Anuncios

Un artista faller dona vida als personatges d’un videojoc en temps rècord

 

L’artista faller valencià José Luis Platero ha reproduït en temps rècord als personatges del videojoc ‘Chemical battles’ que l’empresa Magic Fennec traurà a la llum en 2021. Esta tecnològica situada en Saragossa obrirà les seues instal·lacions pròximament en la capital aragonesa com a centre de formació de videojocs de referència en Espanya.

 

La ubicació privilegiada d’estes grans figures de més de tres metres d’altura en el World Trade Center de Saragossa permetran al públic admirar la seua dimensió i fer-se fotos amb elles, destaquen els impulsors del projecte en un comunicat.

Anuncios

 

El sector de l’art faller entra de ple en el món dels videojocs gràcies a l’encàrrec fet per la companyia a través de la web ‘regalaunninot.com‘. Després d’alguns contactes, representants de la firma van visitar el taller de l’artesà en València, quedant fascinats per la seua capacitat creativa.

 

A partir d’ací van començar a treballar conjuntament, després del que Platero va portar a volum els models digitals dels personatges Hidrox i Amon. En la seua versió física estaran situats en el UTHUB, centre de formació oficial de Unreal Engine en Espanya autoritzat per Epic Games dirigit a estudiants, professionals i empreses del mercat hispanoparlant.

Este encàrrec demostra la versatilitat i dinamisme del sector faller i el potencial d’esta web, ara convertida en ferramenta de promoció i difusió de les possibilitats dels artistes més enllà de la creació de falles en indústries com el videojoc o sectors com la decoració, la tematització d’espais o la creació d’escenografies.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios