Baixen exponencialment els positius amb 86 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total d’1.274.517 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies, 160.892 a Castelló, 460.645 a Alacant i 664.809 a València. Han rebut les dos dosis 309.571 persones.

A més, s’han notificat 86 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 388.482 persones. Per províncies, 22 a Castelló (39.856 en total); 19 a Alacant (145.818 en total); i 45 a la província de València (202.807 en total). Continua havent-hi un cas sense assignar.

Des de l’última actualització s’han registrat 175 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 388.843 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 40.110 a Castelló, 145.559 a Alacant i 203.119 a València, a més de 55 no assignades.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 302 persones ingressades: 42 a la província de Castelló, amb 11 pacients en UCI; 90 a la província d’Alacant, 24 d’ells en l’UCI; i 170 a la província de València, 31 d’ells en UCI.

A més, s’han registrat 7 defuncions per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia és de 7.255: 789 a la província de Castelló, 2.757 en la d’Alacant i 3.709 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 3.852 casos actius, la qual cosa suposa un 0,96% del total de positius.

Actualització de la situació en residències

En estos moments hi ha casos positius en 5 residències de majors (1 a la província de Castelló, 1 a la província d’Alacant i 3 a la província de València).

Residents nous positius: 0
Treballadors i treballadores nous positius: 0
Residents que han mort: 0

Actualització brots de coronavirus

S’han notificat 9 brots des de l’última actualització:

Quart de Poblet: 4 casos. Origen social
• Torrevieja: 3 casos: Origen social
València: 5 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen social
Cullera: 5 casos. Origen social
Elx: 4 casos. Origen social
Alboraia: 4 casos. Origen social
València: 5 casos. Origen laboral
• Montcada: 3 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.