El canvi radical de la valenciana Violeta Magriñán

Violeta en 'MYHYV'

Violeta en ‘MYHYV’ | Cuatro

 

Un canvi completament radical. Ixen a la llum les imàtgens de la valenciana Violeta Magriñán que tant han sorprés a molts dels seus seguidors, després de descobrir la imatge tan desconeguda que tenia abans d’entrar al programa «Mujeres Hombres y Viceversa».

 

Amb un físic completament desconegut i un rostre diferent, ha quedat clar que l’extronista i actual concursant de «Supervivientes» es va sotmetre a diferents operacions quirúrgiques. 

 

 

No obstant, ella sempre ha afirmat i ha sigut sincera amb tots els seus seguidors admitint que s’havia fet algun que altre retoc per a la seua millora física. Però ningú imaginava que estos retocs foren tan grans per a què no quede res d’aquella Violeta.

 

Ara, com a concursant d’esta última edició de Supervivientes, Violeta s’ha convertit en una de les principals protagonistes del programa. Abans d’açò va destacar en «MYHYV», on poc a poc es va vore com la valenciana despuntava fins arribar a convertir-se en tronista del programa. 

 

Són molts els moments que s’han viscut amb ella com la seua ruptura amb Julen, després de «MYHYV», o la seua actual relació i la història d’amor que ha compartit amb Fabio en l’illa hondurenya.

 

Està clar que Violeta sempre ha estat en el punt de mira dels espectadors i, ara, estes fotos que han eixit a la llum, segur que no li fan cap gràcia a la valenciana, degut a la seua constant preocupació pel seu aspecte físic.

 

Un canvi físic tan gran que molts dels seus seguidors no acaben de creure’s que és ella, a l’espera de les reaccions que l’extronista puga fer després d’estes fotografies.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El sòl urbà es dispara un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en l’inici de 2026

El preu del sòl urbà ha pujat un 25,8 % a la Comunitat Valenciana en el primer trimestre de 2026, fins als 260,1 euros/m2, amb València i Alacant per damunt de la mitjana autonòmica.

Quasi 19.000 viatgers han passat pels centres de vacunació internacional de la Comunitat en 2025

Els centres de vacunació internacional de la Comunitat Valenciana han atés 18.950 persones en 2025, un 24 % més que l’any anterior, i encaren 2026 amb la demanda en augment.

Festa de Sant Joan sense incidents a El Campello amb 10.000 persones a la platja

La nit de Sant Joan ha congregat més de 10.000 persones a les platges d’El Campello, un dels pocs municipis d’Alacant que ha permés les fogueres, i ha acabat sense incidents greus.

Cauen dues plantacions de marihuana a Sax i Petrer amb dos detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions de marihuana en vivendes de Sax i Petrer i ha detingut dos hòmens de 34 i 37 anys, investigats també per defraudació de fluït elèctric.

Els bombers apaguen de matinada un incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes

Els bombers del Consorci Provincial de València han apagat de matinada un incendi declarat dimarts en un abocador de Caudete de las Fuentes, després de diverses hores de treball.

Més de cent atesos en la Nit de Sant Joan a les platges de València, amb sis hospitalitzats

Cruz Roja ha atés 114 persones en la Nit de Sant Joan a les platges de València, sobretot per intoxicacions i cremades, i sis han acabat a l’hospital.

Brussel·les injecta 846 milions per a la reconstrucció després de la dana del 2024 a la Comunitat Valenciana

La Comissió Europea ha autoritzat el pagament de 846 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a reparar els danys de la dana d’octubre del 2024 a la Comunitat Valenciana, que va causar 230 morts i greus destrosses en infraestructures bàsiques.

La dana de 2024 inspira art i reflexió col·lectiva en un nou projecte de la UPV

La Universitat Politècnica de València presenta el projecte DANAda, amb un vídeo i una exposició que transformen l’impacte de la dana d’octubre de 2024 en una reflexió artística sobre resiliència i adaptació al canvi climàtic, amb connexió al projecte europeu The HuT.