Rivera, a Ana Rosa: «Que si sóc feliç amb Malú? Jutja-ho tu mateixa»

Albert Rivera va trencar el seu silenci sobre l'afer amb Malú

Albert Rivera va trencar el seu silenci sobre la relació amb Malú | Telecinco

 

Albert Rivera va trencar per fi el seu silenci sobre la relació que manté amb la cantant Malú. Entrevistat en ‘El Programa de Ana Rosa’, el líder de Ciudadanos va fer referència a les fotografies en exclusiva que el propi programa havia publicat i va llançar un missatge curt però plenament entendible: «Somric, somric…». 

 

Sobre la qüestió, Rivera es va desfer en elògis cap al tractament que havia rebut el cas assegurant: «Moltes gràcies per com ho heu tractat, vos ho he de dir. Que si sóc feliç? Jutja-ho tu mateixa»

 

Una foto molt valuosa

Des de que van eixir a la llum els rumors sobre la possible relació sentimental entre la cantant i el líder de Ciudadanos, són molts els fotògrafs que han seguit a la parella buscant la imatge que confirmara esta relació.

 

Tot i això, ha sigut impossible vore junts a la parella. I justament este dilluns, va ser ‘El programa de Ana Rosa’ qui va donar la gran exclusiva i va mostrar la primera fotografia de Malú i Albert Rivera, després de huit mesos de relació.

 

Les primeres imatges de Malú i Albert Rivera

Les primeres imàtgens de Malú i Albert Rivera | TELECINCO

 

Qui va conseguir la fotografia de la cantant i el polític junts no va ser un ‘paparazzi’ sinó Patricia López Aguado, una de les reporteres del programa i becària de Mediaset fins fa pocs mesos.

 

La pròpia Patricia va explicar durant el programa que va vore a la parella en un centre comercial, en el qual ella estava passant la vesprada amb sa mare: «Ella li tocava la cara amb molta delicadesa. Estaven demanant assessorament a les dependentes tot el temps».

 

Però el més sorprenent d’esta història és que la jove va decidir no negociar la venda de les imàtgens que va capturar, sinó cedir-les a la productora de forma totalment gratuïta. D’esta forma, Patricia volia agrair a Mediaset el bon tracte que havia rebut durant el seu període de pràctiques. Un gran regal tenint en compte que segons diversos experts, les fotografies podrien estar valorades en 50.000 euros.

 

Patricia, de becària a reportera

La jove Patricia va iniciar la carrera de Publicitat i relacions Públiques en l’Escola de Negocis i Centre Universitari (ESIC), i després d’acabar el grau, va fer pràctiques en Mediaset, faena per la qual guanyava 300 euros al mes. Més avant, la jove es convertia en reportera de ‘El programa de Ana Rosa’.

 

Patricia López, de becària a reportera d''El programa de Ana Rosa'

Patricia López, de becària a reportera d”El programa de Ana Rosa’ | INSTAGRAM

 

És una xica molt implicada en la seua formació professional, i després d’este acte de generositat, la periodista, de només 24 anys, ha vist com la seua fama s’ha disparat, sobretot pel fet de regalar-li la imatge a la productora, quan podia haver guanyat fins a 50.000 euros.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.