Alfafar construirà la residència i el centre de dia de majors

L’Ajuntament d’Alfafar ha aprovat per unanimitat la delegació de la Generalitat Valenciana per a construir la Residència i el Centre de Dia de Majors, dins del Pla Convivint.

Amb una inversió de més de 17 milions d’euros, la nova Residència i el nou Centre de Dia de majors públics permetran donar una millor resposta les necessitats de les persones majors del municipi i les dotarà d’autonomia en entorns segurs amb atenció pròxima i humana.

Aquestes actuacions s’engloben dins del Pla Convivint de la Generalitat Valenciana d’Infraestructures de Serveis Socials 2021-2025, que també contempla per a Alfafar un nou Punt de Trobada Familiar i la construcció d’un Centre de Rehabilitació i Integració Social (CRIS) i un Centre Específic per a persones amb Malaltia Mental (CEEM).

La construcció de la residència respon a una demanda històrica de la ciutadania que permetrà millorar la qualitat de vida de les veïnes i veïns d’Alfafar.

Alfafar ja ha posat en funcionament el nou Punt de Trobada Familiar per a parar atenció professional especialitzada que facilite les relacions familiars amb menors durant els processos i les situacions de separació, divorci, protecció d’infància i adolescència o altres supòsits d’interrupció de la convivència familiar. Aquest servei, situat en l’edifici Onyx al costat de Serveis socials, pròximament es traslladarà a les instal·lacions situades en l’edifici Mercedes Hernández d’Alfafar.

Amb l’acceptació de la delegació per a la construcció de la Residència, l’Ajuntament d’Alfafar reforça el seu compromís per donar una millor resposta a les necessitats de les persones del municipi.

Últimes notícies

El València Basket estrena un museu en el Roig Arena que repassa tota la seua història

El València Basket inaugura un museu i tour en el Roig Arena que recorre la seua trajectòria des de 1986, amb zones interactives i un enfocament a crear nova afició.

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.

Hisenda pactarà amb la Generalitat una reunió sobre el nou model de finançament autonòmic

El ministre d'Hisenda anuncia que contactarà en breu amb la Generalitat per a abordar el nou model de finançament, que inclou condonació de deute i més recursos per a les autonomies.