11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Algemesí torna a tancar totes les instal·lacions municipals per a evitar la propagació del virus

 

L’Ajuntament d’Algemesí, en la comarca de la Ribera (València), ha decidit tornar a tancar totes les instal·lacions municipals «fins a una altra ordre» per a evitar la propagació del coronavirus.

 

«Vos demane a tots i cada un de vosaltres que, per favor, vos planteu davant del virus. Que li feu front, que li digueu que no esteu disposats al fet que ens arruïne les festes ni la vida», ha instat l’alcaldessa, Marta Trenzano, perquè els veïns col·laboren en la faena de frenar l’evolució del virus del Covid-19 a una setmana de les festes nadalenques.

 

L’Ajuntament recalca que «ha imposat totes les cauteles que són de la seua competència: ha suspés tots els actes culturals i institucionals a partir de demà i fins a un altre avís; ha tancat la biblioteca, el Teatre Municipal i el Museu de la Festa; ha tancat els parcs infantils i l’àrea recreativa de la Xopera; ha prohibit l’assistència de públic als partits o entrenaments deportius i l’ús de vestuaris; ha limitat al 50% l’aforament del mercat ambulant dels dissabtes; i ha recordat que les taules de les terrasses dels bars han d’estar separades dos metres i que està prohibit fumar sense mantindre les distàncies».

 

L’àrea de Salut Pública de la Ribera ha disparat les alarmes

Trenzano ha advertit que «les dades del Covid-19 en Algemesí comencen a ser insostenibles i molt preocupants». «En els últims dies hem tingut una mitjana de més de 20 contagis diaris, l’indicador d’incidència acumulada està per damunt de 500 i l’àrea de Salut Pública de la Ribera ha disparat les alarmes».

 

«Els contagis no són números, són persones –ha continuat l’alcaldessa–. Algunes d’elles són persones majors que tenen menys força per a lluitar contra el virus. Persones vulnerables amb malalties patològiques a les que un contagi els pot costar la vida. Estes persones poden ser els teus iaios o els teus pares o algun membre de la teua família».

Últimes notícies

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.

Reial Madrid 2-0 Llevant: triomf en el caos amb gols de Mbappé i Asencio

El Reial Madrid es va imposar 2-0 al Llevant després d'un primer temps de xiulets i dubtes. L'entrada de Güler i Mastantuono va canviar el guió i l'equip va reaccionar.

València atorgarà la Medalla d’Or a la Real Germanor de Sant Antoni Abad

L'Ajuntament concedirà la seua màxima distinció a la Real Germanor de Sant Antoni Abad. El lliurament serà el 9 d'Octubre, després de rebre el títol de 'Real' i a les portes del seu 75 aniversari.