Alfafar aprova una nova Relació de Llocs de treball

 

L’Ajuntament d’Alfafar ha aprovat de manera inicial la Catalogació i Valoració de Llocs de treball en ple municipal per unanimitat de tots els grups polítics.

Esta nova Relació de Llocs de treball (RPT) és un instrument tècnic que actualitza l’ordenació de personal, d’acord amb les necessitats dels serveis municipals, i es precisen els requisits per a l’acompliment de cada lloc de treball, així com les seues característiques retributives.

La necessitat de la valoració dels llocs de treball d’este ajuntament ha sigut una afirmació repetida des de fa molts anys en el consistori i una manca apuntada per la sindicatura de comptes en la seua última auditoria, ja que l’última versió d’este document va ser aprovada en 1991.

Amb el pas dels anys i la modernització de l’Administració, el nivell de qualificació de les persones treballadores cada vegada és més alt, amb requeriments informàtics superiors, i per això és necessari una adequació a l’estructura salarial de les noves exigències organitzatives.

El resultat ha sigut fruit d’un procés llarg i ardu de 6 anys i, encara que amb negociacions molt complexes, s’ha demostrat una gran implicació, esforç i il·lusió tant pels representants de personal dels diferents sindicats (CCOO, CSIF, SPPLB i UGT), com de la part tècnica, la cap del departament de personal i la regidora de personal Empar Martin.

Alfafar ha apostat per esta valoració i catalogació de llocs de treball per a dotar a l’ajuntament d’una eina indispensable per a modernitzar i donar seguretat jurídica a l’organització de recursos humans del nostre ajuntament.

Amb això es garanteix el respecte els drets laborals dels treballadors municipals i es corregeixen les arbitràries desigualtats existents entre estos, alhora que es constitueix com a instrument per a determinar els criteris a utilitzar per a la valoració de nous llocs de treball.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán consolida a Pepelu com a central al València

Carlos Corberán reforça la defensa del València amb Pepelu com a central després del seu bon rendiment en els últims dos partits i valora mantindre'l davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla.

Pepe Claramunt farà el servici d’honor al València-Atlètic a Mestalla

Pepe Claramunt, històric excentrocampista del València, realitzarà el servici d'honor en el partit de Lliga davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla, emmarcat l'any Claramunt.

L’Eurolliga obri expedient a l’amo del Panathinaikos pels seus gestos a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari al propietari del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, després dels seus gestos irats en el segon partit davant València Basket. La sanció pot incloure diversos partits de veto d'accés a més d'una multa econòmica.

L’Eurolliga obri expedient al propietari del Panathinaikos per la seua conducta a València

L'Eurolliga ha obert expedient disciplinari a Dimitris Giannakopoulos pel seu comportament en el segon partit de quarts davant València Basket i s'exposa a una sanció de diversos partits i multa econòmica.

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.