Alfafar construirà la residència i el centre de dia de majors

L’Ajuntament d’Alfafar ha aprovat per unanimitat la delegació de la Generalitat Valenciana per a construir la Residència i el Centre de Dia de Majors, dins del Pla Convivint.

Amb una inversió de més de 17 milions d’euros, la nova Residència i el nou Centre de Dia de majors públics permetran donar una millor resposta les necessitats de les persones majors del municipi i les dotarà d’autonomia en entorns segurs amb atenció pròxima i humana.

Aquestes actuacions s’engloben dins del Pla Convivint de la Generalitat Valenciana d’Infraestructures de Serveis Socials 2021-2025, que també contempla per a Alfafar un nou Punt de Trobada Familiar i la construcció d’un Centre de Rehabilitació i Integració Social (CRIS) i un Centre Específic per a persones amb Malaltia Mental (CEEM).

La construcció de la residència respon a una demanda històrica de la ciutadania que permetrà millorar la qualitat de vida de les veïnes i veïns d’Alfafar.

Alfafar ja ha posat en funcionament el nou Punt de Trobada Familiar per a parar atenció professional especialitzada que facilite les relacions familiars amb menors durant els processos i les situacions de separació, divorci, protecció d’infància i adolescència o altres supòsits d’interrupció de la convivència familiar. Aquest servei, situat en l’edifici Onyx al costat de Serveis socials, pròximament es traslladarà a les instal·lacions situades en l’edifici Mercedes Hernández d’Alfafar.

Amb l’acceptació de la delegació per a la construcció de la Residència, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu compromís per donar una millor resposta a les necessitats de les persones del municipi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022