Laura Fa desmentix la ruptura entre Malú i Rivera i afirma que estan passant per una «crisi»

 

La periodista Laura Fa ha assegurat esta vesprada en el programa ‘Sálvame’ que Malú i Albert Rivera no han tallat, com asseguren diferents mitjans, sinó que estan travessant una «crisi». D’eixa manera ho ha explicat en ‘Sálvame’ en una telefonada contradiguent la versió oficial sobre la fi de la relació de la parella de ‘moda’.

 

Laura Fa va ser una de les primeres a parlar sobre la relació entre la cantant i el polític en el seu moment, per això ha intervingut en directe per a negar la ruptura. Ha explicat que des de fa unes cinc setmanes, i segons un confident pròxim a la parella, Malú i Rivera estan «en crisi profunda» i el motiu podria ser culpa d’ella, ja que «no sap portar una relació amb la naturalitat que les parelles volen».

 

Informacions que reafirmen el que Rafa Mora, també col·laborador del programa de ‘Telecinco’, explicava en començar el programa. Segons el col·laborador, no ho han deixat però la relació està ressentida per l’excessiu recel de la cantant per preservar la vida privada en estar sotmesa als prejuís de la gent i molt exposada als mitjans, ara que encara no s’ha format Govern.

 

La periodista es mostrava sorpresa per les informacions que s’estan donant en els mitjans sobre la separació de la parella. Ha assegurat que no han tallat, però que les seues fonts tenien clar el motiu pel que la relació pot estar a punt d’arribar a la seua fi: «No estan bé per la mateixa raó que Malú no va acabar bé amb Gonzalo Miró», una de les seues exparelles perquè, segons afirma Laura Fa, «Malú no sap portar una relació amb naturalitat, tot era un drama: per a eixir, entrar, per qualsevol comentari…».

 

A més a més, la periodista ha afirmat que «la cosa és tan íntima que la gent pròxima a la parella no sap assegurar com estan» però, com a mínim, la parella seguix junta, ja que s’han vist este cap de setmana.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.