Anuncien un tiquet amb viatges il·limitats per a Falles, Fogueres i la Magadalena

Nit del Foc

Nit del Foc | Love Valencia

 

El president de la Generalitat de València, Ximo Puig, ha anunciat este dimecres 5 de febrer un tiquet específic de transport que permetrà viatges il·limitats durant els 7 dies de les setmanes grans de les Falles en València, Fogueres en Alacant i la Magdalena en Castelló, amb un preu de 7 euros.

 

L’Autoritat de Transport Metropolità de Valencià traurà en març el ‘Bonofalles’ amb viatges il·limitats durant la setmana fallera en Metrovalencia, l’EMT i Metrobús. De la mateixa manera ho farà durant les festes d’Alacant i Castelló. La finalitat d’esta iniciativa és facilitar una mobilitat sostenible durant estos dies.

 

A demés, des de la Generalitat han explicat que serà necessari com a requisit en les noves licitacions del transport interurbà que les connexions arriben a tots els pobles de l’interior amb l’objectiu de combatre la despoblació i treballar en una «nova concepció de la mobilitat» en el territori valencià. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.