L’Ajuntament de Sagunt invertix 70.000 euros en millorar les instal·lacions de la Casa Municipal de Cultura

​

 

La Delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), ha invertit uns 70.000 euros a condicionar la Casa Municipal de Cultura. D’esta quantitat, 42.000 euros procedixen d’una subvenció de la Conselleria de Cultura per a canviar les butaques de la sala d’actes.

 

A demés, amb fons municipals s’ha canviat la moqueta i repintat el terra del pati de butaques i l’amfiteatre i s’han canviat els telons. També s’han fet altres obres menors de millora de la instal·lació. 

 

La delegada de Cultura, Asun Moll, ha declarat que han aprofitat que els espais municipals estan tancats per a acabar de reformar la sala d’actes i esperar que es puguen obrir al públic: «Estem esperant que es puga tornar a la nova normalitat i en la fase que ens marque la normativa, que entenem que serà del 50%, tornar a obrir les portes perquè puguem disfrutar una altra volta del teatre en millors condicions, si cap». La regidora ha recordat que han hagut d’ajornar la programació i que aniran informant, quan es puga tornar a l’activitat, dels actes de l’agenda cultural.

Últimes notícies

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.