Aïllen a una classe de Primària en Paterna per dos possibles casos de coronavirus

Este dimarts, la Conselleria de Sanitat ha hagut d’aïllar a una classe de Primària del CEIP El Parque de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València), per dos possibles casos de coronavirus

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, quatre xiquets de la mateixa classe, van tindre febre durant el cap de setmana. La direcció del col·legi va informar ràpidament de l’incident a Sanitat que, per protocol, ha decidit aïllar als menors fins que es coneguen els resultats de la PCR. A demés, s’han cancelat les classes de l’aula de tercer de Primària d’esta escola per precaució.

 

Tal com ha informat el citat mitjà, dos dels xiquets han donat negatiu, mentres que els altres dos esperen el resultat. La setmana passada en el CEIP Clara Campoamor de Paterna, també van enviar a casa als alumnes de dos aules per dos possibles casos de Covid-19

Últimes notícies

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.

Directors de centres reclamen a Educació una resposta urgent després de tretze dies de vaga

Directors de centres públics de la Comunitat Valenciana exigixen a la Conselleria d'Educació una resposta urgent per a desbloquejar la vaga indefinida, alertant que estan al límit i que el final de curs pot quedar seriosament afectat.

València llança València Conviu perquè majors i jóvens compartisquen vivenda i temps

L'Ajuntament de València impulsa València Conviu, un programa intergeneracional que unix a majors que viuen solos amb universitaris que necessiten allotjament assequible.

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.

Les hipoteques sobre vivenda es disparen un 18,2% al març en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes en la Comunitat Valenciana van augmentar un 18,2% al març, fins a 5.592 operacions, en un context de fort repunt a nivell estatal i predomini del tipus fix.

La Universitat de València es consolida entre les deu universitats amb millor rendiment acadèmic

La Universitat de València figura en el grup de les deu universitats amb millor rendiment acadèmic en l'últim rànquing CYD, que avalua docència, investigació, internacionalització, transferència i ús dels seus egressats.