Un artista faller dona vida als personatges d’un videojoc en temps rècord

 

L’artista faller valencià José Luis Platero ha reproduït en temps rècord als personatges del videojoc ‘Chemical battles’ que l’empresa Magic Fennec traurà a la llum en 2021. Esta tecnològica situada en Saragossa obrirà les seues instal·lacions pròximament en la capital aragonesa com a centre de formació de videojocs de referència en Espanya.

 

La ubicació privilegiada d’estes grans figures de més de tres metres d’altura en el World Trade Center de Saragossa permetran al públic admirar la seua dimensió i fer-se fotos amb elles, destaquen els impulsors del projecte en un comunicat.

 

El sector de l’art faller entra de ple en el món dels videojocs gràcies a l’encàrrec fet per la companyia a través de la web ‘regalaunninot.com‘. Després d’alguns contactes, representants de la firma van visitar el taller de l’artesà en València, quedant fascinats per la seua capacitat creativa.

 

A partir d’ací van començar a treballar conjuntament, després del que Platero va portar a volum els models digitals dels personatges Hidrox i Amon. En la seua versió física estaran situats en el UTHUB, centre de formació oficial de Unreal Engine en Espanya autoritzat per Epic Games dirigit a estudiants, professionals i empreses del mercat hispanoparlant.

Este encàrrec demostra la versatilitat i dinamisme del sector faller i el potencial d’esta web, ara convertida en ferramenta de promoció i difusió de les possibilitats dels artistes més enllà de la creació de falles en indústries com el videojoc o sectors com la decoració, la tematització d’espais o la creació d’escenografies.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.