L’Ajuntament de Sagunt invertix 70.000 euros en millorar les instal·lacions de la Casa Municipal de Cultura

​

 

La Delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), ha invertit uns 70.000 euros a condicionar la Casa Municipal de Cultura. D’esta quantitat, 42.000 euros procedixen d’una subvenció de la Conselleria de Cultura per a canviar les butaques de la sala d’actes.

 

A demés, amb fons municipals s’ha canviat la moqueta i repintat el terra del pati de butaques i l’amfiteatre i s’han canviat els telons. També s’han fet altres obres menors de millora de la instal·lació. 

 

La delegada de Cultura, Asun Moll, ha declarat que han aprofitat que els espais municipals estan tancats per a acabar de reformar la sala d’actes i esperar que es puguen obrir al públic: «Estem esperant que es puga tornar a la nova normalitat i en la fase que ens marque la normativa, que entenem que serà del 50%, tornar a obrir les portes perquè puguem disfrutar una altra volta del teatre en millors condicions, si cap». La regidora ha recordat que han hagut d’ajornar la programació i que aniran informant, quan es puga tornar a l’activitat, dels actes de l’agenda cultural.

Últimes notícies

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.