Laura Fa desmentix la ruptura entre Malú i Rivera i afirma que estan passant per una «crisi»

 

La periodista Laura Fa ha assegurat esta vesprada en el programa ‘Sálvame’ que Malú i Albert Rivera no han tallat, com asseguren diferents mitjans, sinó que estan travessant una «crisi». D’eixa manera ho ha explicat en ‘Sálvame’ en una telefonada contradiguent la versió oficial sobre la fi de la relació de la parella de ‘moda’.

 

Laura Fa va ser una de les primeres a parlar sobre la relació entre la cantant i el polític en el seu moment, per això ha intervingut en directe per a negar la ruptura. Ha explicat que des de fa unes cinc setmanes, i segons un confident pròxim a la parella, Malú i Rivera estan «en crisi profunda» i el motiu podria ser culpa d’ella, ja que «no sap portar una relació amb la naturalitat que les parelles volen».

 

Informacions que reafirmen el que Rafa Mora, també col·laborador del programa de ‘Telecinco’, explicava en començar el programa. Segons el col·laborador, no ho han deixat però la relació està ressentida per l’excessiu recel de la cantant per preservar la vida privada en estar sotmesa als prejuís de la gent i molt exposada als mitjans, ara que encara no s’ha format Govern.

 

La periodista es mostrava sorpresa per les informacions que s’estan donant en els mitjans sobre la separació de la parella. Ha assegurat que no han tallat, però que les seues fonts tenien clar el motiu pel que la relació pot estar a punt d’arribar a la seua fi: «No estan bé per la mateixa raó que Malú no va acabar bé amb Gonzalo Miró», una de les seues exparelles perquè, segons afirma Laura Fa, «Malú no sap portar una relació amb naturalitat, tot era un drama: per a eixir, entrar, per qualsevol comentari…».

 

A més a més, la periodista ha afirmat que «la cosa és tan íntima que la gent pròxima a la parella no sap assegurar com estan» però, com a mínim, la parella seguix junta, ja que s’han vist este cap de setmana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els llauradors tindran cobert el 100 % del cost de replantar fruiters i cítrics danyats per la dana

La Generalitat ha llançat una ordre d’ajudes de 26,7 milions per a cobrir fins al 100 % del cost de replantar vinya, cítrics i altres cultius llenyosos arrasats per la dana, amb un màxim de 6.000 euros per hectàrea i 50.000 euros per beneficiari en tres anys.

Este sera l’estiu amb mes mitjans contra els incendis forestals a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana compta este estiu amb el major dispositiu de prevencio i extincio d’incendis forestals de la seua historia, amb 4.401 professionals i quasi 300 milions d’euros de pressupost.

Algemesí acollirà divendres la segona reunió per a coordinar la reconstrucció després de la dana

La segona reunió de la Comissió Mixta entre la Generalitat i el Govern d'Espanya per a coordinar la reconstrucció després de la dana de 2024 se celebrarà este divendres a l'Ajuntament d'Algemesí, amb Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres al capdavant.

Un jutjat de Paterna declara injust el fusellament d’un regidor republicà en 1939

El Jutjat d’Instrucció número 5 de Paterna ha reconegut en un auto que José Manuel Murcia Martínez, regidor d’Ayora afusellat en 1939, va ser condemnat sense proves ni garanties. La resolució arxiva la causa per falta d’imputats vius però obri vies de reparació per a la família.

Edició de rècord del Trofeu SM la Reina amb 130 vaixells en aigües de València

El Trofeu SM la Reina 2026 reunirà 130 vaixells i uns 1.200 regatistes en aigües de València, la xifra més alta des de la Copa Amèrica de 2007, i consolidarà la ciutat com a referent internacional de la vela de creuer.

Una dona es recupera després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja

Una dona ha sigut reanimada durant més de mitja hora per la Guàrdia Civil després d’ofegar-se a la platja dels Locos de Torrevieja. La víctima va arribar a entrar en coma però actualment està recuperada.

Lambda porta al Síndic de Greuges les traves a la manifestació de l’Orgull a València

Lambda ha denunciat davant el Síndic de Greuges que les obres del carrer Colón i la falta d’informació de l’Ajuntament han limitat el dret de manifestació en l’Orgull LGTBIAQ+ de València.

Dos jugadors del Valencia Basket aniran amb Espanya a la finestra decisiva per al Mundial

Jaime Pradilla i Álvaro Cárdenas, jugadors del Valencia Basket, han sigut convocats amb Espanya per a jugar contra Dinamarca i Geòrgia en la tercera i última finestra de classificació per al Mundial de bàsquet de Catar 2027.