L’Ajuntament de Xirivella prepara la programació per al Dia Internacional de les Dones

Ajuntament de Xirivella

Tots els actes previstos per a celebrar este mes | Wikipedia

 

L’Ajuntament de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), commemora el 8 de març, el Dia Internacional de la Lluita pels Drets de les Dones, però en esta edició condicionats per la pandèmia i les restriccions de mobilitat. 

 

A continuació, tots els actes previstos per a celebrar este mes tan violeta encara que de forma atípica.

  • 1 de març. Campanya ‘Gestos per la igualtat, perquè tot suma’ en les marquesines del municipi, en col·laboració amb la Mancomunitat de l’Horta Sud.
  • 2 de març a les 17.30 hores. Escola de Feminisme: Rosa Cobo Bedia. ‘Pornografia i violència patriarcal’. Conferència online amb inscripció prèvia. Presenta i modera: Cèlia Chofre Rico, del Col·lectiu Feministra Victòria Sau.
  • 3 i 4 de març. Projecció del documental ‘En la bretxa’, de Claudia Reig, sobre dones treballant en àmbits masculinitzats. Per a l’alumnat dels IES i del Centre de Formació per a Persones Adultes en horari lectiu.
  • 8 de març. Dia Internacional de les Dones. Lectura virtual de manifestos.
  • 8, 9 i 10 de març. Taller ‘Contamos por igual’, a càrrec d’Amaia Prieto i Jesús Jara, adreçat a l’alumnat dels centres educatius en horari lectiu.
  • 14 de març a les 12.00 hores. Concert a càrrec del CIM en el pati del CEIP Gregori Maians. Invitació gratuïta i obligatòria i complint amb les mesures per COVID.
  • 22 de març. Inauguració virtual de l’exposició ‘Dones creant en pandèmia’. Comissària: Salvadora Fernández, de Tyrius Xirivella.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.