Anuncios

Els nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.456.872 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests 
moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 2.943.425 persones. Per províncies: 349.957 a Castelló, 1.056.438 a Alacant i 1.537.030 a València. 

 

D’altra banda, des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 966 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 481.673 persones. Per províncies, 116 a Castelló (49.880 en total); 461 a Alacant (173.159 en total) i 389 a València (258.632 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.A més, i també des de l’actualització, s’han registrat 2.741 altes a pacients amb coronavirus.

Anuncios

 

D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat 
Valenciana ascendeix a 462.547 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 48.063 a Castelló, 164.534 a Alacant i 249.892 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 626 persones ingressades, 105 d’elles en l’UCI: 79 a la província de Castelló, 19 en UCI; 206 a la província d’Alacant, 27 d’elles en l’UCI; i 341 a la província de València, 59 d’elles en UCI. 

En els últims set dies, s’han registrat 11 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.546: 817 a la província de Castelló, 2.871 en la d’Alacant i 3.858 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 23.035 casos actius, la qual cosa suposa un 4,67% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats:
• Benicarló: 10 casos. Origen social
• Benidorm: 10 casos. Origen social
• Alacant: 10 casos. Origen social

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.

L’OMS aclarix que el hantavirus del creuer només es contagia per contacte molt pròxim

L'OMS precisa que el hantavirus detectat en el creuer MV Hondius requerix un contacte pràcticament cara a cara per al contagi i manté que el risc general és molt baix.

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.
Anuncios