Tres xiquets, de 15 i 16, amenacen amb una navalla a un altre per a robar-li tabac i un encenedor en Paterna

fumar-se un porro

Una persona fumant en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, a tres menors d’edat, d’entre 15 i 16 anys, per presumptament robar a un altre menor tabac i un encenedor, per al que haurien emprat una navalla.

 

Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, els fets van ocórrer este dijous al voltant de les set i mitja de la vesprada, quan els policies van ser comissionats per la Sala 091, ja que pel que pareix un menor d’edat acabava de ser víctima d’un robatori amb violència.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van localitzar al jove i van descobrir que feia escassos minuts tres xics, pel que pareixia, li havien intimidat i col·locat una navalla en el coll, I li havien robat tabac i un encenedor.

 

Els agents van localitzar amb la col·laboració de Policia Local als presumptes autors en els voltants, així com una navalla de 7,5 centímetres de longitud, suposadament emprada per a cometre el robatori.

 

Per tot això, la Policia Nacional va detindre als xics com a presumptes autors d’un robatori amb violència. Els tres detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats a la disposició de Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.