L’Ajuntament d’Albalat dels Sorells posa en marxa una campanya per a promoure el reciclatge

 

‘Albalat 0,0’ és alguna cosa més que projectes relacionats amb l’energia, el medi ambient i la
sostenibilitat ambiental. ‘Albalat 0,0’ pretén arribar també a les famílies i a tota la ciutadania, ja que és un projecte transversal que ha de servir per a conscienciar a les persones amb la promoció i difusió de pràctiques quotidianes relacionades amb el reciclatge, el consum de proximitat, la salut o la tria per la dieta mediterrània.

 

En este inici d’any, més enllà de la pandèmia i de la crisi sanitària, es vol fer un pas endavant
pel que fa a la presa de consciència per a estos hàbits de consum i formes de vida saludables,
a demés de potenciar directament el comerç de proximitat.
Este és l’objectiu pel que, des de
l’ajuntament d’Albalat dels Sorells, en la comarca de l’Horta Nord (València), i, a través de la regidoria de Medi Ambient, es pretén contribuir per a que estes accions del dia a dia tinguen un sentit més just i solidari, al mateix temps que impulsen el teixit comercial i de projectes relacionats amb el comerç i consum de productes de proximitat.

 

La campanya consistix en fer arribar a les famílies d’Albalat dels Sorells una quadernet per a fer la compra amb missatges relacionats amb la dieta mediterrània, els hàbits de consum saludable, fer deport i el consum de productes de proximitat. També inclou una guia amb informació dels productes de temporada, consells sobre el producte de proximitat, com reciclar correctament, informació de l’Ecoparc, evidentment fabricat amb material reciclable i sostenible.

 

Finalment, la regidora de Sanitat, Sònia Clemente, destaca que: «’A on vas sense cabàs?’ té l’objectiu de fer arribar a les persones corrents i a les famílies que fer xicotets canvis en les accions quotidianes i diàries és contribuir a la millora del nostre entorn i és contribuir decididament en la lluita contra el canvi climàtic; perquè cuidar el nostre entorn, potenciar el producte local i de proximitat i tindre hàbits saludables forma part del repte que tenim com a persones i societat per un món millor i en condicions per als nostres fills i néts».

Últimes notícies

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.