Antonio Resines ix hui de l’UCI, Fiorella Faltoyano dona la bona notícia

L’actor Antonio Resines, de 67 anys, ha eixit hui divendres de la Unitat de Vigilància intensiva (UCI) de l’Hospital Gregorio Marañón després de romandre més d’un mes ingressat per complicacions derivades de la covid, tal com es llig en el seu comunicat mèdic.

L’intèrpret va entrar en l’UCI el passat 23 de desembre “per una insuficiència respiratòria aguda secundària a pneumònia covid bilateral”. Quan va transcendir la notícia, la seua família va agrair l’interés i l’afecte, però va demanar “tranquil·litat i serenitat”, i va assegurar que informaria davant qualsevol novetat. Hui ha sigut donat d’alta i traslladat a planta d’hospitalització, com confirma el comunicat mèdic.

L’actriu Fiorella Faltoyano ha sigut qui ha donat la notícia a través de el seu Twitter: «Ha guanyat la batalla«, escrivia.

 

 

Per a donar aquesta esperada informació, Fiorella ha compartit, en la nit del dijous, una foto en la qual apareixen Antonio Resines i ella, juntament amb el text: «Aquesta foto és per a explicar-vos que Resines ix demà de l’uci on ha romàs més d’un mes lluitant contra el covid…I ha guanyat la batalla. Estic molt contenta i volia compartir-ho amb vosaltres«.

Des que es donara la notícia que l’actor havia sigut ingressat a causa del covid, la preocupació tant d’artistes i companys com de la resta de la societat s’ha manifestat a través de diferents mitjans. Després d’un mes, Resines ja no requereix ventilació mecànica i, unit aquest fet a l’anunci de Faltoyano, suposa que la tranquil·litat entre els quals esperaven bones notícies en aquest sentit s’hagen tranquil·litzat.

Antonio Resines és un dels actors espanyols més coneguts del cinema i la televisió. D’aquí ve que el seu ingrés en l’UCI deslligara una ona de commoció i preocupació entre fans i companys de professió. L’actor estava vacunat amb les primeres dos dosis quan va donar positiu per covid-19, el passat 17 de desembre, i tenia cita per a la tercera injecció. El fet d’haver patit un càncer i un infart li convertien en un pacient especialment vulnerable.

Últimes notícies

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.
FILMOTECA D'ESTIU