Anuncios

Sanitat notifica 1.059 nous casos de coronavirus a la Comunitat Valenciana

Des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 1.059 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 497.370 persones. Per províncies, 94 a Castelló (51.517 en total); 557 a Alacant (180.847 en total) i 408 a València (265.000 en total). El total de casos no assignats ascendeix a 6.

 

A més, s’han registrat 1.676 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 489.305 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 50.913 a Castelló, 175.902 a Alacant i 262.431 a València. El total d’altes no assignades ascendeixen a 59.

Anuncios

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 438 persones ingressades, 93 d’elles en l’UCI: 58 a la província de Castelló, 10 en UCI; 192 a la província d’Alacant, 43 d’elles en l’UCI; i 188 a la província de València, 40 d’elles en UCI. 

 

A més, s’han registrat 4 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.637: 823 a la província de Castelló, 2.905 en la d’Alacant i 3.909 en la de València. 

 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 11.880 casos actius, la qual cosa suposa un 2,33% del total de positius. S’han registrat 2 brots que tenen 10 o més casos associats. 
− Gandia: 11 casos. Origen social.
− Torrevieja: 14 casos. Origen social

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.

Alacant investiga per què no van arribar les citacions judicials als seus funcionaris

L'Ajuntament d'Alacant ha demanat explicacions a la seua assessoria jurídica i al jutjat per la fallada en les citacions a funcionaris en la causa sobre presumptes irregularitats en vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.
Anuncios