Albert Rivera, ingressat per una gastroenteritis aguda

Rivera

Albert Rivera, ingressat per una gastroenteritis aguda | EFE

 

El president de Ciutadans, Albert Rivera, ha ingressat este dimecres en l’hospital universitari HM Puerta del Sur, en la localitat madrilenya de Móstoles, després de «patir un quadre sincopal secundari a una gastroenteritis aguda, probablement per salmonel·la», diu l’informe mèdic i segons han informat fonts del partit taronja. A causa d’eixe quadre clínic, el líder de Ciutadans ha d’estar ingressat per a rebre hidratació i antibioterapia intravenosa. El temps d’ingrés variarà en funció de l’evolució clínica, segons l’informe mèdic.

 

L’última aparició pública de Rivera va ser este dimarts al migdia en el Congrés, a on va oferir una roda de premsa per a comentar temes d’actualitat i a on va anunciar la denúncia que anava a presentar el seu partit pels incidents ocorreguts en la manifestació de l’Orgull LGTBI en Madrid. També va tornar a negar-se a facilitar la investidura del líder del PSOE, Pedro Sánchez, com a president del Govern i li va instar a negociar amb Unides Podem i els partits nacionalistes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

Pérez Llorca demana al professorat que pare la vaga i negocie amb la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca insta el professorat en vaga indefinida a reflexionar, acceptar la proposta educativa de la Generalitat i treballar conjuntament per millorar el sistema.

Els missatges de Mazón en la dana: instrucció als consellers per a “inundar de dades” els mitjans

Carlos Mazón va ordenar als seus consellers el dia de la dana del 29 d’octubre de 2024 que inundaren de dades els mitjans per a, segons ell, transmetre sensació d’alerta i calma a la ciutadania. Els missatges de Whatsapp han arribat al jutjat de Catarroja a través de la declaració com a testimoni de Susana Camarero.

La rebaixa d’impostos facilita el relleu en l’empresa familiar però l’IVEFA reclama suport al reemprenedor

La reforma fiscal del Consell ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a empreses familiars fins al quart grau, però l’IVEFA reclama un autèntic xec relleu i més suport al reemprenedor per a garantir la continuïtat dels negocis.

El professorat valencià es decanta per suspendre la vaga indefinida i mantindre la pressió

STEPV, CCOO PV i UGT-PV aposten per suspendre la vaga indefinida del professorat valencià i continuar la negociació amb Educació, mentre la base sindical vota en consulta fins a les 20 hores.

L’empresa familiar valenciana reclama un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor

La reforma fiscal de la Generalitat ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a facilitar el relleu de l’empresa familiar, que demana ara un ‘xec relleu’ i més suport al reemprenedor.

Més ajudes i menys burocràcia per al camp valencià en els Premis Agrovalor

La Generalitat ha reforçat el suport al sector agroalimentari valencià amb més de 100 milions en ajudes, destacats durant la segona edició dels Premis Agrovalor, que reconeixen la feina de professionals i entitats del camp, la mar i l’aigua.

Benidorm reforça la seguretat pel Mundial davant l’augment de vols des del Regne Unit

Benidorm ha posat en marxa un dispositiu especial de seguretat pel Mundial després de detectar un augment del 18 % dels vols des del Regne Unit cap a l’Aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández en les dates del campionat.