El canvi radical de la valenciana Violeta Magriñán

Violeta en 'MYHYV'

Violeta en ‘MYHYV’ | Cuatro

 

Un canvi completament radical. Ixen a la llum les imàtgens de la valenciana Violeta Magriñán que tant han sorprés a molts dels seus seguidors, després de descobrir la imatge tan desconeguda que tenia abans d’entrar al programa «Mujeres Hombres y Viceversa».

 

Amb un físic completament desconegut i un rostre diferent, ha quedat clar que l’extronista i actual concursant de «Supervivientes» es va sotmetre a diferents operacions quirúrgiques. 

 

 

No obstant, ella sempre ha afirmat i ha sigut sincera amb tots els seus seguidors admitint que s’havia fet algun que altre retoc per a la seua millora física. Però ningú imaginava que estos retocs foren tan grans per a què no quede res d’aquella Violeta.

 

Ara, com a concursant d’esta última edició de Supervivientes, Violeta s’ha convertit en una de les principals protagonistes del programa. Abans d’açò va destacar en «MYHYV», on poc a poc es va vore com la valenciana despuntava fins arribar a convertir-se en tronista del programa. 

 

Són molts els moments que s’han viscut amb ella com la seua ruptura amb Julen, després de «MYHYV», o la seua actual relació i la història d’amor que ha compartit amb Fabio en l’illa hondurenya.

 

Està clar que Violeta sempre ha estat en el punt de mira dels espectadors i, ara, estes fotos que han eixit a la llum, segur que no li fan cap gràcia a la valenciana, degut a la seua constant preocupació pel seu aspecte físic.

 

Un canvi físic tan gran que molts dels seus seguidors no acaben de creure’s que és ella, a l’espera de les reaccions que l’extronista puga fer després d’estes fotografies.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.