Anuncios

L’Arenal Sound suspén l’edició 2020 del festival pel coronavirus

 

Un altre festival de música que se celebra en el territori valencià cancel·la l’edició del 2020 a causa del coronavirus. En este cas es tracta de l’Arenal Sound, que se celebra en la localitat de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), i que ha deixat el festival per a l’any que ve.

 

D’eixa manera ho ha explicat l’organització del festival en un comunicat a través de la seua pàgina web, en el que ha anunciat que l’edició de l’any que ve tindrà lloc del 27 de juliol a l’1 d’agost del 2021. «Tornarà la música. Ens tornarem a banyar en la platja de Borriana. Tornarem a plantar la nostra tenda. Tornarem a deixar-nos la veu en cada cançó. I serà més bonic que mai. Tot passarà i tornarem a disfrutar junts del nostre festival favorit. Arenal Sound 2021 ens espera!», continuava el text.

Anuncios

 

Retorn de les entrades

Quant al tema de les entrades ja adquirides per a l’edició d’este any, des de l’organització de l’Arenal Sound han explicat que serviran per al 2021 i que no s’ha de fer res ni canviar res.

 

En el cas de què si ja tens l’entrada, però no pots anar l’any que ve, des del festival expliquen que tens dos opcions:

 

 

  • Pots fer un canvi de dades / nom de manera gratuïta fins al 31 d’agost i donar-li el teu abonament a un amic/a
  • Si vols sol·licitar el reembossament, a partir de les 18:00 hores del dilluns 15 de juny s’habilitarà en el seu web un formulari per a sol·licitar la devolució del preu dels teus abonaments i dels productes adquirits i tindràs un termini màxim de 14 dies a comptar des del mateix dilluns 15 de juny. En este cas, l’empresa See Tickets tornarà els diners dins d’un període de 60 dies.

 

Pel que fa als veïns de Borriana que van comprar les entrades en tendes físiques, en uns dies rebran un correu electrònic a on els explicaran tots els detalls per a la devolució.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios