L’ultimàtum de Malú a Rivera per a que fera pública la seua relació

Malú i Rivera junts

Malú i Rivera junts | HOLA!

 

Des que han eixit a la llum les primeres imàtgens de la parella del moment, continuen corrent encara amb més força tota classe de rumors sobre la història d’amor entre Malú i Albert Rivera. Tot i que la primera de les instantànies va eixir d’imprevist de la mà d’una ‘becària’ d’Ana Rosa, s’especula que la famosa cantant hauria donat un ultimàtum al líder de Ciutadans exigint-li que feren pública la seua relació.

 

Segons avança Juan Luis Galiacho, director d»El cierre digital’, la formació taronja hauria recomanat a la parella mantindre’s en secret, desaconsellant a Rivera presentar a Malú com la ‘primera dama’ de Ciutadans, com a mínim, fins a passades les eleccions, després de sotmetre l’assumpte a sondejos interns«El fort caràcter de Malú i la imatge de dona distant i hermètica no ajudava», assegura la publicació ‘Rumore’, corroborant la informació. 

 

Cansada d’amagar-se

Malú s’hauria fartat de la incomoditat de la situació i, passades les eleccions, hauria plantat cara al polític, farta d’amagar-se. Segons el mitjà citat, la cantant li hauria dit que «o seguien avant amb tot i li donava el seu lloc, o s’acabava».

 

La publicació de les primeres imàtgens de la parella significarà un abans i un després en la relació. Deixaran de vore’s només en festes privades o en casa d’amics per a evitar a la premsa i viuran el seu amor en públic, deixant que fluïsca de manera natural, cosa que segurament alliberarà d’una gran tensió a la cantant. 

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.