Albert Rivera i Malú haurien tallat, segons Socialité

 

Hores més que baixes per a Albert Rivera. Al líder de Ciutadans se li acumulen les males notícies tant a nivell professional —després de la dimissió de tres hòmens forts del partit en menys de dos setmanes— com emocional. I és que, hi ha una notícia que s’ha conegut recentment que no ha deixat a ningú indiferent: Rivera i Malú podrien haver renyit. 

 

Segons ‘Socialité’, la parella va optar per deixar-ho oficialment el passat dimecres. «Van deixar-ho el passat dimecres i no s’han vist fins fa dos dies, confirmat per l’entorn polític de Rivera», segons arreplega ‘En Blau’ d’unes paraules pronunciades per María Patiño en Telecinco.

 

Però tot pareix que va a més, ja que la presentadora arriba a assegurar: «El polític ha donat prioritat a la seua carrera. A Malú no li hauria agradat com Rivera ha estat gestionant la relació, ella volia més naturalitat». 

 

«Han deixat la relació d’amor, no la d’amistat»

És, finalment, la lapidària declaració de Patiño per donar a entendre que Malú i Rivera han apostat per l’alternativa més dràstica de totes les possibles. Ara, per tant, tot pareix indicar que Malú hauria dinamitat la relació en vore les múltiples reticències de Rivera a fer públic el seu afer, ja que mai se’ls ha pogut vore junts en cap acte. Des de Telecinco, de fet, asseguren de manera taxativa que hauria sigut Malú qui hauria pres la decisió de tallar. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.