Els autònoms valencians han rebut 151 milions d’euros per la prestació extraordinària de cessament d’activitat

Imatge d'un home utilitzant un ordinador

Un total de 132.876 valencians s’han beneficiat de les prestacions | Pixabay

 

Les mútues col·laboradores amb la Seguretat Social han abonat ja més de 151 milions d’euros per la prestació extraordinària pel cessament d’activitat entre 132.876 autònoms, el 39% del col·lectiu en el territori valencià, segons ha informat l’Associació de Mútues d’Accidents de Treball (AMAT).

 

El dijous passat, 30 d’abril, van abonar en el territori altres 21.704 noves prestacions reconegudes als treballadors per compte propi, corresponents a la segona quinzena d’abril, i un segon pagament a aquells autònoms que ja van rebre la primera mensualitat el passat 17 d’abril, pel període del 14 de març i el 14 d’abril, el que eleva a 132.876 el nombre total de beneficiaris entre els dos períodes de tramitació.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta forma, el percentatge d’expedients aprovats des de què es va declarar l’estat d’alarma per la COVID-19, el passat 14 de març, en el territori valencià és del 95,85% sobre el total de sol·licituds.

 

Un 41% dels afiliats han demanat la prestació

L’import total abonat per les mútues en este segon període ha sigut de 71,55 milions d’euros, el que eleva l’import del total de les prestacions que han rebut els autònoms de la regió fins als 151,25 milions d’euros.

 

Pel que fa a la tipologia de les prestacions, una volta sumades les d’este segon període, 85.721 sol·licituds han sigut reconegudes per cessament absolut d’activitat, mentres que 47.155 ho han sigut per haver al·legat una reducció del 75% dels seus ingressos.

 

La prestació extraordinària per Cessament d’Activitat ha sigut sol·licitada ja pel 40,89% dels 339.005 afiliats en el règim especial de treballadors autònoms en tot el territori. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.