Primeres imàtgens de Rivera i Malú junts

Rivera i Malú

La imatge s’ha avançat, després de què Pilar Eyre apuntara al mes de novembre com a possible moment per a vore a la parella  | Twitter | @telecincoes

 

Arriba finalment la imatge que tot el món esperava: Albert Rivera i Malú junts, confirmant la seua relació de parella, sobre la qual s’ha especulat des de fa mesos. ‘El Programa de Ana Rosa’ de Telecinco s’ha encarregat de difondre la foto en directe, cap a les 12.00 hores del migdia d’este dilluns.

 

Fa només cinc dies, Pilar Eyre parlava en la seua columna de ‘Lecturas’ del moment en què finalment es podria vore el líder de Ciudadanos amb la famosa cantant. Apuntava a la boda de Manuel Valls i Susana Gallardo, que tindrà lloc en el mes de setembre, com a possible esdeveniment on la parella es podria deixar vore. Però el moment s’ha avançat i hui tenim ja la primera imatge dels dos junts. 

 

L’actuació que Malú havia de realitzar en Sitges era també un lloc perfecte per a poder vore a la parella unida però, finalment, el concert es va cancel·lar per problemes de salut de la cantant. Recentment va informar als seus seguidors que es veia obligada a cancel·lar tots els concerts de la seua gira perquè haurà de ser operada d’un trencament de lligaments en el turmell.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Nit històrica del Valencia Basket a l’Euroliga amb 111 punts al Baskonia

El Valencia Basket ha aconseguit la millor anotació de la seua història en l’Euroliga en sumar 111 punts davant el Kosner Baskonia en la segona jornada (111-88). Un triple final de Dylan Osetkowski ha fixat el nou rècord, que supera els 108 punts signats al febrer a Vitòria.

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Llueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.