12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Un artista faller dona vida als personatges d’un videojoc en temps rècord

 

L’artista faller valencià José Luis Platero ha reproduït en temps rècord als personatges del videojoc ‘Chemical battles’ que l’empresa Magic Fennec traurà a la llum en 2021. Esta tecnològica situada en Saragossa obrirà les seues instal·lacions pròximament en la capital aragonesa com a centre de formació de videojocs de referència en Espanya.

 

La ubicació privilegiada d’estes grans figures de més de tres metres d’altura en el World Trade Center de Saragossa permetran al públic admirar la seua dimensió i fer-se fotos amb elles, destaquen els impulsors del projecte en un comunicat.

 

El sector de l’art faller entra de ple en el món dels videojocs gràcies a l’encàrrec fet per la companyia a través de la web ‘regalaunninot.com‘. Després d’alguns contactes, representants de la firma van visitar el taller de l’artesà en València, quedant fascinats per la seua capacitat creativa.

 

A partir d’ací van començar a treballar conjuntament, després del que Platero va portar a volum els models digitals dels personatges Hidrox i Amon. En la seua versió física estaran situats en el UTHUB, centre de formació oficial de Unreal Engine en Espanya autoritzat per Epic Games dirigit a estudiants, professionals i empreses del mercat hispanoparlant.

Este encàrrec demostra la versatilitat i dinamisme del sector faller i el potencial d’esta web, ara convertida en ferramenta de promoció i difusió de les possibilitats dels artistes més enllà de la creació de falles en indústries com el videojoc o sectors com la decoració, la tematització d’espais o la creació d’escenografies.

Últimes notícies

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar