Laura Fa desmentix la ruptura entre Malú i Rivera i afirma que estan passant per una «crisi»

 

La periodista Laura Fa ha assegurat esta vesprada en el programa ‘Sálvame’ que Malú i Albert Rivera no han tallat, com asseguren diferents mitjans, sinó que estan travessant una «crisi». D’eixa manera ho ha explicat en ‘Sálvame’ en una telefonada contradiguent la versió oficial sobre la fi de la relació de la parella de ‘moda’.

 

Laura Fa va ser una de les primeres a parlar sobre la relació entre la cantant i el polític en el seu moment, per això ha intervingut en directe per a negar la ruptura. Ha explicat que des de fa unes cinc setmanes, i segons un confident pròxim a la parella, Malú i Rivera estan «en crisi profunda» i el motiu podria ser culpa d’ella, ja que «no sap portar una relació amb la naturalitat que les parelles volen».

 

Informacions que reafirmen el que Rafa Mora, també col·laborador del programa de ‘Telecinco’, explicava en començar el programa. Segons el col·laborador, no ho han deixat però la relació està ressentida per l’excessiu recel de la cantant per preservar la vida privada en estar sotmesa als prejuís de la gent i molt exposada als mitjans, ara que encara no s’ha format Govern.

 

La periodista es mostrava sorpresa per les informacions que s’estan donant en els mitjans sobre la separació de la parella. Ha assegurat que no han tallat, però que les seues fonts tenien clar el motiu pel que la relació pot estar a punt d’arribar a la seua fi: «No estan bé per la mateixa raó que Malú no va acabar bé amb Gonzalo Miró», una de les seues exparelles perquè, segons afirma Laura Fa, «Malú no sap portar una relació amb naturalitat, tot era un drama: per a eixir, entrar, per qualsevol comentari…».

 

A més a més, la periodista ha afirmat que «la cosa és tan íntima que la gent pròxima a la parella no sap assegurar com estan» però, com a mínim, la parella seguix junta, ja que s’han vist este cap de setmana.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.