8.5 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Albert Rivera i Malú haurien tallat, segons Socialité

 

Hores més que baixes per a Albert Rivera. Al líder de Ciutadans se li acumulen les males notícies tant a nivell professional —després de la dimissió de tres hòmens forts del partit en menys de dos setmanes— com emocional. I és que, hi ha una notícia que s’ha conegut recentment que no ha deixat a ningú indiferent: Rivera i Malú podrien haver renyit. 

 

Segons ‘Socialité’, la parella va optar per deixar-ho oficialment el passat dimecres. «Van deixar-ho el passat dimecres i no s’han vist fins fa dos dies, confirmat per l’entorn polític de Rivera», segons arreplega ‘En Blau’ d’unes paraules pronunciades per María Patiño en Telecinco.

 

Però tot pareix que va a més, ja que la presentadora arriba a assegurar: «El polític ha donat prioritat a la seua carrera. A Malú no li hauria agradat com Rivera ha estat gestionant la relació, ella volia més naturalitat». 

 

«Han deixat la relació d’amor, no la d’amistat»

És, finalment, la lapidària declaració de Patiño per donar a entendre que Malú i Rivera han apostat per l’alternativa més dràstica de totes les possibles. Ara, per tant, tot pareix indicar que Malú hauria dinamitat la relació en vore les múltiples reticències de Rivera a fer públic el seu afer, ja que mai se’ls ha pogut vore junts en cap acte. Des de Telecinco, de fet, asseguren de manera taxativa que hauria sigut Malú qui hauria pres la decisió de tallar. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.