14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Albert Rivera i Malú haurien tallat, segons Socialité

 

Hores més que baixes per a Albert Rivera. Al líder de Ciutadans se li acumulen les males notícies tant a nivell professional —després de la dimissió de tres hòmens forts del partit en menys de dos setmanes— com emocional. I és que, hi ha una notícia que s’ha conegut recentment que no ha deixat a ningú indiferent: Rivera i Malú podrien haver renyit. 

 

Segons ‘Socialité’, la parella va optar per deixar-ho oficialment el passat dimecres. «Van deixar-ho el passat dimecres i no s’han vist fins fa dos dies, confirmat per l’entorn polític de Rivera», segons arreplega ‘En Blau’ d’unes paraules pronunciades per María Patiño en Telecinco.

 

Però tot pareix que va a més, ja que la presentadora arriba a assegurar: «El polític ha donat prioritat a la seua carrera. A Malú no li hauria agradat com Rivera ha estat gestionant la relació, ella volia més naturalitat». 

 

«Han deixat la relació d’amor, no la d’amistat»

És, finalment, la lapidària declaració de Patiño per donar a entendre que Malú i Rivera han apostat per l’alternativa més dràstica de totes les possibles. Ara, per tant, tot pareix indicar que Malú hauria dinamitat la relació en vore les múltiples reticències de Rivera a fer públic el seu afer, ja que mai se’ls ha pogut vore junts en cap acte. Des de Telecinco, de fet, asseguren de manera taxativa que hauria sigut Malú qui hauria pres la decisió de tallar. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.

La UPV impulsa el diagnòstic i investigació de l’epilèpsia amb IA gràcies a volBrain

La plataforma volBrain, desenrotllada per la UPV, aplica IA a la ressonància magnètica per a mesurar amb precisió estructures cerebrals vinculades a l'epilèpsia i donar suport a decisions clíniques.