13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

L’Arenal Sound suspén l’edició 2020 del festival pel coronavirus

 

Un altre festival de música que se celebra en el territori valencià cancel·la l’edició del 2020 a causa del coronavirus. En este cas es tracta de l’Arenal Sound, que se celebra en la localitat de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), i que ha deixat el festival per a l’any que ve.

 

D’eixa manera ho ha explicat l’organització del festival en un comunicat a través de la seua pàgina web, en el que ha anunciat que l’edició de l’any que ve tindrà lloc del 27 de juliol a l’1 d’agost del 2021. «Tornarà la música. Ens tornarem a banyar en la platja de Borriana. Tornarem a plantar la nostra tenda. Tornarem a deixar-nos la veu en cada cançó. I serà més bonic que mai. Tot passarà i tornarem a disfrutar junts del nostre festival favorit. Arenal Sound 2021 ens espera!», continuava el text.

 

Retorn de les entrades

Quant al tema de les entrades ja adquirides per a l’edició d’este any, des de l’organització de l’Arenal Sound han explicat que serviran per al 2021 i que no s’ha de fer res ni canviar res.

 

En el cas de què si ja tens l’entrada, però no pots anar l’any que ve, des del festival expliquen que tens dos opcions:

 

 

  • Pots fer un canvi de dades / nom de manera gratuïta fins al 31 d’agost i donar-li el teu abonament a un amic/a
  • Si vols sol·licitar el reembossament, a partir de les 18:00 hores del dilluns 15 de juny s’habilitarà en el seu web un formulari per a sol·licitar la devolució del preu dels teus abonaments i dels productes adquirits i tindràs un termini màxim de 14 dies a comptar des del mateix dilluns 15 de juny. En este cas, l’empresa See Tickets tornarà els diners dins d’un període de 60 dies.

 

Pel que fa als veïns de Borriana que van comprar les entrades en tendes físiques, en uns dies rebran un correu electrònic a on els explicaran tots els detalls per a la devolució.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.