Una anciana morta i 46 positius pel brot en la residència de Xixona

 

Un brot en una residència de Xixona, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), s’ha estés per tot el pavelló de dones i ja són 46 les persones contagiades. A demés, ha mort una dona de 93 anys. 

 

Segons explica ‘Información’, després dels tres casos detectats el cap de setmana que van portar a hospitalitzar a tres dones, les proves PCR fetes entre el dilluns i el dimarts han deixat dades molt preocupants, amb més de la mitat del personal i interns contagiats.

 

Les 53 internes del pavelló de dones han donat totes positius, segons informen fonts de l’Asil de les Germanetes dels Ancians Desamparats, i dos hòmens de l’altra secció, huit treballadors i una monja també estan contagiats. 

Cal afegir que en el centre hi ha un total de 85 persones entre les que es troben 63 interns, 18 empleats i 5 monges. De la mateixa manera, en este centre ja s’estaven prenent algunes mesures de seguretat com la col·locació de mantes amb alcohol en terra cada 10 metres o la suspensió de les visites.

 

Pot ser el coronavirus haja entrat a la residència a través d’algun treballador. D’esta forma, la Unitat d’Hospitalització Domiciliària (UHD) està acudint tots els dies per a donar ajuda als interns, i l’Asil ha contractat a altres huit persones per a suplir la baixa dels treballadors infectats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.