10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

L’ultimàtum de Malú a Rivera per a que fera pública la seua relació

Malú i Rivera junts

Malú i Rivera junts | HOLA!

 

Des que han eixit a la llum les primeres imàtgens de la parella del moment, continuen corrent encara amb més força tota classe de rumors sobre la història d’amor entre Malú i Albert Rivera. Tot i que la primera de les instantànies va eixir d’imprevist de la mà d’una ‘becària’ d’Ana Rosa, s’especula que la famosa cantant hauria donat un ultimàtum al líder de Ciutadans exigint-li que feren pública la seua relació.

 

Segons avança Juan Luis Galiacho, director d”El cierre digital’, la formació taronja hauria recomanat a la parella mantindre’s en secret, desaconsellant a Rivera presentar a Malú com la ‘primera dama’ de Ciutadans, com a mínim, fins a passades les eleccions, després de sotmetre l’assumpte a sondejos interns«El fort caràcter de Malú i la imatge de dona distant i hermètica no ajudava», assegura la publicació ‘Rumore’, corroborant la informació. 

 

Cansada d’amagar-se

Malú s’hauria fartat de la incomoditat de la situació i, passades les eleccions, hauria plantat cara al polític, farta d’amagar-se. Segons el mitjà citat, la cantant li hauria dit que «o seguien avant amb tot i li donava el seu lloc, o s’acabava».

 

La publicació de les primeres imàtgens de la parella significarà un abans i un després en la relació. Deixaran de vore’s només en festes privades o en casa d’amics per a evitar a la premsa i viuran el seu amor en públic, deixant que fluïsca de manera natural, cosa que segurament alliberarà d’una gran tensió a la cantant. 

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.