L’Associació de Comerciants d’Oliva celebra el Dia del Pare i sorteja 300 euros entre els seus clients

 

L’Associació de Comerciants d’Oliva (ACCO), en la comarca de la Safor (València), amb la col·laboració de la Delegació de Comerç, Mercats i Consum de l’Ajuntament d’Oliva, ha fet una campanya per a potenciar les vendes en el comerç local, amb motiu de la celebració del ‘Dia del Pare i Sant Josep’.

 

Per cada compra feta en els comerços associats a ACCO, el client emplenarà una papereta per al sorteig de 3 premis de 100 €ur-ACCOS, del 9 al 18 de març. Rosa Llopis, presidenta d’ACCO comenta que «estem en un moment en què és important recordar l’amor que sentim pels nostres, per això no pot faltar un detall en un dia tan especial com el dia del pare. En els nostres comerços es poden trobar tota classe de regals, originals i personalitzats. Cal no oblidar que comprar local, ens beneficia a tots».

 

Yolanda Balaguer, regidora de Comerç, per la seua banda ha declarat que «sabem que són temps difícils per a moltes famílies, però en Oliva es poden trobar detalls per a totes les butxaques. Animem a la ciutadania a consumir local i tindre un detall amb les persones estimades».

 

A través dels diferents perfils que té en les xarxes socials, l’associació anirà publicant idees per a regalar el dia del pare. Serà el dissabte 20 de març quan es farà el sorteig. Una volta se sàpiga els guanyadors, es contactarà directament amb ells i es publicaran en les xarxes socials de l’Associació de Comerciants d’Oliva eixe mateix dia.

Últimes notícies

Quatre detinguts per una sèrie d’atracaments violents en gasolineres d’Alacant i Múrcia

Quatre hòmens d’entre 28 i 38 anys han sigut detinguts per dos robatoris amb violència consumats i un tercer en grau de temptativa en gasolineres de Biar, Villena i Yecla.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.