Un avió procedent de Bristol ha aterrat en l’aeroport de l’Altet d’emergència

 

Esta nit de diumenge un avió procedent de Bristol (Anglaterra) ha hagut d’aterrar d’emergència en l’aeroport de l’Altet, ubicat entre la ciutat d’Alacant i la localitat d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant).

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, l’avió ha aterrat perquè el pilot ha detectat un problema en els frens, motiu pel que ha hagut d’activar el protocol d’emergències. Davant d’esta situació, diferents camions de bombers s’han mobilitzat fins a la pista per tal de comprovar que havia passat.

 

Una volta l’avió ja en la pista, s’ha vist que els frens s’havien calfat molt i això haguera pogut ocasionar un incendi, pel que el pilot ha hagut d’aterrar. Ràpidament, els bombers han posat uns ventiladors per baixar la calor dels frens i que, d’eixa forma, es poguera continuar amb el vol.

Últimes notícies

El Govern català critica la violència policial contra un aficionat del Barça a Elx

La portaveu del Govern català, Sílvia Paneque, ha censurat la violència policial contra un seguidor del Barça a qui agents de la Policia Nacional van pegar després de retirar-li una estelada abans del partit a Elx. La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha comunicat a l’executiu català que ha obert una investigació interna i que no hi havia cap ordre específica de requisar estes banderes.

Tres detinguts per una onada de robatoris en camps i granges d’Almassora i Cabanes

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens de 40 a 44 anys relacionats amb diversos robatoris en explotacions agrícoles i ramaderes d’Almassora i Cabanes, on es van emportar dos vedells i combustible, coure i altres objectes. Els detinguts ja han passat a disposició judicial.

El Port de València duplicarà la seua potència elèctrica amb una nova subestació

El Port de València ha posat en marxa els tràmits per a construir una nova subestació elèctrica de 110 megavats que duplicarà la seua capacitat de subministrament i millorarà la fiabilitat operativa i ambiental del recinte portuari.

Les Arts programa una temporada 2026-2027 amb grans dives de l’òpera a València

La temporada 2026-2027 del Palau de Les Arts tindrà una presència femenina destacada en òperes, sarsuela i recitals, amb noms com Cecilia Bartoli, Lise Davidsen o Lisette Oropesa i la venda d’entrades ja oberta.

Confirmen 6 anys i mig de presó per intentar volar a Romania amb cocaïna i cannabis a l’aeroport de València

El TSJCV ha confirmat 6 anys i mig de presó i una multa de 100.000 euros per a una dona que va intentar volar de València a Bucarest amb més de 2 quilos de cocaïna i 5 de cannabis amagats en una maleta.

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.