11.7 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Un artista faller dona vida als personatges d’un videojoc en temps rècord

 

L’artista faller valencià José Luis Platero ha reproduït en temps rècord als personatges del videojoc ‘Chemical battles’ que l’empresa Magic Fennec traurà a la llum en 2021. Esta tecnològica situada en Saragossa obrirà les seues instal·lacions pròximament en la capital aragonesa com a centre de formació de videojocs de referència en Espanya.

 

La ubicació privilegiada d’estes grans figures de més de tres metres d’altura en el World Trade Center de Saragossa permetran al públic admirar la seua dimensió i fer-se fotos amb elles, destaquen els impulsors del projecte en un comunicat.

 

El sector de l’art faller entra de ple en el món dels videojocs gràcies a l’encàrrec fet per la companyia a través de la web ‘regalaunninot.com‘. Després d’alguns contactes, representants de la firma van visitar el taller de l’artesà en València, quedant fascinats per la seua capacitat creativa.

 

A partir d’ací van començar a treballar conjuntament, després del que Platero va portar a volum els models digitals dels personatges Hidrox i Amon. En la seua versió física estaran situats en el UTHUB, centre de formació oficial de Unreal Engine en Espanya autoritzat per Epic Games dirigit a estudiants, professionals i empreses del mercat hispanoparlant.

Este encàrrec demostra la versatilitat i dinamisme del sector faller i el potencial d’esta web, ara convertida en ferramenta de promoció i difusió de les possibilitats dels artistes més enllà de la creació de falles en indústries com el videojoc o sectors com la decoració, la tematització d’espais o la creació d’escenografies.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.