14.5 C
València
Dissabte, 13 desembre, 2025

Els autònoms valencians han rebut 151 milions d’euros per la prestació extraordinària de cessament d’activitat

Imatge d'un home utilitzant un ordinador

Un total de 132.876 valencians s’han beneficiat de les prestacions | Pixabay

 

Les mútues col·laboradores amb la Seguretat Social han abonat ja més de 151 milions d’euros per la prestació extraordinària pel cessament d’activitat entre 132.876 autònoms, el 39% del col·lectiu en el territori valencià, segons ha informat l’Associació de Mútues d’Accidents de Treball (AMAT).

 

El dijous passat, 30 d’abril, van abonar en el territori altres 21.704 noves prestacions reconegudes als treballadors per compte propi, corresponents a la segona quinzena d’abril, i un segon pagament a aquells autònoms que ja van rebre la primera mensualitat el passat 17 d’abril, pel període del 14 de març i el 14 d’abril, el que eleva a 132.876 el nombre total de beneficiaris entre els dos períodes de tramitació.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta forma, el percentatge d’expedients aprovats des de què es va declarar l’estat d’alarma per la COVID-19, el passat 14 de març, en el territori valencià és del 95,85% sobre el total de sol·licituds.

 

Un 41% dels afiliats han demanat la prestació

L’import total abonat per les mútues en este segon període ha sigut de 71,55 milions d’euros, el que eleva l’import del total de les prestacions que han rebut els autònoms de la regió fins als 151,25 milions d’euros.

 

Pel que fa a la tipologia de les prestacions, una volta sumades les d’este segon període, 85.721 sol·licituds han sigut reconegudes per cessament absolut d’activitat, mentres que 47.155 ho han sigut per haver al·legat una reducció del 75% dels seus ingressos.

 

La prestació extraordinària per Cessament d’Activitat ha sigut sol·licitada ja pel 40,89% dels 339.005 afiliats en el règim especial de treballadors autònoms en tot el territori. 

Últimes notícies

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.

Omar Mascarell lidera el 3-1 i saca al Mallorca del descens

El Mallorca va véncer 3-1 a l'Elx amb una actuació decisiva d'Omar Mascarell, autor d'un gol i una assistència. El triomf el va traure de la zona de descens