16.8 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Sanitat notifica 1.059 nous casos de coronavirus a la Comunitat Valenciana

Des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.059 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 497.370 persones. Per províncies, 94 a Castelló (51.517 en total); 557 a Alacant (180.847 en total) i 408 a València (265.000 en total). El total de casos no assignats ascendeix a 6.

 

A més, s’han registrat 1.676 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 489.305 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 50.913 a Castelló, 175.902 a Alacant i 262.431 a València. El total d’altes no assignades ascendeixen a 59.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 438 persones ingressades, 93 d’elles en l’UCI: 58 a la província de Castelló, 10 en UCI; 192 a la província d’Alacant, 43 d’elles en l’UCI; i 188 a la província de València, 40 d’elles en UCI. 

 

A més, s’han registrat 4 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.637: 823 a la província de Castelló, 2.905 en la d’Alacant i 3.909 en la de València. 

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 11.880 casos actius, la qual cosa suposa un 2,33% del total de positius. S’han registrat 2 brots que tenen 10 o més casos associats. 
− Gandia: 11 casos. Origen social.
− Torrevieja: 14 casos. Origen social

Últimes notícies

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’homicidi d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.