Anuncios

Tres xiquets, de 15 i 16, amenacen amb una navalla a un altre per a robar-li tabac i un encenedor en Paterna

fumar-se un porro

Una persona fumant en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, a tres menors d’edat, d’entre 15 i 16 anys, per presumptament robar a un altre menor tabac i un encenedor, per al que haurien emprat una navalla.

 

Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, els fets van ocórrer este dijous al voltant de les set i mitja de la vesprada, quan els policies van ser comissionats per la Sala 091, ja que pel que pareix un menor d’edat acabava de ser víctima d’un robatori amb violència.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van localitzar al jove i van descobrir que feia escassos minuts tres xics, pel que pareixia, li havien intimidat i col·locat una navalla en el coll, I li havien robat tabac i un encenedor.

 

Els agents van localitzar amb la col·laboració de Policia Local als presumptes autors en els voltants, així com una navalla de 7,5 centímetres de longitud, suposadament emprada per a cometre el robatori.

 

Per tot això, la Policia Nacional va detindre als xics com a presumptes autors d’un robatori amb violència. Els tres detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats a la disposició de Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.

Compromís acusa a Catalá d’imposar 10.000 euros en multes per crítica política

Compromís denuncia que el govern de María José Catalá els ha imposat 10.000 euros en sancions per les seues campanyes de denúncia política i parla de repressió econòmica contra l'oposició.

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.