L’Arenal Sound suspén l’edició 2020 del festival pel coronavirus

 

Un altre festival de música que se celebra en el territori valencià cancel·la l’edició del 2020 a causa del coronavirus. En este cas es tracta de l’Arenal Sound, que se celebra en la localitat de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), i que ha deixat el festival per a l’any que ve.

 

D’eixa manera ho ha explicat l’organització del festival en un comunicat a través de la seua pàgina web, en el que ha anunciat que l’edició de l’any que ve tindrà lloc del 27 de juliol a l’1 d’agost del 2021. «Tornarà la música. Ens tornarem a banyar en la platja de Borriana. Tornarem a plantar la nostra tenda. Tornarem a deixar-nos la veu en cada cançó. I serà més bonic que mai. Tot passarà i tornarem a disfrutar junts del nostre festival favorit. Arenal Sound 2021 ens espera!», continuava el text.

 

Retorn de les entrades

Quant al tema de les entrades ja adquirides per a l’edició d’este any, des de l’organització de l’Arenal Sound han explicat que serviran per al 2021 i que no s’ha de fer res ni canviar res.

 

En el cas de què si ja tens l’entrada, però no pots anar l’any que ve, des del festival expliquen que tens dos opcions:

 

 

  • Pots fer un canvi de dades / nom de manera gratuïta fins al 31 d’agost i donar-li el teu abonament a un amic/a
  • Si vols sol·licitar el reembossament, a partir de les 18:00 hores del dilluns 15 de juny s’habilitarà en el seu web un formulari per a sol·licitar la devolució del preu dels teus abonaments i dels productes adquirits i tindràs un termini màxim de 14 dies a comptar des del mateix dilluns 15 de juny. En este cas, l’empresa See Tickets tornarà els diners dins d’un període de 60 dies.

 

Pel que fa als veïns de Borriana que van comprar les entrades en tendes físiques, en uns dies rebran un correu electrònic a on els explicaran tots els detalls per a la devolució.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.