L’Ajuntament de Sagunt invertix 70.000 euros en millorar les instal·lacions de la Casa Municipal de Cultura

​

 

La Delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), ha invertit uns 70.000 euros a condicionar la Casa Municipal de Cultura. D’esta quantitat, 42.000 euros procedixen d’una subvenció de la Conselleria de Cultura per a canviar les butaques de la sala d’actes.

 

A demés, amb fons municipals s’ha canviat la moqueta i repintat el terra del pati de butaques i l’amfiteatre i s’han canviat els telons. També s’han fet altres obres menors de millora de la instal·lació. 

 

La delegada de Cultura, Asun Moll, ha declarat que han aprofitat que els espais municipals estan tancats per a acabar de reformar la sala d’actes i esperar que es puguen obrir al públic: «Estem esperant que es puga tornar a la nova normalitat i en la fase que ens marque la normativa, que entenem que serà del 50%, tornar a obrir les portes perquè puguem disfrutar una altra volta del teatre en millors condicions, si cap». La regidora ha recordat que han hagut d’ajornar la programació i que aniran informant, quan es puga tornar a l’activitat, dels actes de l’agenda cultural.

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.