Alfafar se suma al programa Tallers d’Ocupació AVANCEM JUNTS 2021

 

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de l’Agència de Desenvolupament Local (ADL), ha aconseguit la subvenció per a desenvolupar el programa mixt d’ocupació i formació “Tallers d’Ocupació” AVANCEM JUNTS per a l’any 2021.
D’esta manera, amb el pressupost concedit de 241.358,40 euros es contractarà un total de 10 persones per a la seua formació i realització de treballs en diferents àrees municipals, en l’especialitat ADGG0208- ACTIVITATS ADMINISTRATIVES EN LA RELACIÓ AMB EL CLIENT.

Així mateix, el desenvolupament del programa també contempla la contractació del personal docent que gestionarà els mòduls formatius per a l’obtenció del Certificat de Professionalitat de nivell 2.

El programa de Tallers d’Ocupació es configura com un programa mixt d’ocupació i formació que té com a objecte incrementar l’ocupabilitat de les persones desocupades de díhuit o més anys, amb la finalitat de facilitar la seua inserció laboral, combinant la formació amb l’ocupació, mitjançant la realització d’accions formatives en alternança amb la realització d’obres o la prestació de serveis d’utilitat pública o interés social a l’Ajuntament d’Alfafar.

El projecte s’iniciarà a partir del pròxim 1 d’octubre de 2021 i per a accedir com a alumne/a segons les bases publicades en la web de Labora, han d’estar inscrits en la seua oficina d’ocupació com a persona desocupada i sol·licitar la formació corresponent al Certificat de Professionalitat”Activitats Administratives en la Relació amb el Client”.

La selecció de l’alumnat anirà precedida de la tramitació d’oferta de serveis formatius pel corresponent Espai Labora i es realitzarà el procés de selecció segons les bases recollides en la web LABORA.

Últimes notícies

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.

Dos de cada tres bars i restaurants valencians facturen menys per la calor i els macroesdeveniments

El 67 % dels locals dhostaleria valenciana ha vist baixar els seus ingressos este estiu per la calor extrema, la contenció del gasto i la coincidència amb macroesdeveniments. El client local sha consolidat com a principal suport del sector i la majoria de negocis no ha contractat reforços.

Kepler-Karst releva l’advocat de Salomé Pradas en la causa de la DANA

El despatx Kepler-Karst ha substituït l’advocat Eduardo de Urbano pel penalista Pedro Colina, que passa a assumir la defensa de Salomé Pradas en la causa de la DANA que s’instrueix a Catarroja.

Veïns del Marítim organitzen un sopar a la fresca per plantar cara a la massificació turística

Associacions veïnals dels barris marítims de València convoquen un sopar a la fresca multitudinari per denunciar la mercantilització dels espais públics i reivindicar que la platja i els barris continuen sent dels veïns.

Bernabé acusa Feijóo de traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, acusa Alberto Núñez Feijóo de voler traure rèdit polític de la crisi migratòria de Ceuta, igual que amb la DANA que va afectar la província de València. Bernabé reclama lleialtat institucional i que es deixen de costat les estratègies partidistes davant situacions catastròfiques.

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.