El canvi radical de la valenciana Violeta Magriñán

Violeta en 'MYHYV'

Violeta en ‘MYHYV’ | Cuatro

 

Un canvi completament radical. Ixen a la llum les imàtgens de la valenciana Violeta Magriñán que tant han sorprés a molts dels seus seguidors, després de descobrir la imatge tan desconeguda que tenia abans d’entrar al programa «Mujeres Hombres y Viceversa».

 

Amb un físic completament desconegut i un rostre diferent, ha quedat clar que l’extronista i actual concursant de «Supervivientes» es va sotmetre a diferents operacions quirúrgiques. 

 

 

No obstant, ella sempre ha afirmat i ha sigut sincera amb tots els seus seguidors admitint que s’havia fet algun que altre retoc per a la seua millora física. Però ningú imaginava que estos retocs foren tan grans per a què no quede res d’aquella Violeta.

 

Ara, com a concursant d’esta última edició de Supervivientes, Violeta s’ha convertit en una de les principals protagonistes del programa. Abans d’açò va destacar en «MYHYV», on poc a poc es va vore com la valenciana despuntava fins arribar a convertir-se en tronista del programa. 

 

Són molts els moments que s’han viscut amb ella com la seua ruptura amb Julen, després de «MYHYV», o la seua actual relació i la història d’amor que ha compartit amb Fabio en l’illa hondurenya.

 

Està clar que Violeta sempre ha estat en el punt de mira dels espectadors i, ara, estes fotos que han eixit a la llum, segur que no li fan cap gràcia a la valenciana, degut a la seua constant preocupació pel seu aspecte físic.

 

Un canvi físic tan gran que molts dels seus seguidors no acaben de creure’s que és ella, a l’espera de les reaccions que l’extronista puga fer després d’estes fotografies.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.