Sanitat notifica 854 nous casos de coronavirus

Des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 854 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 499.060 persones. Per províncies, 95 a Castelló (51.687 en total); 444 a Alacant (181.721 en total) i 315 a València (265.649 en total). El total de casos no assignats es redueix a 3 en reassignar-se 3 a la província de València.

A més, s’han registrat 1.372 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 492.080 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 51.187 a Castelló, 177.177 a Alacant i 263.659 a València. El total d’altes no assignades ascendeixen en aquests moments a 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 411 persones ingressades, 93 d’elles en l’UCI: 61 a la província de Castelló, 7 en UCI; 182 a la província d’Alacant, 47 d’elles en l’UCI; i 168 a la província de València, 39 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 9 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.651: 824 a la província de Castelló, 2.912 en la d’Alacant i 3.915 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 10.780 casos actius, la qual cosa suposa un 2,11% del total de positius.

No s’ha registrat cap brot que tinguera 10 o més casos associats.

Últimes notícies

El Vila-real busca a Dortmund el primer triomf en un debut de Champions

El Vila-real visita el Borussia Dortmund amb l’objectiu d’aconseguir per fi una victòria en el seu partit inaugural de la Lliga de Campions, un repte que se li ha resistit en les cinc participacions anteriors.

Més d’1,7 milions de persones passen pel Roig Arena en el seu primer any a València

El Roig Arena de València ha tancat el seu primer any amb més d’1,7 milions d’assistents en 310 esdeveniments, entre partits del Valencia Basket, grans concerts, espectacles i actes corporatius, i s’ha situat en els principals rànquings internacionals de recintes.

Hosbec exigix canvis urgents en l’Imserso i avisa d’un risc per a 15.000 llocs de feina

Hosbec reclama un gir en la gestió del programa de turisme social de l'Imserso, una actualització urgent de preus i adverteix d'un possible 'efecte desert' en diversos destins de la Comunitat Valenciana.

Una nova anàlisi de sang obri vies per a seguir la malaltia de Huntington

Investigadors d’ISABIAL i de la UMH han aplicat per primera vegada un anàlisi molecular de cèl·lula única en sang per a estudiar la malaltia de Huntington i avançar en la cerca de biomarcadors mínimament invasius.

Així serà el nou curs escolar: menys alumnat però més docents a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 arrencarà en la Comunitat Valenciana amb 808.688 alumnes, lleugerament menys que l’any passat, però amb 83.921 docents, és a dir, 385 professors més als centres educatius.

Detingut a Elx per fingir un segrest de 48 hores mentre s’allotjava en un hotel

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de simular que havia estat segrestat durant dos dies, quan en realitat s’allotjava voluntàriament en un hotel. Després de denunciar uns suposats raptors, ha quedat en llibertat amb càrrecs per simulació de delicte.

Detingut a Elx per fingir un segrest de 48 hores mentre estava en un hotel

Un home de 41 anys ha sigut detingut a Elx acusat de simular un segrest de dos dies, quan en realitat estava allotjat voluntàriament en un hotel. Ha quedat en llibertat amb càrrecs per un presumpte delicte de simulació de delicte.

El Llevant iguala un dels seus millors inicis recents en Primera amb 5 punts

El Llevant ha iniciat la Lliga 26-27 amb cinc punts en quatre jornades, un balanç que millora diversos començaments recents en Primera Divisió, tot i quedar per darrere del registre del curs 2019-20 i molt lluny del històric de 2011-12.