Albert Rivera, ingressat per una gastroenteritis aguda

Rivera

Albert Rivera, ingressat per una gastroenteritis aguda | EFE

 

El president de Ciutadans, Albert Rivera, ha ingressat este dimecres en l’hospital universitari HM Puerta del Sur, en la localitat madrilenya de Móstoles, després de «patir un quadre sincopal secundari a una gastroenteritis aguda, probablement per salmonel·la», diu l’informe mèdic i segons han informat fonts del partit taronja. A causa d’eixe quadre clínic, el líder de Ciutadans ha d’estar ingressat per a rebre hidratació i antibioterapia intravenosa. El temps d’ingrés variarà en funció de l’evolució clínica, segons l’informe mèdic.

 

L’última aparició pública de Rivera va ser este dimarts al migdia en el Congrés, a on va oferir una roda de premsa per a comentar temes d’actualitat i a on va anunciar la denúncia que anava a presentar el seu partit pels incidents ocorreguts en la manifestació de l’Orgull LGTBI en Madrid. També va tornar a negar-se a facilitar la investidura del líder del PSOE, Pedro Sánchez, com a president del Govern i li va instar a negociar amb Unides Podem i els partits nacionalistes.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís aplaudix que Mazón declare davant la jutgessa per la gestió de la DANA de 2024

Compromís celebra que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024 i li recorda que està obligat a dir la veritat quan declare.

Debat en Les Corts per la Setmana Santa de Sagunt: tradició, igualtat i possible pèrdua de festa nacional

El PP defén compatibilitzar arrelament i inclusió en la Setmana Santa de Sagunt mentres PSPV i Compromís exigixen més fermesa per a garantir la igualtat de les dones en la confraria.

Compromís demana al Síndic de Comptes que investigue les irregularitats del bo comercie d’Alacant

Compromís defendrà en Les Corts una iniciativa perquè el Síndic de Comptes revise les presumptes irregularitats del bo comercie d'Alacant, mentres el PSPV reclama una comissió sobre els fons de Revolta.

El sol avança l’ambient de Setmana Santa i plena les platges d’Alacant

El sol i les temperatures suaus animen a molts veïns i visitants a gaudir ja de la platja del Postiguet i del passeig marítim a les portes de la Setmana Santa.

Mor una menor de 17 anys per meningitis a l’hospital de Dénia

Una jove de 17 anys ha mort per meningitis a l'hospital de Dénia després de ser traslladada en ambulància des d'una localitat de la Marina Alta. Sanitat ha activat el protocol de rastreig i quimioprofilaxi als contactes estrets.

El gelat europeu de l’any arriba a Alacant amb sabor de ricotta, mandarina i pistatxo

El nou gelat artesà Melody, triat sabor europeu de 2025 per la patronal de heladeros, combina ricotta cremosa, salsa de mandarina i cruixent de pistatxo i ja se servix a Alacant.

El Síndic de Greuges alerta d’una deriva institucional perillosa en Les Corts Valencianes

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, advertix en el seu últim informe d'una greu deterioració en la relació amb Les Corts i d'una deriva institucional perillosa que, al seu juí, debilita les institucions estatutàries i afecta als drets de la ciutadania.

Hillsman fixa l’objectiu: guanyar la Copa de la Reina amb València Basket

Khaalia Hillsman afronta la Copa de la Reina amb València Basket amb l'objectiu declarat de guanyar el títol i convertir la decepció europea en un impuls competitiu.