Alcampo i Simply busquen 180 treballadors en estiu en la Comunitat Valenciana

Imatge d’arxiu | El Economista

 

Auchan Retail España (Alcampo i Simply) incorporarà en els seus hipermercats i supermercats a 1.715 persones per a cobrir llocs de reposició, venda i caixes durant la campanya d’estiu, segons ha informat la companyia.

 

Per comunitats autònomes, 265 vacants es cobriran en el País Basc, 238 en Andalusia, 230 en Madrid, 180 en la Comunitat Valenciana, 175 en Aragó, 150 en Catalunya, 120 en Galícia, 65 en Castella-la Manxa, 65 en Canàries, 60 en Balears, 60 en Castella i Lleó, 40 en Astúries, 32 en La Rioja, 20 en Múrcia i 15 en Navarra.

 

Els candidats podran accedir als llocs oferits a través de les pàgines web de les companyies, www.alcampo.es i www.simply.es.

 

Auchan Retail España reunix els formats d’hipermercats, supermercats i proximitat. En l’actualitat compta amb 369 centres (62 hipermercats i 307 supermercats), així com 53 gasolineres, servei de comerç ‘online’ i una plantilla de 20.800 persones.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.