Anuncios

L’Ajuntament d’Oliva inicia les obres de renovació urbana del carrer de Sant Vicent

 

El pròxim dilluns 8 de febrer, s’iniciaran les obres de renovació urbana del carrer de Sant Vicent de la localitat d’Oliva, en la comarca de la Safor (València). Estes afectaran l’àmbit de tot el carrer i inclouran principalment les actuacions següents:

  • Canvi de tot el paviment. Adoquí a la part baixa, preparat per a trànsit fluid, i lloses a la part alta on el trànsit és més moderat.
  • Eliminació de barreres arquitectòniques i accessibilitat, inclosa la rampa d’accés al nivell més alt del carrer.
  • Renovació i millora de l’enllumenat públic.
  • Millora del sistema de recollida d’aigües pluvials.
  • Renovació del mobiliari urbà: jardineres, papereres, baranes…
  • Reforma de les escales del costat del portalet i eliminació del forat actual per a l’evacuació d’aigües que les aboca directament a les escales.
  • Prospeccions arqueològiques per recuperar el traçat històric de la séquia Mare i senyalització en superfície amb xapes metàl·liques.

 

Prèviament a l’inici de les dites obres, l’ajuntament procedirà a l’ampliació de la zona d’aparcament del camí Vell de Gandia per a sumar 36 places més a les actuals, gràcies a l’asfaltatge de la part de terra i a una reorganització del lloc. L’ampliació permetrà oferir una alternativa d’aparcament al veïnat al llarg de les obres, i també a tot el barri de Raval-Gerreria en el futur.

 

Les actuacions formen part del programa ARRU (Àrea de Regeneració i Renovació Urbana d’Oliva), finançat pel Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament d’Oliva. Més concretament, de la part d’intervencions en la via pública. Les obres s’han adjudicat a la mercantil PAVASAL EMPRESA CONSTRUCTORA SA per un valor de 341.057,28 euros, i tenen un termini d’execució de 3 mesos, si no hi ha cap impediment important al llarg de les obres.

 

L’alcalde, David González, ha destacat el compromís del govern municipal en la inversió en el Nucli Antic, i en tota la localitat en general, per tal de conseguir una millor qualitat de vida per al conjunt del veïnat, i posar en valor una part de la localitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.