Amazon obrirà una nova estació logística en Alacant que estarà operativa este estiu

 

Amazon obrirà una nova estació logística en la ciutat d’Alacant amb un edifici de més de 8.000 metres quadrats, el que s’espera que estiga operatiu en l’estiu d’enguany per a donar servici als clients de la ciutat i de les zones limítrofes. El centre crearà més de 60 llocs de treball fixos a temps complet i parcial, a demés de 300 oportunitats per als conductors d’empreses de transport col·laboradores d’Amazon, segons ha informat l’empresa en un comunicat.

 

En este cas, la mercantil treballarà amb cinc empreses de repartiment locals «per a ajudar-los a impulsar els seus negocis al mateix temps que creguen centenars d’oportunitats d’ocupació», ja que les estacions logístiques impulsen la gestió de l’última milla de les comandes d’Amazon i ajuden a accelerar els lliuraments als clients.

 

Això es deu al fet que els paquets arriben a una estació logística des dels centres logístics i de distribució d’Amazon pròxims, es carreguen en els vehicles de repartiment i finalment s’entreguen als clients. «Estem encantats de continuar invertint en el territori valencià amb esta nova estació logística en Alacant, a on contribuirem a la creació de centenars de llocs de treball a través dels nostres socis de transport», explica Paolo Patrone, director d’Amazon Logistics en Espanya.

 

 

Per part seua, l‘alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha donat la benvinguda a la nova estació logística d’Amazon a la ciutat i ha destacat la creació de més de 400 ocupacions directes i indirectes. «Amazon s’ha instal·lat amb un gran centre en la zona AP22 i és la primera empresa que s’acull a la tramitació prioritària de llicències habilitada pel consistori per a afavorir la implantació a la nostra ciutat d’empreses que impulsen la creació d’un important número de llocs de treball», assenyala el primer edil.

 

A demés, Barcala destaca que esta instal·lació «servirà per a distribuir les comandes dels clients per tota la zona d’Alacant, i pels municipis confrontants». Al mateix temps, també ha oferit a Amazon la intermediació de l’Agència de Desenvolupament Local per a la contractació de treballadors i ha demanat que es compte amb les pimes locals de la ciutat per a vendre productes a través de la signatura.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.