Confirmen un nou cas de coronavirus en la presó de Fontacalent

 

Actualització 19/10/2020 a les 12.35 hores. La presó alacantina de Fontcalent ha detectat un nou positiu per Covid-19, asimptomàtic, que s’ha quedat en aïllament sanitari, segons han informat a Europa Press fonts d’Institucions Penitenciàries.

 

Es tracta d’un intern que, tal com ha assenyalat Acaip-UGT en un comunicat, provenia del Centre Penitenciari d’Albolote (Granada), qui va ser traslladat la setmana passada al Centre Penitenciari d’Alacant Compliment.

 

El pres, en el trasllat, en baixar del furgó de la Guàrdia Civil va manifestar presentar símptomes compatibles amb el Covid-19, pel que se li va aïllar en el departament destinat a quarantena i se li va practicar una PCR que va donar un resultat positiu.

 

Com a mesura preventiva, la direcció del centre ha disposat la realització de PCR als interns que formen el seu grup de quarantena i s’ha posat en contacte amb els funcionaris que han pogut tindre un major contacte amb este intern, ha assenyalat el sindicat.

 

Aïllats 26 interns de la presó de Fontcalent després de confirmar-se 4 positius

Un total de 26 interns que es trobaven en l’àrea d’Infermeria del centre penitenciari de Fontcalent, de la ciutat d’Alacant, han sigut aïllats de tots els seus companys després de donar positiu del Covid-19 quatre reclusos d’eixa mateixa àrea.

 

Fonts d’Institucions Penitenciàries han informat a Efe que esta situació es produïx a causa de què el passat cap de setmana un treballador sanitari de la mateixa Infermeria donara positiu de coronavirus, pel que s’estan fent test PCR a tots els interns.

Últimes notícies

Els Premis Rei Jaume I reconeixen avanços en economia de gènere, fotònica i biomedicina

La 38 edició dels Premis Rei Jaume I reconeix investigacions capdavanteres en economia de gènere, fotònica, canvi climàtic, biomedicina, noves tecnologies, empresa i salut pública, amb set guardons dotats amb 100.000 euros cada un.

Docents bloquegen accessos al Palau en protesta durant els premis Rei Jaume I

Diversos grups de docents en vaga indefinida han bloquejat els principals accessos a la plaça de Manises, enfront del Palau de la Generalitat, coincidint amb l'acte de proclamació dels premis Rei Jaume I 2026.

El Marató bp Castelló fixa data per a 2027 i llança les inscripcions

El Marató bp Castelló se celebrarà el 14 de febrer de 2027 i ja ha obert inscripcions per a la seua 17a edició, avalada per la Road Race Label de World Athletics.

València Basket obri a casa els quarts davant un Bilbao en ratxa

València Basket inicia en el Roig Arena la seua eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa davant un Surne Bilbao Basket perillós, en bona dinàmica i amb recent precedent ajustat en el mateix escenari.

Mig centenar de docents passa la nit acampat en la plaça de la Verge de València

Uns 50 docents mantenen una acampada amb 31 botigues en la plaça de la Verge de València en plena quarta setmana de vaga indefinida per a exigir a Educació voluntat negociadora.

Compromís decidix esta setmana si ratifica a Mònica Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

L'executiva de Compromís per València debatrà l'escrit de Joan Ribó per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique a Mònica Oltra com a candidata a l'Alcaldia i accelere la preparació de la llista municipal.

Catalá defén que l’acampada docent és reivindicativa i competència de la Policia Nacional

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que l'acampada de docents en la plaça de la Verge és una manifestació estàtica lligada a la vaga indefinida i atribuïx la seua gestió a Delegació del Govern i a la Policia Nacional.

Un relat feminista de Pardo Bazán obri els exàmens de la PAU en la Comunitat Valenciana

Un fragment del conte El tresor d'Emilia Pardo Bazán protagonitza el primer examen de la PAU en la Comunitat Valenciana, centrat en comentari crític, llengua i enfocament feminista.