12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

L’Arenal Sound suspén l’edició 2020 del festival pel coronavirus

 

Un altre festival de música que se celebra en el territori valencià cancel·la l’edició del 2020 a causa del coronavirus. En este cas es tracta de l’Arenal Sound, que se celebra en la localitat de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), i que ha deixat el festival per a l’any que ve.

 

D’eixa manera ho ha explicat l’organització del festival en un comunicat a través de la seua pàgina web, en el que ha anunciat que l’edició de l’any que ve tindrà lloc del 27 de juliol a l’1 d’agost del 2021. «Tornarà la música. Ens tornarem a banyar en la platja de Borriana. Tornarem a plantar la nostra tenda. Tornarem a deixar-nos la veu en cada cançó. I serà més bonic que mai. Tot passarà i tornarem a disfrutar junts del nostre festival favorit. Arenal Sound 2021 ens espera!», continuava el text.

 

Retorn de les entrades

Quant al tema de les entrades ja adquirides per a l’edició d’este any, des de l’organització de l’Arenal Sound han explicat que serviran per al 2021 i que no s’ha de fer res ni canviar res.

 

En el cas de què si ja tens l’entrada, però no pots anar l’any que ve, des del festival expliquen que tens dos opcions:

 

 

  • Pots fer un canvi de dades / nom de manera gratuïta fins al 31 d’agost i donar-li el teu abonament a un amic/a
  • Si vols sol·licitar el reembossament, a partir de les 18:00 hores del dilluns 15 de juny s’habilitarà en el seu web un formulari per a sol·licitar la devolució del preu dels teus abonaments i dels productes adquirits i tindràs un termini màxim de 14 dies a comptar des del mateix dilluns 15 de juny. En este cas, l’empresa See Tickets tornarà els diners dins d’un període de 60 dies.

 

Pel que fa als veïns de Borriana que van comprar les entrades en tendes físiques, en uns dies rebran un correu electrònic a on els explicaran tots els detalls per a la devolució.

Últimes notícies

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.