Albert Rivera, ingressat per una gastroenteritis aguda

Rivera

Albert Rivera, ingressat per una gastroenteritis aguda | EFE

 

El president de Ciutadans, Albert Rivera, ha ingressat este dimecres en l’hospital universitari HM Puerta del Sur, en la localitat madrilenya de Móstoles, després de «patir un quadre sincopal secundari a una gastroenteritis aguda, probablement per salmonel·la», diu l’informe mèdic i segons han informat fonts del partit taronja. A causa d’eixe quadre clínic, el líder de Ciutadans ha d’estar ingressat per a rebre hidratació i antibioterapia intravenosa. El temps d’ingrés variarà en funció de l’evolució clínica, segons l’informe mèdic.

 

L’última aparició pública de Rivera va ser este dimarts al migdia en el Congrés, a on va oferir una roda de premsa per a comentar temes d’actualitat i a on va anunciar la denúncia que anava a presentar el seu partit pels incidents ocorreguts en la manifestació de l’Orgull LGTBI en Madrid. També va tornar a negar-se a facilitar la investidura del líder del PSOE, Pedro Sánchez, com a president del Govern i li va instar a negociar amb Unides Podem i els partits nacionalistes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.