Els autònoms valencians han rebut 151 milions d’euros per la prestació extraordinària de cessament d’activitat

Imatge d'un home utilitzant un ordinador

Un total de 132.876 valencians s’han beneficiat de les prestacions | Pixabay

 

Les mútues col·laboradores amb la Seguretat Social han abonat ja més de 151 milions d’euros per la prestació extraordinària pel cessament d’activitat entre 132.876 autònoms, el 39% del col·lectiu en el territori valencià, segons ha informat l’Associació de Mútues d’Accidents de Treball (AMAT).

 

El dijous passat, 30 d’abril, van abonar en el territori altres 21.704 noves prestacions reconegudes als treballadors per compte propi, corresponents a la segona quinzena d’abril, i un segon pagament a aquells autònoms que ja van rebre la primera mensualitat el passat 17 d’abril, pel període del 14 de març i el 14 d’abril, el que eleva a 132.876 el nombre total de beneficiaris entre els dos períodes de tramitació.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta forma, el percentatge d’expedients aprovats des de què es va declarar l’estat d’alarma per la COVID-19, el passat 14 de març, en el territori valencià és del 95,85% sobre el total de sol·licituds.

 

Un 41% dels afiliats han demanat la prestació

L’import total abonat per les mútues en este segon període ha sigut de 71,55 milions d’euros, el que eleva l’import del total de les prestacions que han rebut els autònoms de la regió fins als 151,25 milions d’euros.

 

Pel que fa a la tipologia de les prestacions, una volta sumades les d’este segon període, 85.721 sol·licituds han sigut reconegudes per cessament absolut d’activitat, mentres que 47.155 ho han sigut per haver al·legat una reducció del 75% dels seus ingressos.

 

La prestació extraordinària per Cessament d’Activitat ha sigut sol·licitada ja pel 40,89% dels 339.005 afiliats en el règim especial de treballadors autònoms en tot el territori. 

Últimes notícies

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.

Detinguts quatre lladres per 72 robatoris d’informàtica en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana

Els Mossos i la Guàrdia Civil han detingut a Barcelona quatre hòmens acusats de 72 robatoris de material informàtic en empreses de Catalunya, Aragó i Comunitat Valenciana, valorats en 700.000 euros. L’Audiència d’Instrucció número 1 de Monzón s’encarrega del cas.