El canvi radical de la valenciana Violeta Magriñán

Violeta en 'MYHYV'

Violeta en ‘MYHYV’ | Cuatro

 

Un canvi completament radical. Ixen a la llum les imàtgens de la valenciana Violeta Magriñán que tant han sorprés a molts dels seus seguidors, després de descobrir la imatge tan desconeguda que tenia abans d’entrar al programa «Mujeres Hombres y Viceversa».

 

Amb un físic completament desconegut i un rostre diferent, ha quedat clar que l’extronista i actual concursant de «Supervivientes» es va sotmetre a diferents operacions quirúrgiques. 

 

 

No obstant, ella sempre ha afirmat i ha sigut sincera amb tots els seus seguidors admitint que s’havia fet algun que altre retoc per a la seua millora física. Però ningú imaginava que estos retocs foren tan grans per a què no quede res d’aquella Violeta.

 

Ara, com a concursant d’esta última edició de Supervivientes, Violeta s’ha convertit en una de les principals protagonistes del programa. Abans d’açò va destacar en «MYHYV», on poc a poc es va vore com la valenciana despuntava fins arribar a convertir-se en tronista del programa. 

 

Són molts els moments que s’han viscut amb ella com la seua ruptura amb Julen, després de «MYHYV», o la seua actual relació i la història d’amor que ha compartit amb Fabio en l’illa hondurenya.

 

Està clar que Violeta sempre ha estat en el punt de mira dels espectadors i, ara, estes fotos que han eixit a la llum, segur que no li fan cap gràcia a la valenciana, degut a la seua constant preocupació pel seu aspecte físic.

 

Un canvi físic tan gran que molts dels seus seguidors no acaben de creure’s que és ella, a l’espera de les reaccions que l’extronista puga fer després d’estes fotografies.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.