Els nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

Ejemplo de shortcode con estilo
  Un total de 3.456.872 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests  moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 2.943.425 persones. […]

 

Un total de 3.456.872 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests 
moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 2.943.425 persones. Per províncies: 349.957 a Castelló, 1.056.438 a Alacant i 1.537.030 a València. 

 

D’altra banda, des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 966 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 481.673 persones. Per províncies, 116 a Castelló (49.880 en total); 461 a Alacant (173.159 en total) i 389 a València (258.632 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.A més, i també des de l’actualització, s’han registrat 2.741 altes a pacients amb coronavirus.

 

D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat 
Valenciana ascendeix a 462.547 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 48.063 a Castelló, 164.534 a Alacant i 249.892 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 626 persones ingressades, 105 d’elles en l’UCI: 79 a la província de Castelló, 19 en UCI; 206 a la província d’Alacant, 27 d’elles en l’UCI; i 341 a la província de València, 59 d’elles en UCI. 

En els últims set dies, s’han registrat 11 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.546: 817 a la província de Castelló, 2.871 en la d’Alacant i 3.858 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 23.035 casos actius, la qual cosa suposa un 4,67% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats:
• Benicarló: 10 casos. Origen social
• Benidorm: 10 casos. Origen social
• Alacant: 10 casos. Origen social

Últimes notícies

Ryanair estrena quatre noves rutes d’hivern des d’Alacant amb Itàlia i Alemanya

Ryanair incorpora quatre rutes noves des de l’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández i reforça freqüències fins a oferir més de 3,3 milions de seients este hivern.

Les infeccions respiratòries es disparen a la Comunitat Valenciana per la grip i la covid

La grip ha multiplicat per quasi tres la seua incidència en una setmana a la Comunitat Valenciana i la covid-19 l ha duplicada, mentre les infeccions respiratòries agudes greus han augmentat lleugerament.

Pérez Llorca reclama que els plans antiriades incloguen la neteja de canyars als barrancs

Juanfran Pérez Llorca defensa en la Marina Alta que els plans de prevenció davant pluges torrencials incorporen la neteja de canyars en rius i barrancs per evitar desbordaments, després dels danys provocats per la dana Adam. El Consell ha anunciat ajudes urgents per a municipis, veïns, ramaders, agricultors i comerços afectats, amb especial incidència en zones com Oliva i la depuradora de Sanet i Negrals.

PP i Vox reclamen certificats del Museu de Villena i el PSOE defensa la seguretat

La comissió municipal sobre el robatori del Tresor de Villena ha tancat les compareixences amb el PSPV-PSOE defensant la seguretat del museu i PP i Vox exigint certificats que acrediten el blindatge de la vitrina i el servici de vigilància.

L’alcalde de Picanya assegura que el 29-O van fer vida normal perquè no van rebre cap avís

Josep Almenar ha declarat davant la jutgessa que ni ell ni l’Ajuntament ni la Policia Local van rebre avisos del Centre de Coordinació d’Emergències abans de la dana del 29 d’octubre de 2024. Segons ha relatat, al municipi van mantindre la normalitat fins que el barranc del Poyo quasi es va desbordar a última hora de la vesprada.

El Elx perd Marc Aguado entre quatre i sis setmanes per una lesió de turmell

El migcampista de l’Elx Marc Aguado estarà entre quatre i sis setmanes de baixa per una lesió als lligaments del turmell dret i es perdrà diversos partits de Lliga i Copa del Rei.

L’Elx viatja a Vallecas amb la baixa de Marc Aguado per lesió de turmell

L’Elx ha completat una nova sessió d’entrenament per al duel de dissabte al camp del Rayo Vallecano, amb la única absència del migcampista Marc Aguado, lesionat en un turmell.

Les obres nocturnes que renovaran la pista de l’Aeroport de València fins a 2029

Aena ha licitat per 41,6 milions la renovació integral de la pista 12-30 de l’Aeroport de València, amb obres nocturnes entre 2027 i 2029. Els treballs inclouen millores en carrers de rodatge, balises, drenatge i camí perimetral.