Tres xiquets, de 15 i 16, amenacen amb una navalla a un altre per a robar-li tabac i un encenedor en Paterna

fumar-se un porro

Una persona fumant en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, a tres menors d’edat, d’entre 15 i 16 anys, per presumptament robar a un altre menor tabac i un encenedor, per al que haurien emprat una navalla.

 

Anuncios

Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, els fets van ocórrer este dijous al voltant de les set i mitja de la vesprada, quan els policies van ser comissionats per la Sala 091, ja que pel que pareix un menor d’edat acabava de ser víctima d’un robatori amb violència.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van localitzar al jove i van descobrir que feia escassos minuts tres xics, pel que pareixia, li havien intimidat i col·locat una navalla en el coll, I li havien robat tabac i un encenedor.

 

Els agents van localitzar amb la col·laboració de Policia Local als presumptes autors en els voltants, així com una navalla de 7,5 centímetres de longitud, suposadament emprada per a cometre el robatori.

 

Per tot això, la Policia Nacional va detindre als xics com a presumptes autors d’un robatori amb violència. Els tres detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats a la disposició de Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.