Tres xiquets, de 15 i 16, amenacen amb una navalla a un altre per a robar-li tabac i un encenedor en Paterna

fumar-se un porro

Una persona fumant en una imatge d’arxiu | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Paterna, en la comarca de l’Horta de València, a tres menors d’edat, d’entre 15 i 16 anys, per presumptament robar a un altre menor tabac i un encenedor, per al que haurien emprat una navalla.

 

Segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat, els fets van ocórrer este dijous al voltant de les set i mitja de la vesprada, quan els policies van ser comissionats per la Sala 091, ja que pel que pareix un menor d’edat acabava de ser víctima d’un robatori amb violència.

 

Una volta en el lloc dels fets, els agents van localitzar al jove i van descobrir que feia escassos minuts tres xics, pel que pareixia, li havien intimidat i col·locat una navalla en el coll, I li havien robat tabac i un encenedor.

 

Els agents van localitzar amb la col·laboració de Policia Local als presumptes autors en els voltants, així com una navalla de 7,5 centímetres de longitud, suposadament emprada per a cometre el robatori.

 

Per tot això, la Policia Nacional va detindre als xics com a presumptes autors d’un robatori amb violència. Els tres detinguts, sense antecedents policials, han sigut posats a la disposició de Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.