El Festival de Cine de Paterna comptarà amb la presència de Silvia Alonso i Álex García

La pel·lícula 'Hasta que la boda nos separe' s'estrena en el Festival de Cine de Paterna el 6 de febrer

Cartell oficial de la pel·lícula | Europa Press

 

El Festival de Cine de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València) comptarà amb la presència de l’actriu Silvia Alonso i l’actor Álex García, que vénen a presentar l’última pel·lícula que protagonitzen junts ‘Hasta que la boda nos separe‘, que arriba al cinema el 14 de febrer. 

 

El festival acollirà la presentació d’esta pel·lícula el pròxim dijous 6 de febrer amb la col·laboració dels cines Kinépolis Valencia i Consultia Travel, que volen «consolidar la connexió entre València i els principals noms que formen part del cine espanyol amb esta classe de presentacions especials». 

 

La pel·lícula està dirigida per Dani de la Orden i conta la història de Marina (interpretada per Belén Cuesta), una xica de 30 anys que es guanya la vida organitzant bodes i que té una vida sense cap compromís fins que una nit coneix a Carlos (Álex García), la parella d’Alexia (Silvia Alonso), i amiga de la infància de Marina. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.