Es confirma l’esperat: Arenal Sound cancel·la la seua edició per segon any consecutiu

 

Els “sounders” es queden si festival per segon any consecutiu. Un secret a veus que semblava estar encara pendent d’una confirmació per part dels organitzadors que ha arribat hui.

 Així, un comunicat oficial emés a través de les seues xarxes socials l’organització de l’Arenal Sound explica que “molt al nostre pesar no ens podrem trobar amb els nostres volguts sounders”.

 

No obstant això, també emplaça a la nova convocatòria que serà del 2 al 7 d’agost de 2022 a la platja de Borriana i amb un cartell, segons indiquen, que pretén ser “inoblidable”.

De fet, per a la confecció d’eixe cartell, la mateixa pàgina web de l’organització proposa una votació per a votar quins artistes prefereixen els frustrats sounders per a l’edició del 2022.

Respecte als abonaments comprats per a l’anterior edició de 2020 valdran per a l’any que ve.

En el cas de no poder acudir, es pot demanar el reembossament dels diners gastats en l’entrada des del 14 al 29 de juny.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Govern urgix al PP a deixar de protegir a Mazón malgrat que no serà investigat

L'Executiu ha demanat al PP que cessament la 'protecció' a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. Respecta que el TSJCV no ho investigue, però remarca responsabilitats polítiques.

Pradas demana al CGPJ investigar els àudios i el xat que el TSJCV va rebutjar sobre la jutgessa de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha demanat al CGPJ requerir els àudios i el xat de WhatsApp aportats en una querella contra la jutgessa, inadmesa pel TSJCV. Busca incorporar-los a la queixa disciplinària perquè es valore el seu impacte en la instrucció.

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de ser reanimat i inhalar fum en un incendi a València

Un home de 58 anys ha sigut hospitalitzat després de patir una parada cardiorespiratòria i inhalar fum en l'incendi d'una vivenda a València. Va ser atés de matinada i traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova.

Barcala garantix la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies a Alacant

L'alcalde d'Alacant ha garantit la continuïtat del Parc Central i el soterrament de les vies per a eliminar l'efecte barrera. La solució aprofita el desnivell del traçat per a cobrir-lo, connectar barris i crear un gran centre de mobilitat

Les falles sostenibles premien a Borrull-Socors i Pere Cabanes-Joan XXIII

Els premis 2026 a les falles sostenibles han distingit a Borrull-Socors en grans i a Pere Cabanes-Joan XXIII en infantils, amb dotació econòmica i estendard ecològic.

8 de cada 10 ciutadans secunden multar a qui creua el pas de zebra mirant el mòbil

El 83,2% recolza sancionar als vianants que creuen mirant el mòbil i el 76,4% als qui se salten el roig, segons 3.570 enquestes en grans ciutats.

Carcaixent declara emergència sanitària per la vaga de les escombraries i contracta un servici extern

L'Ajuntament ha declarat emergència sanitària després de la vaga de recollida i ha activat una neteja extraordinària amb una empresa externa. Reclamarà el cost a la Mancomunitat.

Més de 25.000 denúncies per desaparició en 2025 i 2.635 en la Comunitat Valenciana

Espanya va registrar 25.086 denúncies per desaparició en 2025, un 5% menys que en 2024, amb més del 90% de casos esclarits i 2.635 en la Comunitat Valenciana.