La UV oferta 8.750 places de primer en 2020-21 i noves dobles titulacions en l’àrea de Física

Rectorat de la Universitat de València

Imatge del Rectorat de la Universitat de València | Universitat de València

 

El Consell de Govern de la Universitat de València (UV) ha aprovat este dimecres una oferta de 8.750 places de primer curs per al 2020-21 en les seues 56 titulacions i 8 dobles titulacions. A demés, impartirà dos nous graus de Física i Química i de Física i Matemàtiques. De la mateixa manera, tindran 4.663 places en titulacions de màster. 

 

Per al doble grau de Física i Química s’oferiran en un primer moment només 20 places, i la UV serà la tercera universitat en Espanya que oferix esta titulació, junt a la de Santiago de Compostel·la  l’Autònoma de Barcelona. Pel que fa al de Física i Química, s’oferiran 30 places.

 

Les classes del curs 2020-2021 començaran el 14 de setembre i el segon semestre començarà l’1 de febrer de l’any 2021. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.