Albert Rivera, ingressat per una gastroenteritis aguda

Rivera

Albert Rivera, ingressat per una gastroenteritis aguda | EFE

 

El president de Ciutadans, Albert Rivera, ha ingressat este dimecres en l’hospital universitari HM Puerta del Sur, en la localitat madrilenya de Móstoles, després de «patir un quadre sincopal secundari a una gastroenteritis aguda, probablement per salmonel·la», diu l’informe mèdic i segons han informat fonts del partit taronja. A causa d’eixe quadre clínic, el líder de Ciutadans ha d’estar ingressat per a rebre hidratació i antibioterapia intravenosa. El temps d’ingrés variarà en funció de l’evolució clínica, segons l’informe mèdic.

 

L’última aparició pública de Rivera va ser este dimarts al migdia en el Congrés, a on va oferir una roda de premsa per a comentar temes d’actualitat i a on va anunciar la denúncia que anava a presentar el seu partit pels incidents ocorreguts en la manifestació de l’Orgull LGTBI en Madrid. També va tornar a negar-se a facilitar la investidura del líder del PSOE, Pedro Sánchez, com a president del Govern i li va instar a negociar amb Unides Podem i els partits nacionalistes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.