L’Associació de Comerciants d’Oliva celebra el Dia del Pare i sorteja 300 euros entre els seus clients

 

L’Associació de Comerciants d’Oliva (ACCO), en la comarca de la Safor (València), amb la col·laboració de la Delegació de Comerç, Mercats i Consum de l’Ajuntament d’Oliva, ha fet una campanya per a potenciar les vendes en el comerç local, amb motiu de la celebració del ‘Dia del Pare i Sant Josep’.

 

Per cada compra feta en els comerços associats a ACCO, el client emplenarà una papereta per al sorteig de 3 premis de 100 €ur-ACCOS, del 9 al 18 de març. Rosa Llopis, presidenta d’ACCO comenta que «estem en un moment en què és important recordar l’amor que sentim pels nostres, per això no pot faltar un detall en un dia tan especial com el dia del pare. En els nostres comerços es poden trobar tota classe de regals, originals i personalitzats. Cal no oblidar que comprar local, ens beneficia a tots».

 

Yolanda Balaguer, regidora de Comerç, per la seua banda ha declarat que «sabem que són temps difícils per a moltes famílies, però en Oliva es poden trobar detalls per a totes les butxaques. Animem a la ciutadania a consumir local i tindre un detall amb les persones estimades».

 

A través dels diferents perfils que té en les xarxes socials, l’associació anirà publicant idees per a regalar el dia del pare. Serà el dissabte 20 de març quan es farà el sorteig. Una volta se sàpiga els guanyadors, es contactarà directament amb ells i es publicaran en les xarxes socials de l’Associació de Comerciants d’Oliva eixe mateix dia.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.