Alcampo i Simply busquen 180 treballadors en estiu en la Comunitat Valenciana

Imatge d’arxiu | El Economista

 

Auchan Retail España (Alcampo i Simply) incorporarà en els seus hipermercats i supermercats a 1.715 persones per a cobrir llocs de reposició, venda i caixes durant la campanya d’estiu, segons ha informat la companyia.

 

Per comunitats autònomes, 265 vacants es cobriran en el País Basc, 238 en Andalusia, 230 en Madrid, 180 en la Comunitat Valenciana, 175 en Aragó, 150 en Catalunya, 120 en Galícia, 65 en Castella-la Manxa, 65 en Canàries, 60 en Balears, 60 en Castella i Lleó, 40 en Astúries, 32 en La Rioja, 20 en Múrcia i 15 en Navarra.

 

Els candidats podran accedir als llocs oferits a través de les pàgines web de les companyies, www.alcampo.es i www.simply.es.

 

Auchan Retail España reunix els formats d’hipermercats, supermercats i proximitat. En l’actualitat compta amb 369 centres (62 hipermercats i 307 supermercats), així com 53 gasolineres, servei de comerç ‘online’ i una plantilla de 20.800 persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.