El Consell llança les ajudes del Programa Erasmus+ per a cursar estudis en l’estranger

 

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la convocatòria d’ajudes per a complementar les beques de mobilitat d’estudiants valencians per estudis del Programa Erasmus+ durant el curs 2021-2022.

La Generalitat ofereix aquestes ajudes als estudiants universitaris amb la ferma voluntat de garantir i millorar la participació dels estudiants valencians en els programes de mobilitat per a la realització d’estudis en altres països; així com fomentar la dimensió europea en les universitats valencianes.

Poden sol·licitar aquestes ajudes els estudiants universitaris que tenen la seua residència administrativa en qualsevol municipi de la Comunitat i vagen a cursar part dels seus estudis en institucions europees d’Educació Superior d’altres països del Programa Erasmus+.

A més, els alumnes han d’estar matriculats en qualsevol de les universitats que integren el Sistema Universitari Valencià o dels seus centres públics adscrits en ensenyaments conduents a l’obtenció de títols oficials de grau, o matriculats en ensenyaments artístics superiors dels centres adscrits a l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana.

El muntant global destinat per la Direcció General d’Universitats a aquestes ajudes ascendeix a 600.000 euros.

L’import de l’ajuda s’estableix per més d’estada fins a completar un màxim de 9 mesos i la quantitat assignada ve determinada pel país de destinació de la persona sol·licitant.

Així doncs, els alumnes que vagen a cursar els seus estudis a Dinamarca, Finlàndia, Irlanda, Islàndia, Liechtenstein, Luxemburg, Noruega, el Regne Unit i Suècia, rebran una ajuda de 310 euros mensuals.

Als estudiants amb destinació Alemanya, Àustria, Bèlgica, Xipre, França, Grècia, Itàlia, Malta, Països Baixos o Portugal, se’ls assignarà una ajuda mensual per import de 260 euros.

Finalment, als estudiants que tenen per destí Bulgària, Croàcia, Eslovàquia, Eslovènia, Estònia, Hongria, Letònia, Lituània, Polònia, República Txeca, República de Macedònia del Nord, Romania, Sèrbia i Turquia se’ls dotarà amb una ajuda mensual de 210 euros.

El període per a presentar les sol·licituds és de 15 dies comptats a partir del següent a la publicació de la Resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les sol·licituds es presentaran telemàticament a través de la Seu Electrònica de la GVA: consultar ací

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València reforça servicis municipals amb un milió d’euros davant la regularització de migrants

L'Ajuntament de València contractarà amb caràcter urgent a treballadors socials i personal auxiliar per a afrontar la regularització extraordinària de migrants, amb un reforç valorat en més d'un milió d'euros que exigirà finançar al Govern central.

Sarabia confia en un Atlètic competitiu malgrat les baixes i demana a l’Elx la seua millor versió

Eder Sarabia destaca la profunditat de la plantilla de l'Atlètic de Madrid i avisa que, malgrat les baixes i rotacions, l'Elx haurà de mostrar la seua millor versió per a competir en el Martínez Valero.

Llevant i Sevilla es juguen la permanència en el dol de les defenses més golejades

Llevant i Sevilla es mesuren en el Ciutat de València en un partit clau per la permanència entre els dos equips més golejats de LaLiga EA Sports.

Pérez Llorca reclama als sindicats que eviten una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca insta els sindicats d'Educació a no convocar vaga al maig, en considerar que perjudicaria els exàmens finals i l'accés a la universitat.

Detinguts a Alacant i Madrid per estafar a persones majors en caixers amb el metodo de sembra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens de 39 i 44 anys acusats de cinc estafes a persones majors en caixers d'Alacant, Hellin i diversos municipis de Madrid mitjançant el metodo de sembra.

Vicky Foods eleva la seua facturació a 761 milions en 2025 i frega els 4.200 empleats

Vicky Foods va tancar 2025 amb 761 milions d'euros de facturació, un 9% més, 254.600 tones produïdes i una plantilla de 4.200 persones gràcies al seu impuls internacional i inversions industrials.

Compromís acusa PP i Vox de posar en risc l’horta amb el nou PGOU de València

Compromís denuncia que l'adaptació del PGOU de València al PAT de l'Horta obri la porta a allotjaments turístics i negocis hostalers en sòl protegit, afavorint l'especulació i la turistificación.

València aprovarà a l’abril la ZAS de Russafa que limitarà horaris i noves terrasses

L'Ajuntament de València aprovarà a la fi d'abril la Zona Acústicament Saturada de Russafa, que afectarà 18 carrers i imposarà límits a noves terrasses, llicències i horaris comercials i d'oci nocturn.