Amazon obrirà una nova estació logística en Alacant que estarà operativa este estiu

 

Amazon obrirà una nova estació logística en la ciutat d’Alacant amb un edifici de més de 8.000 metres quadrats, el que s’espera que estiga operatiu en l’estiu d’enguany per a donar servici als clients de la ciutat i de les zones limítrofes. El centre crearà més de 60 llocs de treball fixos a temps complet i parcial, a demés de 300 oportunitats per als conductors d’empreses de transport col·laboradores d’Amazon, segons ha informat l’empresa en un comunicat.

 

En este cas, la mercantil treballarà amb cinc empreses de repartiment locals «per a ajudar-los a impulsar els seus negocis al mateix temps que creguen centenars d’oportunitats d’ocupació», ja que les estacions logístiques impulsen la gestió de l’última milla de les comandes d’Amazon i ajuden a accelerar els lliuraments als clients.

 

Això es deu al fet que els paquets arriben a una estació logística des dels centres logístics i de distribució d’Amazon pròxims, es carreguen en els vehicles de repartiment i finalment s’entreguen als clients. «Estem encantats de continuar invertint en el territori valencià amb esta nova estació logística en Alacant, a on contribuirem a la creació de centenars de llocs de treball a través dels nostres socis de transport», explica Paolo Patrone, director d’Amazon Logistics en Espanya.

 

 

Per part seua, l‘alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha donat la benvinguda a la nova estació logística d’Amazon a la ciutat i ha destacat la creació de més de 400 ocupacions directes i indirectes. «Amazon s’ha instal·lat amb un gran centre en la zona AP22 i és la primera empresa que s’acull a la tramitació prioritària de llicències habilitada pel consistori per a afavorir la implantació a la nostra ciutat d’empreses que impulsen la creació d’un important número de llocs de treball», assenyala el primer edil.

 

A demés, Barcala destaca que esta instal·lació «servirà per a distribuir les comandes dels clients per tota la zona d’Alacant, i pels municipis confrontants». Al mateix temps, també ha oferit a Amazon la intermediació de l’Agència de Desenvolupament Local per a la contractació de treballadors i ha demanat que es compte amb les pimes locals de la ciutat per a vendre productes a través de la signatura.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.