Amazon obrirà una nova estació logística en Alacant que estarà operativa este estiu

 

Amazon obrirà una nova estació logística en la ciutat d’Alacant amb un edifici de més de 8.000 metres quadrats, el que s’espera que estiga operatiu en l’estiu d’enguany per a donar servici als clients de la ciutat i de les zones limítrofes. El centre crearà més de 60 llocs de treball fixos a temps complet i parcial, a demés de 300 oportunitats per als conductors d’empreses de transport col·laboradores d’Amazon, segons ha informat l’empresa en un comunicat.

 

En este cas, la mercantil treballarà amb cinc empreses de repartiment locals «per a ajudar-los a impulsar els seus negocis al mateix temps que creguen centenars d’oportunitats d’ocupació», ja que les estacions logístiques impulsen la gestió de l’última milla de les comandes d’Amazon i ajuden a accelerar els lliuraments als clients.

 

Això es deu al fet que els paquets arriben a una estació logística des dels centres logístics i de distribució d’Amazon pròxims, es carreguen en els vehicles de repartiment i finalment s’entreguen als clients. «Estem encantats de continuar invertint en el territori valencià amb esta nova estació logística en Alacant, a on contribuirem a la creació de centenars de llocs de treball a través dels nostres socis de transport», explica Paolo Patrone, director d’Amazon Logistics en Espanya.

 

 

Per part seua, l‘alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha donat la benvinguda a la nova estació logística d’Amazon a la ciutat i ha destacat la creació de més de 400 ocupacions directes i indirectes. «Amazon s’ha instal·lat amb un gran centre en la zona AP22 i és la primera empresa que s’acull a la tramitació prioritària de llicències habilitada pel consistori per a afavorir la implantació a la nostra ciutat d’empreses que impulsen la creació d’un important número de llocs de treball», assenyala el primer edil.

 

A demés, Barcala destaca que esta instal·lació «servirà per a distribuir les comandes dels clients per tota la zona d’Alacant, i pels municipis confrontants». Al mateix temps, també ha oferit a Amazon la intermediació de l’Agència de Desenvolupament Local per a la contractació de treballadors i ha demanat que es compte amb les pimes locals de la ciutat per a vendre productes a través de la signatura.

Últimes notícies

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.