Albert Rivera i Malú haurien tallat, segons Socialité

 

Hores més que baixes per a Albert Rivera. Al líder de Ciutadans se li acumulen les males notícies tant a nivell professional —després de la dimissió de tres hòmens forts del partit en menys de dos setmanes— com emocional. I és que, hi ha una notícia que s’ha conegut recentment que no ha deixat a ningú indiferent: Rivera i Malú podrien haver renyit. 

 

Segons ‘Socialité’, la parella va optar per deixar-ho oficialment el passat dimecres. «Van deixar-ho el passat dimecres i no s’han vist fins fa dos dies, confirmat per l’entorn polític de Rivera», segons arreplega ‘En Blau’ d’unes paraules pronunciades per María Patiño en Telecinco.

 

Però tot pareix que va a més, ja que la presentadora arriba a assegurar: «El polític ha donat prioritat a la seua carrera. A Malú no li hauria agradat com Rivera ha estat gestionant la relació, ella volia més naturalitat». 

 

«Han deixat la relació d’amor, no la d’amistat»

És, finalment, la lapidària declaració de Patiño per donar a entendre que Malú i Rivera han apostat per l’alternativa més dràstica de totes les possibles. Ara, per tant, tot pareix indicar que Malú hauria dinamitat la relació en vore les múltiples reticències de Rivera a fer públic el seu afer, ja que mai se’ls ha pogut vore junts en cap acte. Des de Telecinco, de fet, asseguren de manera taxativa que hauria sigut Malú qui hauria pres la decisió de tallar. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.