Sanitat notifica 836 nous casos de coronavirus en el territori valencià

 

Un total de 3.919.948 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.395.527 persones. 

 

D’altra banda, des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 836 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 498.206 persones. Per províncies, 75 a Castelló (51.592 en total); 430 a Alacant (181.277 en total) i 331 a València (265.331 en total). El total de casos no assignats ascendeix a 6.

 

A més, s’han registrat 1.403 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 490.708 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 51.044 a Castelló, 176.556 a Alacant i 263.049 a València. El total d’altes no assignades ascendeixen a 59.

 

Nombre de persones ingressades en els hospitals valencians

Els hospitals valencians tenen, actualment, 425 persones ingressades, 94 d’elles en l’UCI: 61 a la província de Castelló, 7 en UCI; 186 a la província d’Alacant, 48 d’elles en l’UCI; i 178 a la província de València, 39 d’elles en UCI. A més, s’han registrat 5 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.642: 823
a la província de Castelló, 2.906 en la d’Alacant i 3.913 en la de València. 

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 11.307 casos actius, la qual cosa suposa un 2,22% del total de positius. S’han registrat un brot que té 10 o més casos associats. 

− L’Alqueria de la Comtessa: 11 casos. Origen social

Últimes notícies

València reprén les classes de vesprada però manté tancats parcs i jardins per l’alerta per pluges

València recupera esta vesprada l’activitat lectiva en escoles, Universitat Popular i conservatoris després de baixar l’alerta a taronja, però manté tancats parcs, jardins, cementeris i l’esport a l’aire lliure. L’Ajuntament destaca que la nit ha transcorregut amb normalitat i que 141 persones han pernoctat en recursos municipals.

A disposició judicial tres dels detinguts per l’agressió racista de Tavernes

Tres dels cinc joves detinguts per l’agressió racista a un jove magribí a Tavernes de la Valldigna han passat a disposició judicial, mentres la investigació per delicte d’odi continua oberta.

Aemet rebaixa a groc l’avís a Castelló però manté el taronja a València i Alacant

Aemet ha rebaixat de roig a groc l’avís per pluges al litoral de Castelló, però manté el nivell taronja per precipitacions molt intenses a diversos trams costaners de València i Alacant entre divendres i dissabte.

Pérez Llorca dona per acabat el sanchisme i reclama eleccions generals

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura des d’Elx que la votació dels decrets de vivenda al Congrés evidencia el final del sanchisme i defensa que l’única eixida són unes noves eleccions generals.

Pérez Llorca dona per acabat el sanchisme i reclama eleccions generals com a única eixida

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, considera que la votació dels decrets de vivenda en el Congrés confirma el final del sanchisme i defensa que només unes eleccions generals poden resoldre la situació política actual.

Les empreses de Castelló alerten que les avisos per pluges disparen els costos

El president de la CEV a Castelló, Luis Martí, advertix que la recurrència de les alertes meteorològiques està generant un cost econòmic cada vegada més elevat per a empreses i comerços, i reclama una negociació per a repartir-lo de manera equitativa.

Compromís per València reclama un ple urgent sobre vivenda i porta 3 mocions amb més de 6.000 firmes

Compromís per València ha registrat al consistori la petició d’un ple extraordinari exclusiu sobre vivenda i hi presentarà tres mocions avalades per més de 6.000 firmes, centrades en limitar el preu del lloguer, frenar els apartaments turístics i blindar el sòl públic.

La comissió de Les Corts sobre Les Naus tornarà el 20 d’octubre amb cites a adjudicataris i imputats

La comissió d’investigació de Les Corts sobre les presumptes irregularitats en les vivendes protegides de Les Naus (Alacant) reprendrà els treballs el 20 i el 22 d’octubre, amb noves compareixences d’adjudicataris i persones investigades en la causa judicial.