28.3 C
València
Divendres, 18 juliol, 2025

Arriben les 31.000 dosis de vacunes contra el coronavirus al territori valencià

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Les 31.000 dosis de vacunes de Pfizer contra el Covid-19 d’esta setmana ja han arribat al territori valencià per al seu repartiment tot i els efectes del temporal Filomena, segons ha destacat Delegació de Govern.

 

Segons Delegació, «a pesar dels efectes de la neu», les 31.000 dosis de vacunes han arribat a primera hora «sense incidències» a l’aeroport de Manises per a la seua distribució després d’obrir el Govern corredors segurs.

 

Diferents patrulles de la Guàrdia Civil i Policia Nacional estan custodiant a esta hora el transport perquè les dosis arriben amb totes les garanties a Alacant, València i Castelló, han agregat. El president de la Generalitat, Ximo Puig, que Sanitat espera vacunar durant esta setmana a prop de 40.000 persones.

 

Sobre este tema, va ressaltar que la vacunació va «a bona marxa» i que, durant aquesta setmana, el territori valencià té previst esgotar les dosis disponibles actualment. A demés, Sanitat finalitzarà el procés de vacunació en residències i continuarà en els centres de salut i hospitals.

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.