Albert Rivera i Malú haurien tallat, segons Socialité

 

Hores més que baixes per a Albert Rivera. Al líder de Ciutadans se li acumulen les males notícies tant a nivell professional —després de la dimissió de tres hòmens forts del partit en menys de dos setmanes— com emocional. I és que, hi ha una notícia que s’ha conegut recentment que no ha deixat a ningú indiferent: Rivera i Malú podrien haver renyit. 

 

Segons ‘Socialité’, la parella va optar per deixar-ho oficialment el passat dimecres. «Van deixar-ho el passat dimecres i no s’han vist fins fa dos dies, confirmat per l’entorn polític de Rivera», segons arreplega ‘En Blau’ d’unes paraules pronunciades per María Patiño en Telecinco.

 

Però tot pareix que va a més, ja que la presentadora arriba a assegurar: «El polític ha donat prioritat a la seua carrera. A Malú no li hauria agradat com Rivera ha estat gestionant la relació, ella volia més naturalitat». 

 

«Han deixat la relació d’amor, no la d’amistat»

És, finalment, la lapidària declaració de Patiño per donar a entendre que Malú i Rivera han apostat per l’alternativa més dràstica de totes les possibles. Ara, per tant, tot pareix indicar que Malú hauria dinamitat la relació en vore les múltiples reticències de Rivera a fer públic el seu afer, ja que mai se’ls ha pogut vore junts en cap acte. Des de Telecinco, de fet, asseguren de manera taxativa que hauria sigut Malú qui hauria pres la decisió de tallar. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.
FILMOTECA D'ESTIU