Amazon obrirà una nova estació logística en Alacant que estarà operativa este estiu

 

Amazon obrirà una nova estació logística en la ciutat d’Alacant amb un edifici de més de 8.000 metres quadrats, el que s’espera que estiga operatiu en l’estiu d’enguany per a donar servici als clients de la ciutat i de les zones limítrofes. El centre crearà més de 60 llocs de treball fixos a temps complet i parcial, a demés de 300 oportunitats per als conductors d’empreses de transport col·laboradores d’Amazon, segons ha informat l’empresa en un comunicat.

 

En este cas, la mercantil treballarà amb cinc empreses de repartiment locals «per a ajudar-los a impulsar els seus negocis al mateix temps que creguen centenars d’oportunitats d’ocupació», ja que les estacions logístiques impulsen la gestió de l’última milla de les comandes d’Amazon i ajuden a accelerar els lliuraments als clients.

 

Això es deu al fet que els paquets arriben a una estació logística des dels centres logístics i de distribució d’Amazon pròxims, es carreguen en els vehicles de repartiment i finalment s’entreguen als clients. «Estem encantats de continuar invertint en el territori valencià amb esta nova estació logística en Alacant, a on contribuirem a la creació de centenars de llocs de treball a través dels nostres socis de transport», explica Paolo Patrone, director d’Amazon Logistics en Espanya.

 

 

Per part seua, l‘alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha donat la benvinguda a la nova estació logística d’Amazon a la ciutat i ha destacat la creació de més de 400 ocupacions directes i indirectes. «Amazon s’ha instal·lat amb un gran centre en la zona AP22 i és la primera empresa que s’acull a la tramitació prioritària de llicències habilitada pel consistori per a afavorir la implantació a la nostra ciutat d’empreses que impulsen la creació d’un important número de llocs de treball», assenyala el primer edil.

 

A demés, Barcala destaca que esta instal·lació «servirà per a distribuir les comandes dels clients per tota la zona d’Alacant, i pels municipis confrontants». Al mateix temps, també ha oferit a Amazon la intermediació de l’Agència de Desenvolupament Local per a la contractació de treballadors i ha demanat que es compte amb les pimes locals de la ciutat per a vendre productes a través de la signatura.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.