Benidorm demana quedar exclosa de la quarantena obligatòria del Regne Unit

 

L’Ajuntament de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), ha demanat al Govern d’Espanya una actuació ràpida i diligent en favor de la indústria turística, de Benidorm i la Costa Blanca en particular, davant la molt negativa repercussió de la mesura de la quarantena obligatòria, implantada des de la mitjanit d’ahir, per als turistes que tornen d’Espanya al Regne Unit.

 

L’alcalde, Toni Pérez, ha destacat que «Benidorm ha treballat molt dur des del minut u d’esta situació per a establir protocols i mesures de seguretat, per a residents i turistes, que estan donant uns excel·lents resultats i afermant la component de seguretat que des de sempre ha vingut oferint la destinació», ara reforçada en el sanitari a través dels programes Patti Recovery, els protocols Covid-19 ON i el desenvolupament i ordenació Benidorm Beach Safety, culminant el full de ruta a DTI+Segur.

 

El turista britànic, ha destacat Pérez, «ens és fonamental per a la recuperació i el manteniment d’una activitat turística que s’està desenvolupant conforme al planificat des de Benidorm, ja que el ritme de reserves, per la projecció de la destinació i la confiança generada en el mercat britànic, anava en augment».

 

Tenint en compte que la incidència del Covid-19 és molt zonal i que en estos moments Benidorm i la Costa Blanca es troben en una situació molt controlada, des de l’alcaldia de Benidorm es demana que «l’Executiu defenga l’encertada gestió desenvolupada en Benidorm», al mateix temps que li exigix «que no discrimine unes zones turístiques sobre unes altres» i evite pronunciaments d’intencions que «afavorixen als arxipèlags davant de les destinacions peninsulars». 

 

Cancel·lar la restricció que suposa la quarantena en el retorn i configurar un corredor aeri segur cap a l’aeroport de la Costa Blanca és l’objectiu de les pròximes hores en un Benidorm que continua treballant per generar confiança i oferir una destinació segura.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.