Una anciana morta i 46 positius pel brot en la residència de Xixona

 

Un brot en una residència de Xixona, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), s’ha estés per tot el pavelló de dones i ja són 46 les persones contagiades. A demés, ha mort una dona de 93 anys. 

 

Segons explica ‘Información’, després dels tres casos detectats el cap de setmana que van portar a hospitalitzar a tres dones, les proves PCR fetes entre el dilluns i el dimarts han deixat dades molt preocupants, amb més de la mitat del personal i interns contagiats.

 

Les 53 internes del pavelló de dones han donat totes positius, segons informen fonts de l’Asil de les Germanetes dels Ancians Desamparats, i dos hòmens de l’altra secció, huit treballadors i una monja també estan contagiats. 

Cal afegir que en el centre hi ha un total de 85 persones entre les que es troben 63 interns, 18 empleats i 5 monges. De la mateixa manera, en este centre ja s’estaven prenent algunes mesures de seguretat com la col·locació de mantes amb alcohol en terra cada 10 metres o la suspensió de les visites.

 

Pot ser el coronavirus haja entrat a la residència a través d’algun treballador. D’esta forma, la Unitat d’Hospitalització Domiciliària (UHD) està acudint tots els dies per a donar ajuda als interns, i l’Asil ha contractat a altres huit persones per a suplir la baixa dels treballadors infectats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gayà celebra els seus 401 partits amb el València: del xiquet en la graderia al capità a Mestalla

José Luis Gayà aconseguix els 401 partits amb el València i es consolida com a sèptim jugador amb més partits en la història del club, orgullós de passar de la graderia a defendre l'escut.

Sarabia advertix d’un partit intens i ple d’alternatives davant el Rayo Vallecano

Eder Sarabia anticipa un dol molt dinàmic i intens davant el Rayo Vallecano, marcat per l'agressivitat i verticalitat del rival i pels dubtes després de l'aturada de seleccions.

La Policia investiga la mort per arma blanca d’un home en un parc de València

La Policia Nacional investiga la mort per arma blanca d'un home de 55 anys, sense llar i d'origen algerià, trobat sense vida en un parc de l'avinguda Jacinto Benavente de València.

El Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència, afronta la recta final de la lliga de futbol en cadira elèctrica a un punt del líder i somia amb el seu quart títol nacional.

El vent aconseguix 129 km/h a Rossell i deixa ratxes molt fortes a la província de Castelló

El fort vent de component nord ha deixat ratxes de fins a 129 km/h a Rossell i més de 120 km/h en diversos punts de l'interior de Castelló, obligant a intervindre als bombers per la caiguda de branques i tanques.

L’equip Xaloc Powerchair d’Alacant baralla per la seua quarta Lliga de futbol en cadira elèctrica

El Xaloc Powerchair d'Alacant, format per jugadors amb gran dependència motora, aspira a conquistar la seua quarta Lliga nacional de futbol en cadira elèctrica i ultima també la seua participació en la Copa d'Espanya.

Quatre comunitats seguixen en avís per vent i fort onatge, amb Catalunya en nivell taronja

Quatre comunitats mantenen avisos per vent i temporal marítim, amb Catalunya en nivell taronja per ratxes de fins a 80 km/h i ones de fins a quatre metres.

Les comunitats autònomes mobilitzen 2.420 milions en ajudes per la guerra de l’Iran

Les comunitats autònomes han activat mesures de suport per la guerra de l'Iran per 2.420 milions d'euros, amb especial pes de País Basc, Catalunya, Comunitat Valenciana i Castella i Lleó.