Els nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

Un total de 3.456.872 han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests 
moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 2.943.425 persones. Per províncies: 349.957 a Castelló, 1.056.438 a Alacant i 1.537.030 a València. 

 

D’altra banda, des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 966 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 481.673 persones. Per províncies, 116 a Castelló (49.880 en total); 461 a Alacant (173.159 en total) i 389 a València (258.632 en total). El total de casos no assignats es manté en 2.A més, i també des de l’actualització, s’han registrat 2.741 altes a pacients amb coronavirus.

 

D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat 
Valenciana ascendeix a 462.547 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 48.063 a Castelló, 164.534 a Alacant i 249.892 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 626 persones ingressades, 105 d’elles en l’UCI: 79 a la província de Castelló, 19 en UCI; 206 a la província d’Alacant, 27 d’elles en l’UCI; i 341 a la província de València, 59 d’elles en UCI. 

En els últims set dies, s’han registrat 11 defuncions, per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.546: 817 a la província de Castelló, 2.871 en la d’Alacant i 3.858 en la de València. D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 23.035 casos actius, la qual cosa suposa un 4,67% del total de positius. 

 

Dels brots registrats, tres tenen 10 o més casos associats:
• Benicarló: 10 casos. Origen social
• Benidorm: 10 casos. Origen social
• Alacant: 10 casos. Origen social

Últimes notícies

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.

El síndic del PSPV tanca files amb Zapatero i qüestiona l’actuació de part de la Justícia

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, defén la trajectòria de José Luis Rodríguez Zapatero malgrat la seua imputació pel cas Plus ultra i denúncia un tracte judicial diferent segons el partit afectat.

El PP veu la imputació de Zapatero com una maçada per al socialisme valencià i per a Morant

Nando Pastor (PP) considera que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero colpeja de ple al socialisme valencià i debilita el lideratge de Diana Morant, mentres Vox parla d'un fet molt greu lligat al rescat de Plus ultra.

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.