Alfafar se suma al programa Tallers d’Ocupació AVANCEM JUNTS 2021

 

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), ha aconseguit la subvenció per a desenvolupar el programa mixt d’ocupació i formació “Tallers d’Ocupació” AVANCEM JUNTS per a l’any 2021.
D’esta manera, amb el pressupost concedit de 241.358,40 euros es contractarà un total de 10 persones per a la seua formació i realització de treballs en diferents àrees municipals, en l’especialitat ADGG0208- ACTIVITATS ADMINISTRATIVES EN LA RELACIÓ AMB EL CLIENT.

Així mateix, el desenvolupament del programa també contempla la contractació del personal docent que gestionarà els mòduls formatius per a l’obtenció del Certificat de Professionalitat de nivell 2.

El programa de Tallers d’Ocupació es configura com un programa mixt d’ocupació i formació que té com a objecte incrementar l’ocupabilitat de les persones desocupades de díhuit o més anys, amb la finalitat de facilitar la seua inserció laboral, combinant la formació amb l’ocupació, mitjançant la realització d’accions formatives en alternança amb la realització d’obres o la prestació de serveis d’utilitat pública o interés social a l’Ajuntament d’Alfafar.

El projecte s’iniciarà a partir del pròxim 1 d’octubre de 2021 i per a accedir com a alumne/a segons les bases publicades en la web de Labora, han d’estar inscrits en la seua oficina d’ocupació com a persona desocupada i sol·licitar la formació corresponent al Certificat de Professionalitat”Activitats Administratives en la Relació amb el Client”.

La selecció de l’alumnat anirà precedida de la tramitació d’oferta de serveis formatius pel corresponent Espai Labora i es realitzarà el procés de selecció segons les bases recollides en la web LABORA.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.