El Festival de Cine de Paterna comptarà amb la presència de Silvia Alonso i Álex García

La pel·lícula 'Hasta que la boda nos separe' s'estrena en el Festival de Cine de Paterna el 6 de febrer

Cartell oficial de la pel·lícula | Europa Press

 

El Festival de Cine de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València) comptarà amb la presència de l’actriu Silvia Alonso i l’actor Álex García, que vénen a presentar l’última pel·lícula que protagonitzen junts ‘Hasta que la boda nos separe‘, que arriba al cinema el 14 de febrer. 

 

El festival acollirà la presentació d’esta pel·lícula el pròxim dijous 6 de febrer amb la col·laboració dels cines Kinépolis Valencia i Consultia Travel, que volen «consolidar la connexió entre València i els principals noms que formen part del cine espanyol amb esta classe de presentacions especials». 

 

La pel·lícula està dirigida per Dani de la Orden i conta la història de Marina (interpretada per Belén Cuesta), una xica de 30 anys que es guanya la vida organitzant bodes i que té una vida sense cap compromís fins que una nit coneix a Carlos (Álex García), la parella d’Alexia (Silvia Alonso), i amiga de la infància de Marina. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.