14.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Anuncien un tiquet amb viatges il·limitats per a Falles, Fogueres i la Magadalena

Nit del Foc

Nit del Foc | Love Valencia

 

El president de la Generalitat de València, Ximo Puig, ha anunciat este dimecres 5 de febrer un tiquet específic de transport que permetrà viatges il·limitats durant els 7 dies de les setmanes grans de les Falles en València, Fogueres en Alacant i la Magdalena en Castelló, amb un preu de 7 euros.

 

L’Autoritat de Transport Metropolità de Valencià traurà en març el ‘Bonofalles’ amb viatges il·limitats durant la setmana fallera en Metrovalencia, l’EMT i Metrobús. De la mateixa manera ho farà durant les festes d’Alacant i Castelló. La finalitat d’esta iniciativa és facilitar una mobilitat sostenible durant estos dies.

 

A demés, des de la Generalitat han explicat que serà necessari com a requisit en les noves licitacions del transport interurbà que les connexions arriben a tots els pobles de l’interior amb l’objectiu de combatre la despoblació i treballar en una «nova concepció de la mobilitat» en el territori valencià. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.