València i Alacant suspenen el pagament de l’ORA pel Decret d’Estat d’Alarma

Desactivada la zona blava en la ciutat d'Alacant pel coronavirus

Cartell de l’ORA | Wikipedia

 

L‘Ajuntament de València ha suprimit el pagament de l’ORA amb la finalitat d’evitar que les persones usuàries d’este servici municipal, utilitzat per a regular l’estacionament en la via pública, hagen d’abonar per aparcar el seu vehicle en les zones delimitades per a evitar que la gent haja d’eixir al carrer per a actualitzar el permís.

 

Esta mesura, adoptada hui en la Junta de Govern, per a adaptar el Reial decret pel que s’ha declarat l’estat d’alarma a la gestió municipal, «també beneficiarà al personal que treballa pel carrer per a garantir el compliment del pagament de l’ORA, ja que esta faena sancionadora no és necessària».

 

A demés, el servici de Valenbisi també ha quedat desactivat a conseqüència de la sol·licitud que ha fet la Direcció del Cos de la Policia Local de València.

 

Alacant també suspén la zona blava

L‘alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha firmat este dilluns un decret pel que se suspén l’aparcament regulat -conegut com ORA- atés que este servici està plantejat per a facilitar la mobilitat urbana i, en estos moments, «del que es tracta és de forçar per tots els mitjans possibles que els ciutadans opten per a estar en les seues cases».

 

El decret entra en vigor a les 09.00 hores de demà dimarts i es mantindrà fins a les 20.00 hores del dissabte 28 de març. En un comunicat, l’ajuntament ha anunciat que no descarta una pròrroga d’estes mesures si les circumstàncies ho aconsellen.

 

Paral·lelament, segons el comunicat, l’alcalde ha donat instruccions a la Regidoria de Trànsit per a què es faciliten totes les targetes que es precisen per a permetre l’aparcament en les zones de càrrega i descàrrega i altres reservades al personal sanitari que acudisca a atendre malalts de tota classe en qualsevol punt de la ciutat d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.