Primeres imàtgens de Rivera i Malú junts

Rivera i Malú

La imatge s’ha avançat, després de què Pilar Eyre apuntara al mes de novembre com a possible moment per a vore a la parella  | Twitter | @telecincoes

 

Arriba finalment la imatge que tot el món esperava: Albert Rivera i Malú junts, confirmant la seua relació de parella, sobre la qual s’ha especulat des de fa mesos. ‘El Programa de Ana Rosa’ de Telecinco s’ha encarregat de difondre la foto en directe, cap a les 12.00 hores del migdia d’este dilluns.

 

Fa només cinc dies, Pilar Eyre parlava en la seua columna de ‘Lecturas’ del moment en què finalment es podria vore el líder de Ciudadanos amb la famosa cantant. Apuntava a la boda de Manuel Valls i Susana Gallardo, que tindrà lloc en el mes de setembre, com a possible esdeveniment on la parella es podria deixar vore. Però el moment s’ha avançat i hui tenim ja la primera imatge dels dos junts. 

 

L’actuació que Malú havia de realitzar en Sitges era també un lloc perfecte per a poder vore a la parella unida però, finalment, el concert es va cancel·lar per problemes de salut de la cantant. Recentment va informar als seus seguidors que es veia obligada a cancel·lar tots els concerts de la seua gira perquè haurà de ser operada d’un trencament de lligaments en el turmell.

 

També et pot interessar…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.