Andrés Suárez inaugura el cicle de concerts ‘Vila-real Alive’ este dissabte

 

El nou cicle de concertsVila-real Alive‘, que se celebra en la localitat de la Plana Baixa (Castelló), comptarà amb quatre actuacions musicals de diferents estils d’artistes com Andrés Suárez, Llaura Malikian, Coc Malla i Maleïda Nerea, que representen una projecció nacional i internacional com a part del Pla de renaixement impulsat per l’equip de govern per a reactivar la cultura i l’economia.

 

En un comunicat, el consistori ha anunciat que els concerts seran del 19 al 25 de setembre, en el recinte del col·legi Verge del Carmen, un espai fitat i a l’aire lliure, i amb les corresponents mesures de prevenció per la pandèmia. El regidor responsable de la marca Vila-real Ciutat de Festivals, Diego A. Vila, ha assenyalat la rellevància d’este cicle de concerts, que durant este estiu ha recorregut 40 ciutats de tota Espanya.

 

El cantautor gallec Andrés Suárez obrirà el cicle de concerts el dissabte 19 de setembre; el dimarts 22 serà el torn del violinista internacional Llaura Malikian; el líder i vocalista dels Ronaldos, Coc Malla, actuarà el dijous 24; i la formació de pop rock Maleïda Nerea tancarà el cartell amb un concert el divendres 25 de setembre.

Últimes notícies

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.

Una nova estratègia d’IA aconseguix acurtar fins a un 90% les ressonàncies cerebrals avançades

Dos investigadors de l'Institut de Neurociències han dissenyat una estratègia basada en intel·ligència artificial que acurta fins a un 90% el temps d'unes certes ressonàncies magnètiques cerebrals avançades, mantenint un alt nivell de precisió en les imatges.

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.