17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

L’Arenal Sound suspén l’edició 2020 del festival pel coronavirus

 

Un altre festival de música que se celebra en el territori valencià cancel·la l’edició del 2020 a causa del coronavirus. En este cas es tracta de l’Arenal Sound, que se celebra en la localitat de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), i que ha deixat el festival per a l’any que ve.

 

D’eixa manera ho ha explicat l’organització del festival en un comunicat a través de la seua pàgina web, en el que ha anunciat que l’edició de l’any que ve tindrà lloc del 27 de juliol a l’1 d’agost del 2021. «Tornarà la música. Ens tornarem a banyar en la platja de Borriana. Tornarem a plantar la nostra tenda. Tornarem a deixar-nos la veu en cada cançó. I serà més bonic que mai. Tot passarà i tornarem a disfrutar junts del nostre festival favorit. Arenal Sound 2021 ens espera!», continuava el text.

 

Retorn de les entrades

Quant al tema de les entrades ja adquirides per a l’edició d’este any, des de l’organització de l’Arenal Sound han explicat que serviran per al 2021 i que no s’ha de fer res ni canviar res.

 

En el cas de què si ja tens l’entrada, però no pots anar l’any que ve, des del festival expliquen que tens dos opcions:

 

 

  • Pots fer un canvi de dades / nom de manera gratuïta fins al 31 d’agost i donar-li el teu abonament a un amic/a
  • Si vols sol·licitar el reembossament, a partir de les 18:00 hores del dilluns 15 de juny s’habilitarà en el seu web un formulari per a sol·licitar la devolució del preu dels teus abonaments i dels productes adquirits i tindràs un termini màxim de 14 dies a comptar des del mateix dilluns 15 de juny. En este cas, l’empresa See Tickets tornarà els diners dins d’un període de 60 dies.

 

Pel que fa als veïns de Borriana que van comprar les entrades en tendes físiques, en uns dies rebran un correu electrònic a on els explicaran tots els detalls per a la devolució.

Últimes notícies

Baldoví rebutja la ronda de Pérez Llorca i nega una foto de normalitat amb Mazón aforat

El síndic de Compromís ha sigut l'únic portaveu que no ha acudit a la ronda de trobades del president. Ha condicionat qualsevol gest al fet que Mazón deixe Les Corts o passe a no adscrits.

Vox s’entén amb Pérez Llorca i blinda acords sobre immigració i pacte verd

José María Llanos ha assegurat que el president ha ratificat el pacte d'investidura, amb rebuig al pacte verd i a l'acord amb Mercosur. Vox ha advertit que vigilarà infraestructures hídriques després de la DANA de 2024 i ha proposat limitar homologacions acadèmiques estrangeres.

El PSPV ix decebut i demana a Pérez Llorca un cordó sanitari enfront de Vox

El PSPV ha eixit decebut de la seua reunió amb Pérez Llorca i li ha reclamat un cordó sanitari enfront de Vox. A més, ha demanat acceptar el finançament estatal proposta.

Guido Rodríguez, desé campió del món a jugar al València

El fitxatge de Guido Rodríguez eleva a deu els campions del món que han vestit la samarreta del València. El migcampista busca minuts per a estar en la llista de l'Argentina.

Etta Eyong, del Llevant: de 6 gols en 10 jornades a una sequera des d’octubre

El davanter del Llevant va passar d'una arrancada fulgurant, amb sis gols i tres assistències en deu jornades, a no marcar en LaLiga des d'octubre de 2025. El tècnic manté la confiança i demana centrar el focus en l'equip.

Mercadona manté el seu lideratge en gran consum amb el 29,5% de quota en 2025, segons NIQ

Mercadona es manté líder en gran consum amb un 29,5% de quota en 2025, igual que en 2024, però millora la seua posició relativa. En línia, Amazon lidera per valor amb un 36,6% i Mercadona arriba al 9,8%.

L’advocat general afirma que Cayetano García li va demanar que s’oblidara del confinament

Álvaro Martínez ha assegurat que a les 20.25 Cayetano García li va comunicar que s'oblidara del confinament i que no hi hauria consulta oficial. L'Advocacia de la Generalitat assenyala que no va haver-hi peticions per escrit, només dites.

Avís taronja per vent de 90 km/h i temporal en la costa este dimecres

Aemet ha activat l'avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i fenòmens costaners a Alacant i València; també s'esperen avisos grocs a Castelló.