Laura Fa desmentix la ruptura entre Malú i Rivera i afirma que estan passant per una «crisi»

 

La periodista Laura Fa ha assegurat esta vesprada en el programa ‘Sálvame’ que Malú i Albert Rivera no han tallat, com asseguren diferents mitjans, sinó que estan travessant una «crisi». D’eixa manera ho ha explicat en ‘Sálvame’ en una telefonada contradiguent la versió oficial sobre la fi de la relació de la parella de ‘moda’.

 

Laura Fa va ser una de les primeres a parlar sobre la relació entre la cantant i el polític en el seu moment, per això ha intervingut en directe per a negar la ruptura. Ha explicat que des de fa unes cinc setmanes, i segons un confident pròxim a la parella, Malú i Rivera estan «en crisi profunda» i el motiu podria ser culpa d’ella, ja que «no sap portar una relació amb la naturalitat que les parelles volen».

 

Informacions que reafirmen el que Rafa Mora, també col·laborador del programa de ‘Telecinco’, explicava en començar el programa. Segons el col·laborador, no ho han deixat però la relació està ressentida per l’excessiu recel de la cantant per preservar la vida privada en estar sotmesa als prejuís de la gent i molt exposada als mitjans, ara que encara no s’ha format Govern.

 

La periodista es mostrava sorpresa per les informacions que s’estan donant en els mitjans sobre la separació de la parella. Ha assegurat que no han tallat, però que les seues fonts tenien clar el motiu pel que la relació pot estar a punt d’arribar a la seua fi: «No estan bé per la mateixa raó que Malú no va acabar bé amb Gonzalo Miró», una de les seues exparelles perquè, segons afirma Laura Fa, «Malú no sap portar una relació amb naturalitat, tot era un drama: per a eixir, entrar, per qualsevol comentari…».

 

A més a més, la periodista ha afirmat que «la cosa és tan íntima que la gent pròxima a la parella no sap assegurar com estan» però, com a mínim, la parella seguix junta, ja que s’han vist este cap de setmana.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.