12.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

L’Ajuntament d’Almassora cancel·la tots els actes davant el repunt de contagis per coronavirus

Autotest coronavirus

520 casos per cada 100.000 habitants | Twitterç

 

La localitat d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), experimenta un repunt de contagis per coronavirus. La situació ha obligat al consistori i a la seua alcaldessa, Merche Galí, a signar un decret extraordinari per a establir noves mesures.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, açò implica cancel·lar tota la programació prevista com l’arribada dels Reis Mags o l’Escoleta de Nadal. I és que la pròpia consellera de Sanitat, Ana Barceló, es va posar en contacte amb l’alcaldessa per a informar de l’augment de casos. 

 

La incidència actualment estaria en uns 520 casos per cada 100.000 habitants i el municipi comptaria amb uns 140 positius, el doble de les xifres oficials que ha publicat la Conselleria de Sanitat. D’esta manera, es va comunicar als veïns la situació a través d’un àudio i s’ha explicat que la pujada de contagis és resultat dels diferents brots registrats en la ciutat, com el del cos de la Guàrdia Civil.

 

A demés, en el comunicat s’alerta de la possibilitat de confinaments per barris o de tota la localitat si no milloren les dades el 10 de gener. Fins al moment, també tanquen la biblioteca municipal, les instal·lacions deportives, jocs infantils i recreatius, zones verdes i el parc d’educació viària.

Últimes notícies

Pérez Llorca diu que la comissió de la DANA li decep per ‘vendre un relat’

Juanfran Pérez Llorca ha dit que la investigació sobre la DANA de València li està decebent perquè, al seu juí, els grups busquen vendre un relat. Ha evitat pronunciar-se sobre Salomé Pradas i ha criticat que la comissió avance en paral·lel a causes judicials.

Dos detinguts per robatoris amb força en locals d’hostaleria de La Font, Xeraco i Cullera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i a una dona per tres robatoris amb força en locals d'hostaleria de La Font d'en Carròs, Xeraco i Cullera. Van sostraure uns 5.000 euros i van causar danys materials.

Pradas s’acull al dret a no declarar davant la comissió d’investigació de la dana

La exconsellera valenciana s'ha acollit al seu dret a no declarar en la comissió del Congrés que analitza la dana d'octubre de 2024, en estar investigada.

Dos detinguts per tres robatoris amb força en locals d’hostaleria de La Safor

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i a una dona per tres robatoris amb força en locals d'hostaleria de La Safor. Van ser identificats gràcies a cambres i a un cotxe de lloguer.

Detinguda en Alcossebre una dona reclamada per Països Baixos per explotació sexual de menors

La Guàrdia Civil ha arrestat en Alcossebre a una dona buscada per Països Baixos per explotació sexual de menors. Quatre menors van quedar sota protecció a l'espera de la seua tutela pel país d'origen.

Nati Algado substituirà a Pérez Llorca com a alcaldessa de Finestrat

La primera tinenta d'alcalde assumirà el relleu a Finestrat quan Juanfran Pérez Llorca formalitze la seua renúncia després de ser investit en Les Corts. Amb 11 de 13 regidors, el PP perfila una transició ràpida

El Suprem eximix al banc en una transferència amb IBAN incorrecte

El Tribunal Suprem ha donat la raó a Caixa Popular i ha descartat la responsabilitat del banc quan el client introduïx un IBAN equivocat en una transferència. La nova norma europea imposa verificació del beneficiari en pagaments instantanis, però el cas es va resoldre amb la regulació anterior.

La jutgessa de la DANA suspén la testifical d’este dilluns per l’alerta meteorològica

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ha suspés la testifical prevista a les 9.30 per l'alerta meteorològica. La nova data es fixarà més avant.