Rivera, a Ana Rosa: «Que si sóc feliç amb Malú? Jutja-ho tu mateixa»

Albert Rivera va trencar el seu silenci sobre l'afer amb Malú

Albert Rivera va trencar el seu silenci sobre la relació amb Malú | Telecinco

 

Albert Rivera va trencar per fi el seu silenci sobre la relació que manté amb la cantant Malú. Entrevistat en ‘El Programa de Ana Rosa’, el líder de Ciudadanos va fer referència a les fotografies en exclusiva que el propi programa havia publicat i va llançar un missatge curt però plenament entendible: «Somric, somric…». 

 

Sobre la qüestió, Rivera es va desfer en elògis cap al tractament que havia rebut el cas assegurant: «Moltes gràcies per com ho heu tractat, vos ho he de dir. Que si sóc feliç? Jutja-ho tu mateixa»

 

Una foto molt valuosa

Des de que van eixir a la llum els rumors sobre la possible relació sentimental entre la cantant i el líder de Ciudadanos, són molts els fotògrafs que han seguit a la parella buscant la imatge que confirmara esta relació.

 

Tot i això, ha sigut impossible vore junts a la parella. I justament este dilluns, va ser ‘El programa de Ana Rosa’ qui va donar la gran exclusiva i va mostrar la primera fotografia de Malú i Albert Rivera, després de huit mesos de relació.

 

Les primeres imatges de Malú i Albert Rivera

Les primeres imàtgens de Malú i Albert Rivera | TELECINCO

 

Qui va conseguir la fotografia de la cantant i el polític junts no va ser un ‘paparazzi’ sinó Patricia López Aguado, una de les reporteres del programa i becària de Mediaset fins fa pocs mesos.

 

La pròpia Patricia va explicar durant el programa que va vore a la parella en un centre comercial, en el qual ella estava passant la vesprada amb sa mare: «Ella li tocava la cara amb molta delicadesa. Estaven demanant assessorament a les dependentes tot el temps».

 

Però el més sorprenent d’esta història és que la jove va decidir no negociar la venda de les imàtgens que va capturar, sinó cedir-les a la productora de forma totalment gratuïta. D’esta forma, Patricia volia agrair a Mediaset el bon tracte que havia rebut durant el seu període de pràctiques. Un gran regal tenint en compte que segons diversos experts, les fotografies podrien estar valorades en 50.000 euros.

 

Patricia, de becària a reportera

La jove Patricia va iniciar la carrera de Publicitat i relacions Públiques en l’Escola de Negocis i Centre Universitari (ESIC), i després d’acabar el grau, va fer pràctiques en Mediaset, faena per la qual guanyava 300 euros al mes. Més avant, la jove es convertia en reportera de ‘El programa de Ana Rosa’.

 

Patricia López, de becària a reportera d''El programa de Ana Rosa'

Patricia López, de becària a reportera d”El programa de Ana Rosa’ | INSTAGRAM

 

És una xica molt implicada en la seua formació professional, i després d’este acte de generositat, la periodista, de només 24 anys, ha vist com la seua fama s’ha disparat, sobretot pel fet de regalar-li la imatge a la productora, quan podia haver guanyat fins a 50.000 euros.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé acusa a Catalá de demanar el tall de Rodalia a l’estació del Nord durant la mascletà

La delegada del Govern ha retret a l'alcaldessa que no assumisca responsabilitats i ha recordat que l'Ajuntament va demanar per escrit tallar els trens entre les 12.00 i les 15.00 durant la mascletà. Renfe ha oferit alternatives i reforços, mentres l'EMT ha rebutjat augmentar autobusos a San Isidro i Font de Sant Lluís.

Pérez Llorca anuncia un pla per a construir vivendes en sòl dotacional municipal

La Generalitat ha anunciat un pla per a habilitar vivendes en sòl dotacional municipal sense desenrotllar i ha xifrat el seu potencial en 120.000 llars. A més, posarà en marxa tres noves estacions d'ITV a Segorbe, Onda i Torrent per a sumar 50.000 inspeccions.

València guarda un minut de silenci per les víctimes del 11-M

L'Ajuntament de València ha homenatjat este dimecres a les víctimes del 11-M amb un minut de silenci. Tota la corporació s'ha unit en la plaça.

Pérez Llorca anuncia que obrirà un diàleg amb Vox per a pactar nous pressupostos

El president ha anunciat que obrirà un diàleg amb Vox per a tirar avant nous pressupostos i ha defés l'estabilitat del pacte PP-Vox. També ha abordat fiscalitat, finançament, el congrés del PPCV i el topònim de València.

Desmantellat un grup que robava cotxes per a exportar-los: quatre a la presó provisional

Quatre hòmens bielorussos han ingressat a la presó provisional després de caure un grup que robava cotxes a Alacant i València per a vendre'ls a França. L'operació conjunta de Policia Nacional i Guàrdia Civil ha recuperat huit vehicles i abundant material per a falsificar bastidors i documents.

Una persona ha mort atropellada per un camió en Real (València)

Una persona ha mort de matinada en ser atropellada per un camió en Real (València). El CICU va rebre l'avís a les 00.30 i els sanitaris van confirmar la defunció.

Polèmica pels Rodalia en Falles: Catalá exigix respecte i Compromís planteja aforaments

Renfe ha limitat l'arribada dels Rodalia a l'Estació del Nord en l'horari de les mascletaes i ha deslligat un xoc polític. Compromís ha proposat aforaments i un perímetre per a mantindre el servici amb seguretat.

El València busca la seua tercera victòria seguida en Lliga davant l’Oviedo quasi un any després

El València visita el Carlos Tartiere amb el repte d'encadenar tres triomfs en Lliga després de véncer a Osasuna i Alaves. No ho aconseguix des de fa quasi un any.