El Festival de Cine de Paterna comptarà amb la presència de Silvia Alonso i Álex García

La pel·lícula 'Hasta que la boda nos separe' s'estrena en el Festival de Cine de Paterna el 6 de febrer

Cartell oficial de la pel·lícula | Europa Press

 

El Festival de Cine de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València) comptarà amb la presència de l’actriu Silvia Alonso i l’actor Álex García, que vénen a presentar l’última pel·lícula que protagonitzen junts ‘Hasta que la boda nos separe‘, que arriba al cinema el 14 de febrer. 

 

El festival acollirà la presentació d’esta pel·lícula el pròxim dijous 6 de febrer amb la col·laboració dels cines Kinépolis Valencia i Consultia Travel, que volen «consolidar la connexió entre València i els principals noms que formen part del cine espanyol amb esta classe de presentacions especials». 

 

La pel·lícula està dirigida per Dani de la Orden i conta la història de Marina (interpretada per Belén Cuesta), una xica de 30 anys que es guanya la vida organitzant bodes i que té una vida sense cap compromís fins que una nit coneix a Carlos (Álex García), la parella d’Alexia (Silvia Alonso), i amiga de la infància de Marina. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.