Tres xiquets, de 15 i 16, amenacen amb una navalla a un altre per a robar-li tabac i un encenedor en Paterna

fumar-se un porro

Una persona fumant en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, a tres menors d’edat, d’entre 15 i 16 anys, per presumptament robar a un altre menor tabac i un encenedor, per al que haurien emprat una navalla.

 

Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, els fets van ocórrer este dijous al voltant de les set i mitja de la vesprada, quan els policies van ser comissionats per la Sala 091, ja que pel que pareix un menor d’edat acabava de ser víctima d’un robatori amb violència.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van localitzar al jove i van descobrir que feia escassos minuts tres xics, pel que pareixia, li havien intimidat i col·locat una navalla en el coll, I li havien robat tabac i un encenedor.

 

Els agents van localitzar amb la col·laboració de Policia Local als presumptes autors en els voltants, així com una navalla de 7,5 centímetres de longitud, suposadament emprada per a cometre el robatori.

 

Per tot això, la Policia Nacional va detindre als xics com a presumptes autors d’un robatori amb violència. Els tres detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats a la disposició de Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mónica Oltra anuncia la seua volta per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia que tornarà a la primera línia política i es postularà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, en el seu primer gran acte públic després de l'obertura de juí oral.

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.