El canvi radical de la valenciana Violeta Magriñán

Violeta en 'MYHYV'

Violeta en ‘MYHYV’ | Cuatro

 

Un canvi completament radical. Ixen a la llum les imàtgens de la valenciana Violeta Magriñán que tant han sorprés a molts dels seus seguidors, després de descobrir la imatge tan desconeguda que tenia abans d’entrar al programa «Mujeres Hombres y Viceversa».

 

Amb un físic completament desconegut i un rostre diferent, ha quedat clar que l’extronista i actual concursant de «Supervivientes» es va sotmetre a diferents operacions quirúrgiques. 

 

 

No obstant, ella sempre ha afirmat i ha sigut sincera amb tots els seus seguidors admitint que s’havia fet algun que altre retoc per a la seua millora física. Però ningú imaginava que estos retocs foren tan grans per a què no quede res d’aquella Violeta.

 

Ara, com a concursant d’esta última edició de Supervivientes, Violeta s’ha convertit en una de les principals protagonistes del programa. Abans d’açò va destacar en «MYHYV», on poc a poc es va vore com la valenciana despuntava fins arribar a convertir-se en tronista del programa. 

 

Són molts els moments que s’han viscut amb ella com la seua ruptura amb Julen, després de «MYHYV», o la seua actual relació i la història d’amor que ha compartit amb Fabio en l’illa hondurenya.

 

Està clar que Violeta sempre ha estat en el punt de mira dels espectadors i, ara, estes fotos que han eixit a la llum, segur que no li fan cap gràcia a la valenciana, degut a la seua constant preocupació pel seu aspecte físic.

 

Un canvi físic tan gran que molts dels seus seguidors no acaben de creure’s que és ella, a l’espera de les reaccions que l’extronista puga fer després d’estes fotografies.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.