L’ultimàtum de Malú a Rivera per a que fera pública la seua relació

Malú i Rivera junts

Malú i Rivera junts | HOLA!

 

Des que han eixit a la llum les primeres imàtgens de la parella del moment, continuen corrent encara amb més força tota classe de rumors sobre la història d’amor entre Malú i Albert Rivera. Tot i que la primera de les instantànies va eixir d’imprevist de la mà d’una ‘becària’ d’Ana Rosa, s’especula que la famosa cantant hauria donat un ultimàtum al líder de Ciutadans exigint-li que feren pública la seua relació.

 

Segons avança Juan Luis Galiacho, director d»El cierre digital’, la formació taronja hauria recomanat a la parella mantindre’s en secret, desaconsellant a Rivera presentar a Malú com la ‘primera dama’ de Ciutadans, com a mínim, fins a passades les eleccions, després de sotmetre l’assumpte a sondejos interns«El fort caràcter de Malú i la imatge de dona distant i hermètica no ajudava», assegura la publicació ‘Rumore’, corroborant la informació. 

 

Cansada d’amagar-se

Malú s’hauria fartat de la incomoditat de la situació i, passades les eleccions, hauria plantat cara al polític, farta d’amagar-se. Segons el mitjà citat, la cantant li hauria dit que «o seguien avant amb tot i li donava el seu lloc, o s’acabava».

 

La publicació de les primeres imàtgens de la parella significarà un abans i un després en la relació. Deixaran de vore’s només en festes privades o en casa d’amics per a evitar a la premsa i viuran el seu amor en públic, deixant que fluïsca de manera natural, cosa que segurament alliberarà d’una gran tensió a la cantant. 

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.