Algemesí torna a tancar totes les instal·lacions municipals per a evitar la propagació del virus

 

L’Ajuntament d’Algemesí, en la comarca de la Ribera (València), ha decidit tornar a tancar totes les instal·lacions municipals «fins a una altra ordre» per a evitar la propagació del coronavirus.

 

«Vos demane a tots i cada un de vosaltres que, per favor, vos planteu davant del virus. Que li feu front, que li digueu que no esteu disposats al fet que ens arruïne les festes ni la vida», ha instat l’alcaldessa, Marta Trenzano, perquè els veïns col·laboren en la faena de frenar l’evolució del virus del Covid-19 a una setmana de les festes nadalenques.

 

L’Ajuntament recalca que «ha imposat totes les cauteles que són de la seua competència: ha suspés tots els actes culturals i institucionals a partir de demà i fins a un altre avís; ha tancat la biblioteca, el Teatre Municipal i el Museu de la Festa; ha tancat els parcs infantils i l’àrea recreativa de la Xopera; ha prohibit l’assistència de públic als partits o entrenaments deportius i l’ús de vestuaris; ha limitat al 50% l’aforament del mercat ambulant dels dissabtes; i ha recordat que les taules de les terrasses dels bars han d’estar separades dos metres i que està prohibit fumar sense mantindre les distàncies».

 

L’àrea de Salut Pública de la Ribera ha disparat les alarmes

Trenzano ha advertit que «les dades del Covid-19 en Algemesí comencen a ser insostenibles i molt preocupants». «En els últims dies hem tingut una mitjana de més de 20 contagis diaris, l’indicador d’incidència acumulada està per damunt de 500 i l’àrea de Salut Pública de la Ribera ha disparat les alarmes».

 

«Els contagis no són números, són persones –ha continuat l’alcaldessa–. Algunes d’elles són persones majors que tenen menys força per a lluitar contra el virus. Persones vulnerables amb malalties patològiques a les que un contagi els pot costar la vida. Estes persones poden ser els teus iaios o els teus pares o algun membre de la teua família».

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.