Anuncien un tiquet amb viatges il·limitats per a Falles, Fogueres i la Magadalena

Nit del Foc

Nit del Foc | Love Valencia

 

El president de la Generalitat de València, Ximo Puig, ha anunciat este dimecres 5 de febrer un tiquet específic de transport que permetrà viatges il·limitats durant els 7 dies de les setmanes grans de les Falles en València, Fogueres en Alacant i la Magdalena en Castelló, amb un preu de 7 euros.

 

L’Autoritat de Transport Metropolità de Valencià traurà en març el ‘Bonofalles’ amb viatges il·limitats durant la setmana fallera en Metrovalencia, l’EMT i Metrobús. De la mateixa manera ho farà durant les festes d’Alacant i Castelló. La finalitat d’esta iniciativa és facilitar una mobilitat sostenible durant estos dies.

 

A demés, des de la Generalitat han explicat que serà necessari com a requisit en les noves licitacions del transport interurbà que les connexions arriben a tots els pobles de l’interior amb l’objectiu de combatre la despoblació i treballar en una «nova concepció de la mobilitat» en el territori valencià. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.