L’ultimàtum de Malú a Rivera per a que fera pública la seua relació

Malú i Rivera junts

Malú i Rivera junts | HOLA!

 

Des que han eixit a la llum les primeres imàtgens de la parella del moment, continuen corrent encara amb més força tota classe de rumors sobre la història d’amor entre Malú i Albert Rivera. Tot i que la primera de les instantànies va eixir d’imprevist de la mà d’una ‘becària’ d’Ana Rosa, s’especula que la famosa cantant hauria donat un ultimàtum al líder de Ciutadans exigint-li que feren pública la seua relació.

 

Segons avança Juan Luis Galiacho, director d”El cierre digital’, la formació taronja hauria recomanat a la parella mantindre’s en secret, desaconsellant a Rivera presentar a Malú com la ‘primera dama’ de Ciutadans, com a mínim, fins a passades les eleccions, després de sotmetre l’assumpte a sondejos interns«El fort caràcter de Malú i la imatge de dona distant i hermètica no ajudava», assegura la publicació ‘Rumore’, corroborant la informació. 

 

Cansada d’amagar-se

Malú s’hauria fartat de la incomoditat de la situació i, passades les eleccions, hauria plantat cara al polític, farta d’amagar-se. Segons el mitjà citat, la cantant li hauria dit que «o seguien avant amb tot i li donava el seu lloc, o s’acabava».

 

La publicació de les primeres imàtgens de la parella significarà un abans i un després en la relació. Deixaran de vore’s només en festes privades o en casa d’amics per a evitar a la premsa i viuran el seu amor en públic, deixant que fluïsca de manera natural, cosa que segurament alliberarà d’una gran tensió a la cantant. 

 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.