11.1 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Amazon obrirà una nova estació logística en Alacant que estarà operativa este estiu

 

Amazon obrirà una nova estació logística en la ciutat d’Alacant amb un edifici de més de 8.000 metres quadrats, el que s’espera que estiga operatiu en l’estiu d’enguany per a donar servici als clients de la ciutat i de les zones limítrofes. El centre crearà més de 60 llocs de treball fixos a temps complet i parcial, a demés de 300 oportunitats per als conductors d’empreses de transport col·laboradores d’Amazon, segons ha informat l’empresa en un comunicat.

 

En este cas, la mercantil treballarà amb cinc empreses de repartiment locals «per a ajudar-los a impulsar els seus negocis al mateix temps que creguen centenars d’oportunitats d’ocupació», ja que les estacions logístiques impulsen la gestió de l’última milla de les comandes d’Amazon i ajuden a accelerar els lliuraments als clients.

 

Això es deu al fet que els paquets arriben a una estació logística des dels centres logístics i de distribució d’Amazon pròxims, es carreguen en els vehicles de repartiment i finalment s’entreguen als clients. «Estem encantats de continuar invertint en el territori valencià amb esta nova estació logística en Alacant, a on contribuirem a la creació de centenars de llocs de treball a través dels nostres socis de transport», explica Paolo Patrone, director d’Amazon Logistics en Espanya.

 

 

Per part seua, l‘alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha donat la benvinguda a la nova estació logística d’Amazon a la ciutat i ha destacat la creació de més de 400 ocupacions directes i indirectes. «Amazon s’ha instal·lat amb un gran centre en la zona AP22 i és la primera empresa que s’acull a la tramitació prioritària de llicències habilitada pel consistori per a afavorir la implantació a la nostra ciutat d’empreses que impulsen la creació d’un important número de llocs de treball», assenyala el primer edil.

 

A demés, Barcala destaca que esta instal·lació «servirà per a distribuir les comandes dels clients per tota la zona d’Alacant, i pels municipis confrontants». Al mateix temps, també ha oferit a Amazon la intermediació de l’Agència de Desenvolupament Local per a la contractació de treballadors i ha demanat que es compte amb les pimes locals de la ciutat per a vendre productes a través de la signatura.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.