17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Un treballador ferit en cremar-se quatre autobusos en un pàrquing de Paterna

Quatre autobusos s’han vist afectats per un incendi esta passada nit de dimecres en un pàrquing destinat a estos vehicles en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, segons informen fonts del Consorci Provincial de Bombers de València (CPBV).

 

El foc s’ha originat en un aparcament situat en el polígon industrial ‘Táctica’ de la localitat. Segons les mateixes fonts, un dels autobusos ha quedat totalment calcinat, mentres que els altres tres s’han vist afectats en menor mesura. Un dels treballadors ha hagut de ser evacuat i atés per inhalació de fum.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV ix decebut i demana a Pérez Llorca un cordó sanitari enfront de Vox

El PSPV ha eixit decebut de la seua reunió amb Pérez Llorca i li ha reclamat un cordó sanitari enfront de Vox. A més, ha demanat acceptar el finançament estatal proposta.

Guido Rodríguez, desé campió del món a jugar al València

El fitxatge de Guido Rodríguez eleva a deu els campions del món que han vestit la samarreta del València. El migcampista busca minuts per a estar en la llista de l'Argentina.

Etta Eyong, del Llevant: de 6 gols en 10 jornades a una sequera des d’octubre

El davanter del Llevant va passar d'una arrancada fulgurant, amb sis gols i tres assistències en deu jornades, a no marcar en LaLiga des d'octubre de 2025. El tècnic manté la confiança i demana centrar el focus en l'equip.

Mercadona manté el seu lideratge en gran consum amb el 29,5% de quota en 2025, segons NIQ

Mercadona es manté líder en gran consum amb un 29,5% de quota en 2025, igual que en 2024, però millora la seua posició relativa. En línia, Amazon lidera per valor amb un 36,6% i Mercadona arriba al 9,8%.

L’advocat general afirma que Cayetano García li va demanar que s’oblidara del confinament

Álvaro Martínez ha assegurat que a les 20.25 Cayetano García li va comunicar que s'oblidara del confinament i que no hi hauria consulta oficial. L'Advocacia de la Generalitat assenyala que no va haver-hi peticions per escrit, només dites.

Avís taronja per vent de 90 km/h i temporal en la costa este dimecres

Aemet ha activat l'avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i fenòmens costaners a Alacant i València; també s'esperen avisos grocs a Castelló.

Bernabé acusa a la Generalitat d’alterar responsabilitats i sostraure crides del 112 en la DANA

Pilar Bernabé ha defés al Senat que va haver-hi informació suficient durant la DANA i ha acusat a la Generalitat de sostraure de manera irregular converses amb Aemet i el 112 per a alterar responsabilitats.

El PSPV, decebut amb Pérez Llorca, demana un cordó sanitari enfront de Vox

El PSPV s'ha mostrat decebut després de reunir-se amb Pérez Llorca. Ha demanat un cordó sanitari enfront de Vox, a més d'exigir l'acta a Mazón i acceptar el finançament del Govern.