10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Laura Fa desmentix la ruptura entre Malú i Rivera i afirma que estan passant per una «crisi»

 

La periodista Laura Fa ha assegurat esta vesprada en el programa ‘Sálvame’ que Malú i Albert Rivera no han tallat, com asseguren diferents mitjans, sinó que estan travessant una «crisi». D’eixa manera ho ha explicat en ‘Sálvame’ en una telefonada contradiguent la versió oficial sobre la fi de la relació de la parella de ‘moda’.

 

Laura Fa va ser una de les primeres a parlar sobre la relació entre la cantant i el polític en el seu moment, per això ha intervingut en directe per a negar la ruptura. Ha explicat que des de fa unes cinc setmanes, i segons un confident pròxim a la parella, Malú i Rivera estan «en crisi profunda» i el motiu podria ser culpa d’ella, ja que «no sap portar una relació amb la naturalitat que les parelles volen».

 

Informacions que reafirmen el que Rafa Mora, també col·laborador del programa de ‘Telecinco’, explicava en començar el programa. Segons el col·laborador, no ho han deixat però la relació està ressentida per l’excessiu recel de la cantant per preservar la vida privada en estar sotmesa als prejuís de la gent i molt exposada als mitjans, ara que encara no s’ha format Govern.

 

La periodista es mostrava sorpresa per les informacions que s’estan donant en els mitjans sobre la separació de la parella. Ha assegurat que no han tallat, però que les seues fonts tenien clar el motiu pel que la relació pot estar a punt d’arribar a la seua fi: «No estan bé per la mateixa raó que Malú no va acabar bé amb Gonzalo Miró», una de les seues exparelles perquè, segons afirma Laura Fa, «Malú no sap portar una relació amb naturalitat, tot era un drama: per a eixir, entrar, per qualsevol comentari…».

 

A més a més, la periodista ha afirmat que «la cosa és tan íntima que la gent pròxima a la parella no sap assegurar com estan» però, com a mínim, la parella seguix junta, ja que s’han vist este cap de setmana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.