L’ultimàtum de Malú a Rivera per a que fera pública la seua relació

Malú i Rivera junts

Malú i Rivera junts | HOLA!

 

Des que han eixit a la llum les primeres imàtgens de la parella del moment, continuen corrent encara amb més força tota classe de rumors sobre la història d’amor entre Malú i Albert Rivera. Tot i que la primera de les instantànies va eixir d’imprevist de la mà d’una ‘becària’ d’Ana Rosa, s’especula que la famosa cantant hauria donat un ultimàtum al líder de Ciutadans exigint-li que feren pública la seua relació.

 

Segons avança Juan Luis Galiacho, director d»El cierre digital’, la formació taronja hauria recomanat a la parella mantindre’s en secret, desaconsellant a Rivera presentar a Malú com la ‘primera dama’ de Ciutadans, com a mínim, fins a passades les eleccions, després de sotmetre l’assumpte a sondejos interns«El fort caràcter de Malú i la imatge de dona distant i hermètica no ajudava», assegura la publicació ‘Rumore’, corroborant la informació. 

 

Cansada d’amagar-se

Malú s’hauria fartat de la incomoditat de la situació i, passades les eleccions, hauria plantat cara al polític, farta d’amagar-se. Segons el mitjà citat, la cantant li hauria dit que «o seguien avant amb tot i li donava el seu lloc, o s’acabava».

 

La publicació de les primeres imàtgens de la parella significarà un abans i un després en la relació. Deixaran de vore’s només en festes privades o en casa d’amics per a evitar a la premsa i viuran el seu amor en públic, deixant que fluïsca de manera natural, cosa que segurament alliberarà d’una gran tensió a la cantant. 

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.

Dissenyar la cuina ideal: el valor d’un bon assessorament a La Eliana

Descobreix com escollir la cuina ideal per a tu amb assessoria personalitzada i un compromís amb la sostenibilitat.

Martínez Mus exigix a la CHJ netejar els llits dels rius per a garantir la seua capacitat

El vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, insistix que la Confederación Hidrográfica del Júcar és qui ha de garantir la capacitat hidràulica dels llits mantenint-los nets de vegetació i canyes, i li reclama actuacions abans de l’època de pluges.

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.

273 milions europeus per a reforçar 95 municipis valencians després de la DANA

El Govern central destina 273 milions d’euros de fons europeus a 95 ajuntaments valencians per a reforçar la seua adaptació al canvi climàtic i la resiliència després de la DANA, amb actuacions en hidràulica, seguretat i vivenda.

La investigació del robatori del Tresor de Villena assenyala tres encaputxats

Les primeres indagacions sobre el robatori de gran part del Tresor de Villena al museu municipal indiquen que hi han participat tres persones encaputxades. Els lladres s’han emportat peces valorades en uns 5 milions d’euros en pocs minuts.