L’Ajuntament de Paterna demana el confinament voluntari i endurix al màxim les restriccions

 

L’Ajuntament de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), ha endurit al màxim les restriccions a la ciutat que són de la seua competència per a tractar de frenar la transmissió comunitària del coronavirus entre la població davant l’augment, en un 85%, dels contagis en el territori.

 

D’esta manera ho ha anunciat este dilluns l’alcalde de Paterna, Juan Antonio Sagredo després de signar el decret que recull les noves mesures i que ha sigut acordat durant la reunió del Comité municipal de Seguiment de la COVID-19 que s’ha celebrat per a analitzar la situació epidemiològica de la ciutat, ja que la incidència se situa entorn dels 400 casos per cada 100.000 habitants.

 

Estes mesures excepcionals, que entraran en vigor el pròxim 12 de gener i es mantindran fins al dia 31, arrepleguen entre altres limitacions, el tancament de parcs i el precinte de les àrees de joc infantils, el tancament de tots els edificis i locals municipals, el tancament de Biblioteques i Museus i la cancel·lació de tota activitat i programació sociocultural de la ciutat, tant del Gran Teatre com de tots els locals municipals.

 

També s’ha ordenat el tancament de totes les instal·lacions deportives municipals i la suspensió dels entrenaments i competició de clubs deportius, excepte els professionals. A demés, l’ajuntament continuarà prestant tots els servicis, sempre amb cita prèvia i estrictes protocols d’higiene i seguretat.

 

Crida a la responsabilitat

«Amb l’únic objectiu de protegir als veïns hem decidit tancar, suspendre i cancel·lar tot el que depenga de l’ajuntament», ha afirmat Sagredo al mateix temps que ha assegurat que «farem tot
el que siga en la nostra mà per a tractar de frenar i controlar l’expansió del coronavirus entre la nostra població».

 

En este sentit, el primer edil també ha fet una crida a la responsabilitat de la ciutadania per a que es quede en casa, limite al màxim els contactes socials i siguen rigorosos amb el compliment de les noves restriccions i normes anti COVID-19.

 

«Davant el preocupant repunt dels casos, el confinament voluntari és l’opció més segura i eficaç per a combatre l’expansió del virus», ha afirmat Sagredo al mateix temps que ha recordat que el municipi continua analitzant les aigües residuals de tot el terme municipal per a detectar i rastrejar la presència de COVID-19 i continua desenvolupant dos projectes pioners en tota Espanya sobre el coronavirus en els entorns escolars.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.