L’Associació de Comerciants d’Oliva celebra el Dia del Pare i sorteja 300 euros entre els seus clients

 

L’Associació de Comerciants d’Oliva (ACCO), en la comarca de la Safor (València), amb la col·laboració de la Delegació de Comerç, Mercats i Consum de l’Ajuntament d’Oliva, ha fet una campanya per a potenciar les vendes en el comerç local, amb motiu de la celebració del ‘Dia del Pare i Sant Josep’.

 

Per cada compra feta en els comerços associats a ACCO, el client emplenarà una papereta per al sorteig de 3 premis de 100 €ur-ACCOS, del 9 al 18 de març. Rosa Llopis, presidenta d’ACCO comenta que «estem en un moment en què és important recordar l’amor que sentim pels nostres, per això no pot faltar un detall en un dia tan especial com el dia del pare. En els nostres comerços es poden trobar tota classe de regals, originals i personalitzats. Cal no oblidar que comprar local, ens beneficia a tots».

 

Yolanda Balaguer, regidora de Comerç, per la seua banda ha declarat que «sabem que són temps difícils per a moltes famílies, però en Oliva es poden trobar detalls per a totes les butxaques. Animem a la ciutadania a consumir local i tindre un detall amb les persones estimades».

 

A través dels diferents perfils que té en les xarxes socials, l’associació anirà publicant idees per a regalar el dia del pare. Serà el dissabte 20 de març quan es farà el sorteig. Una volta se sàpiga els guanyadors, es contactarà directament amb ells i es publicaran en les xarxes socials de l’Associació de Comerciants d’Oliva eixe mateix dia.

Últimes notícies

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.