Alfafar aprova una nova Relació de Llocs de treball

 

L’Ajuntament d’Alfafar ha aprovat de manera inicial la Catalogació i Valoració de Llocs de treball en ple municipal per unanimitat de tots els grups polítics.

Esta nova Relació de Llocs de treball (RPT) és un instrument tècnic que actualitza l’ordenació de personal, d’acord amb les necessitats dels serveis municipals, i es precisen els requisits per a l’acompliment de cada lloc de treball, així com les seues característiques retributives.

La necessitat de la valoració dels llocs de treball d’este ajuntament ha sigut una afirmació repetida des de fa molts anys en el consistori i una manca apuntada per la sindicatura de comptes en la seua última auditoria, ja que l’última versió d’este document va ser aprovada en 1991.

Amb el pas dels anys i la modernització de l’Administració, el nivell de qualificació de les persones treballadores cada vegada és més alt, amb requeriments informàtics superiors, i per això és necessari una adequació a l’estructura salarial de les noves exigències organitzatives.

El resultat ha sigut fruit d’un procés llarg i ardu de 6 anys i, encara que amb negociacions molt complexes, s’ha demostrat una gran implicació, esforç i il·lusió tant pels representants de personal dels diferents sindicats (CCOO, CSIF, SPPLB i UGT), com de la part tècnica, la cap del departament de personal i la regidora de personal Empar Martin.

Alfafar ha apostat per esta valoració i catalogació de llocs de treball per a dotar a l’ajuntament d’una eina indispensable per a modernitzar i donar seguretat jurídica a l’organització de recursos humans del nostre ajuntament.

Amb això es garanteix el respecte els drets laborals dels treballadors municipals i es corregeixen les arbitràries desigualtats existents entre estos, alhora que es constitueix com a instrument per a determinar els criteris a utilitzar per a la valoració de nous llocs de treball.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.