L’Ajuntament d’Albalat dels Sorells posa en marxa una campanya per a promoure el reciclatge

 

‘Albalat 0,0’ és alguna cosa més que projectes relacionats amb l’energia, el medi ambient i la
sostenibilitat ambiental. ‘Albalat 0,0’ pretén arribar també a les famílies i a tota la ciutadania, ja que és un projecte transversal que ha de servir per a conscienciar a les persones amb la promoció i difusió de pràctiques quotidianes relacionades amb el reciclatge, el consum de proximitat, la salut o la tria per la dieta mediterrània.

 

En este inici d’any, més enllà de la pandèmia i de la crisi sanitària, es vol fer un pas endavant
pel que fa a la presa de consciència per a estos hàbits de consum i formes de vida saludables,
a demés de potenciar directament el comerç de proximitat.
Este és l’objectiu pel que, des de
l’ajuntament d’Albalat dels Sorells, en la comarca de l’Horta Nord (València), i, a través de la regidoria de Medi Ambient, es pretén contribuir per a que estes accions del dia a dia tinguen un sentit més just i solidari, al mateix temps que impulsen el teixit comercial i de projectes relacionats amb el comerç i consum de productes de proximitat.

 

La campanya consistix en fer arribar a les famílies d’Albalat dels Sorells una quadernet per a fer la compra amb missatges relacionats amb la dieta mediterrània, els hàbits de consum saludable, fer deport i el consum de productes de proximitat. També inclou una guia amb informació dels productes de temporada, consells sobre el producte de proximitat, com reciclar correctament, informació de l’Ecoparc, evidentment fabricat amb material reciclable i sostenible.

 

Finalment, la regidora de Sanitat, Sònia Clemente, destaca que: «’A on vas sense cabàs?’ té l’objectiu de fer arribar a les persones corrents i a les famílies que fer xicotets canvis en les accions quotidianes i diàries és contribuir a la millora del nostre entorn i és contribuir decididament en la lluita contra el canvi climàtic; perquè cuidar el nostre entorn, potenciar el producte local i de proximitat i tindre hàbits saludables forma part del repte que tenim com a persones i societat per un món millor i en condicions per als nostres fills i néts».

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.