Andrés Suárez inaugura el cicle de concerts ‘Vila-real Alive’ este dissabte

 

El nou cicle de concertsVila-real Alive‘, que se celebra en la localitat de la Plana Baixa (Castelló), comptarà amb quatre actuacions musicals de diferents estils d’artistes com Andrés Suárez, Llaura Malikian, Coc Malla i Maleïda Nerea, que representen una projecció nacional i internacional com a part del Pla de renaixement impulsat per l’equip de govern per a reactivar la cultura i l’economia.

 

En un comunicat, el consistori ha anunciat que els concerts seran del 19 al 25 de setembre, en el recinte del col·legi Verge del Carmen, un espai fitat i a l’aire lliure, i amb les corresponents mesures de prevenció per la pandèmia. El regidor responsable de la marca Vila-real Ciutat de Festivals, Diego A. Vila, ha assenyalat la rellevància d’este cicle de concerts, que durant este estiu ha recorregut 40 ciutats de tota Espanya.

 

El cantautor gallec Andrés Suárez obrirà el cicle de concerts el dissabte 19 de setembre; el dimarts 22 serà el torn del violinista internacional Llaura Malikian; el líder i vocalista dels Ronaldos, Coc Malla, actuarà el dijous 24; i la formació de pop rock Maleïda Nerea tancarà el cartell amb un concert el divendres 25 de setembre.

Últimes notícies

Alicant tornarà a confiar en Espadero i Gómez per a les fogueres oficials de 2027

Les maquetes de Pedro Espadero i Sergio Gómez han sigut triades com a foguera oficial adulta i infantil dAlicant per a 2027, en la seua vintena i catorzena plantà davant lAjuntament.

Barrachina evita pronunciar-se sobre si un avís Es-Alert abans hauria salvat vides el 29-O

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, admet que no sap si un Es-Alert més prompte el 29 d’octubre de 2024 hauria evitat morts per la dana i remeta el debat als tècnics, en línia amb la defensa de Carlos Mazón en la causa oberta a Catarroja.

Un episodi de calor molt anòmal portarà temperatures de rècord en setembre

A partir de divendres, la Comunitat Valenciana viurà un episodi de calor molt anòmal per a setembre, amb màximes de fins a 34 graus en el litoral i nits de fort oratge de bochor.

Deu tortugues babaues nascudes a Almassora tornen a la mar després d’un any de cures

Deu tortugues babaues nascudes en 2025 a la platja de Benafelí, a Almassora, han sigut alliberades al Mediterrani després d’un any en el programa de conservació ‘Head Starting’. El projecte, impulsat per la Fundació Oceanogràfic i la Fundació Azul Marino, busca augmentar la supervivència d’esta espècie amenaçada.

Agost de 2026 bat tots els rècords de calor a la Comunitat Valenciana

Agost de 2026 ha sigut el més calorós registrat a la Comunitat Valenciana, amb una anomalia tèrmica de 2,1 graus i nits sufocants. Les pluges han sigut globalment normals, però molt irregulars i amb reventons que han deixat ratxes de vent de més de 100 km/h.

El Consell se suma a la petició de dimissió de Pedro Sánchez per la crisi de Ceuta

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha afirmat que el Govern valencià dona suport a la petició de dimissió de Pedro Sánchez per la crisi migratòria de Ceuta i ha exigit la convocatòria d’eleccions generals. També ha defensat les mobilitzacions multitudinàries en diverses ciutats i ha remarcat que la Comunitat Valenciana no ha rebut cap proposta per a l’acollida de menors no acompanyats.

Pérez Llorca insta la nova presidenta de l’AVL a reforçar el diàleg i el consens

Juanfran Pérez Llorca ha demanat a Maria Àngels Francés que la nova etapa de l’AVL es base en el diàleg, el rigor i el consens, i ella s’ha compromés a impulsar el valencià amb independència i objectivitat.

Bamba acosta als lectors valencians ‘La vida en la escritura’ d’Annie Dillard

'La vida en la escritura', clàssic contemporani sobre l'ofici d'escriure d'Annie Dillard, es publica per primera vegada a Espanya de la mà de l'editorial valenciana Bamba, que continua així el seu projecte de recuperació de l'autora.