Alfafar aprova una nova Relació de Llocs de treball

 

L’Ajuntament d’Alfafar ha aprovat de manera inicial la Catalogació i Valoració de Llocs de treball en ple municipal per unanimitat de tots els grups polítics.

Esta nova Relació de Llocs de treball (RPT) és un instrument tècnic que actualitza l’ordenació de personal, d’acord amb les necessitats dels serveis municipals, i es precisen els requisits per a l’acompliment de cada lloc de treball, així com les seues característiques retributives.

La necessitat de la valoració dels llocs de treball d’este ajuntament ha sigut una afirmació repetida des de fa molts anys en el consistori i una manca apuntada per la sindicatura de comptes en la seua última auditoria, ja que l’última versió d’este document va ser aprovada en 1991.

Amb el pas dels anys i la modernització de l’Administració, el nivell de qualificació de les persones treballadores cada vegada és més alt, amb requeriments informàtics superiors, i per això és necessari una adequació a l’estructura salarial de les noves exigències organitzatives.

El resultat ha sigut fruit d’un procés llarg i ardu de 6 anys i, encara que amb negociacions molt complexes, s’ha demostrat una gran implicació, esforç i il·lusió tant pels representants de personal dels diferents sindicats (CCOO, CSIF, SPPLB i UGT), com de la part tècnica, la cap del departament de personal i la regidora de personal Empar Martin.

Alfafar ha apostat per esta valoració i catalogació de llocs de treball per a dotar a l’ajuntament d’una eina indispensable per a modernitzar i donar seguretat jurídica a l’organització de recursos humans del nostre ajuntament.

Amb això es garanteix el respecte els drets laborals dels treballadors municipals i es corregeixen les arbitràries desigualtats existents entre estos, alhora que es constitueix com a instrument per a determinar els criteris a utilitzar per a la valoració de nous llocs de treball.

Últimes notícies

La nova terminal nord del port de València, clau en el pla estatal de ports per a 2027

La nova terminal nord del port de València s’inclou entre els principals projectes d’inversió de Puertos del Estado per a 2027, junt amb les obres per a eòlica marina al port de Castelló, dins d’un pla global de 1.567 milions d’euros.

Quarta onada de calor des de dimecres amb risc extrem d’incendis a Espanya

Espanya encadena des de dimecres i fins diumenge una nova onada de calor, amb temperatures per damunt dels 40 graus i un perill d’incendis molt alt o extrem en quasi tot el país.

Sánchez demana extremar la precaució pels incendis per les hores difícils que venen

Pedro Sánchez ha reclamat als ciutadans que extremen la precaució davant els incendis forestals, sobretot a Castelló, perquè encara s’esperen hores difícils per l’augment de temperatures.

Els supermercats envien productes bàsics als afectats pels incendis

La patronal Asedas ha activat un pla de donacions de productes de primera necessitat per a les més de 100.000 persones confinades o evacuades pels incendis de Madrid, Àvila i Toledo.

El Lucentum tanca la plantilla amb l’escolta nord-americà MaCio Teague

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta nord-americà MaCio Teague, de 29 anys, i completa així les dotze fitxes per a competir en Primera FEB la temporada 2026-27.

Vox culpa el “fanatisme climàtic” de l’augment d’incendis forestals

La diputada de Vox en Les Corts, Teresa Ramírez, responsabilitza el que anomena fanatisme climàtic de la falta de neteja de boscos i camps i reclama més prevenció davant els incendis forestals a Espanya.

La reforma fiscal del Consell ja ha rebaixat 469,8 milions en impostos des de 2023

La reforma fiscal del Consell ha suposat un estalvi de 469,8 milions d’euros per als contribuents valencians des de 2023, principalment en Successions i Donacions i Transmissions Patrimonials, segons la Generalitat.

El PP reclama unitat davant l’incendi de la Vall d’Uixó i acusa el PSPV d’autoexcluir-se

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, demana aplicar la màxima de ‘tots contra el foc’ davant l’incendi de la Vall d’Uixó i acusa els socialistes de fer política i d’autoexcluir-se d’eixa unitat.