Baixen exponencialment els positius amb 86 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.274.517 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 160.892 a Castelló, 460.645 a Alacant i 664.809 a València. Han rebut les dos dosis 309.571 persones.

A més, s’han notificat 86 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 388.482 persones. Per províncies, 22 a Castelló (39.856 en total); 19 a Alacant (145.818 en total); i 45 a la província de València (202.807 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 175 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.843 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.110 a Castelló, 145.559 a Alacant i 203.119 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 302 persones ingressades: 42 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 90 a la província d’Alacant, 24 d’ells en l’UCI; i 170 a la província de València, 31 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.255: 789 a la província de Castelló, 2.757 en la d’Alacant i 3.709 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.852 casos actius, la qual cosa suposa un 0,96% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 9 brots des de l’última actualització:

Quart de Poblet: 4 casos. Origen social
• Torrevieja: 3 casos: Origen social
València: 5 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
Cullera: 5 casos. Origen social
Elx: 4 casos. Origen social
Alboraia: 4 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen laboral
• Montcada: 3 casos. Origen social

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un Raig llançat rep a un Llevant urgit per puntuar

El Llamp encadena sis partits sense perdre i es mesura el dilluns (21.00) a un Llevant penúltim, que necessita sumar per a acostar-se a la salvació després de l'ensopegada de l'Elx.

La falla Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una figura de 'Onírica'. L'elecció tanca els indults i precedix al veredicte infantil.

Diego Ventura reafirma a València el seu lideratge en el rejoneo

El rellonejador sevillà va tallar dos orelles en la matinal de Falles i va eixir a coll després de dos faenes de precisió i ajust. Cartagena i Vicens van quedar molt per davall.

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.

València es rendix al color, el ritme i el soroll de la mascletà que obri la Setmana Fallera

Pirotècnia Valenciana ha inaugurat la Setmana Fallera 2026 amb una mascletà trepidant en la plaça de l'Ajuntament. Sara García i autoritats han destacat el 'terratrémol' final i el joc de colors amb les banderes de fum.