El Consell llança les ajudes del Programa Erasmus+ per a cursar estudis en l’estranger

 

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la convocatòria d’ajudes per a complementar les beques de mobilitat d’estudiants valencians per estudis del Programa Erasmus+ durant el curs 2021-2022.

La Generalitat ofereix aquestes ajudes als estudiants universitaris amb la ferma voluntat de garantir i millorar la participació dels estudiants valencians en els programes de mobilitat per a la realització d’estudis en altres països; així com fomentar la dimensió europea en les universitats valencianes.

Poden sol·licitar aquestes ajudes els estudiants universitaris que tenen la seua residència administrativa en qualsevol municipi de la Comunitat i vagen a cursar part dels seus estudis en institucions europees d’Educació Superior d’altres països del Programa Erasmus+.

A més, els alumnes han d’estar matriculats en qualsevol de les universitats que integren el Sistema Universitari Valencià o dels seus centres públics adscrits en ensenyaments conduents a l’obtenció de títols oficials de grau, o matriculats en ensenyaments artístics superiors dels centres adscrits a l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics de la Comunitat Valenciana.

El muntant global destinat per la Direcció General d’Universitats a aquestes ajudes ascendeix a 600.000 euros.

L’import de l’ajuda s’estableix per més d’estada fins a completar un màxim de 9 mesos i la quantitat assignada ve determinada pel país de destinació de la persona sol·licitant.

Així doncs, els alumnes que vagen a cursar els seus estudis a Dinamarca, Finlàndia, Irlanda, Islàndia, Liechtenstein, Luxemburg, Noruega, el Regne Unit i Suècia, rebran una ajuda de 310 euros mensuals.

Als estudiants amb destinació Alemanya, Àustria, Bèlgica, Xipre, França, Grècia, Itàlia, Malta, Països Baixos o Portugal, se’ls assignarà una ajuda mensual per import de 260 euros.

Finalment, als estudiants que tenen per destí Bulgària, Croàcia, Eslovàquia, Eslovènia, Estònia, Hongria, Letònia, Lituània, Polònia, República Txeca, República de Macedònia del Nord, Romania, Sèrbia i Turquia se’ls dotarà amb una ajuda mensual de 210 euros.

El període per a presentar les sol·licituds és de 15 dies comptats a partir del següent a la publicació de la Resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les sol·licituds es presentaran telemàticament a través de la Seu Electrònica de la GVA: consultar ací

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.