Els autònoms valencians han rebut 151 milions d’euros per la prestació extraordinària de cessament d’activitat

Imatge d'un home utilitzant un ordinador

Un total de 132.876 valencians s’han beneficiat de les prestacions | Pixabay

 

Les mútues col·laboradores amb la Seguretat Social han abonat ja més de 151 milions d’euros per la prestació extraordinària pel cessament d’activitat entre 132.876 autònoms, el 39% del col·lectiu en el territori valencià, segons ha informat l’Associació de Mútues d’Accidents de Treball (AMAT).

 

El dijous passat, 30 d’abril, van abonar en el territori altres 21.704 noves prestacions reconegudes als treballadors per compte propi, corresponents a la segona quinzena d’abril, i un segon pagament a aquells autònoms que ja van rebre la primera mensualitat el passat 17 d’abril, pel període del 14 de març i el 14 d’abril, el que eleva a 132.876 el nombre total de beneficiaris entre els dos períodes de tramitació.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

D’esta forma, el percentatge d’expedients aprovats des de què es va declarar l’estat d’alarma per la COVID-19, el passat 14 de març, en el territori valencià és del 95,85% sobre el total de sol·licituds.

 

Un 41% dels afiliats han demanat la prestació

L’import total abonat per les mútues en este segon període ha sigut de 71,55 milions d’euros, el que eleva l’import del total de les prestacions que han rebut els autònoms de la regió fins als 151,25 milions d’euros.

 

Pel que fa a la tipologia de les prestacions, una volta sumades les d’este segon període, 85.721 sol·licituds han sigut reconegudes per cessament absolut d’activitat, mentres que 47.155 ho han sigut per haver al·legat una reducció del 75% dels seus ingressos.

 

La prestació extraordinària per Cessament d’Activitat ha sigut sol·licitada ja pel 40,89% dels 339.005 afiliats en el règim especial de treballadors autònoms en tot el territori. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.