Andrés Suárez inaugura el cicle de concerts ‘Vila-real Alive’ este dissabte

 

El nou cicle de concertsVila-real Alive‘, que se celebra en la localitat de la Plana Baixa (Castelló), comptarà amb quatre actuacions musicals de diferents estils d’artistes com Andrés Suárez, Llaura Malikian, Coc Malla i Maleïda Nerea, que representen una projecció nacional i internacional com a part del Pla de renaixement impulsat per l’equip de govern per a reactivar la cultura i l’economia.

 

En un comunicat, el consistori ha anunciat que els concerts seran del 19 al 25 de setembre, en el recinte del col·legi Verge del Carmen, un espai fitat i a l’aire lliure, i amb les corresponents mesures de prevenció per la pandèmia. El regidor responsable de la marca Vila-real Ciutat de Festivals, Diego A. Vila, ha assenyalat la rellevància d’este cicle de concerts, que durant este estiu ha recorregut 40 ciutats de tota Espanya.

 

El cantautor gallec Andrés Suárez obrirà el cicle de concerts el dissabte 19 de setembre; el dimarts 22 serà el torn del violinista internacional Llaura Malikian; el líder i vocalista dels Ronaldos, Coc Malla, actuarà el dijous 24; i la formació de pop rock Maleïda Nerea tancarà el cartell amb un concert el divendres 25 de setembre.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU