Benidorm demana quedar exclosa de la quarantena obligatòria del Regne Unit

 

L’Ajuntament de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), ha demanat al Govern d’Espanya una actuació ràpida i diligent en favor de la indústria turística, de Benidorm i la Costa Blanca en particular, davant la molt negativa repercussió de la mesura de la quarantena obligatòria, implantada des de la mitjanit d’ahir, per als turistes que tornen d’Espanya al Regne Unit.

 

L’alcalde, Toni Pérez, ha destacat que «Benidorm ha treballat molt dur des del minut u d’esta situació per a establir protocols i mesures de seguretat, per a residents i turistes, que estan donant uns excel·lents resultats i afermant la component de seguretat que des de sempre ha vingut oferint la destinació», ara reforçada en el sanitari a través dels programes Patti Recovery, els protocols Covid-19 ON i el desenvolupament i ordenació Benidorm Beach Safety, culminant el full de ruta a DTI+Segur.

 

El turista britànic, ha destacat Pérez, «ens és fonamental per a la recuperació i el manteniment d’una activitat turística que s’està desenvolupant conforme al planificat des de Benidorm, ja que el ritme de reserves, per la projecció de la destinació i la confiança generada en el mercat britànic, anava en augment».

 

Tenint en compte que la incidència del Covid-19 és molt zonal i que en estos moments Benidorm i la Costa Blanca es troben en una situació molt controlada, des de l’alcaldia de Benidorm es demana que «l’Executiu defenga l’encertada gestió desenvolupada en Benidorm», al mateix temps que li exigix «que no discrimine unes zones turístiques sobre unes altres» i evite pronunciaments d’intencions que «afavorixen als arxipèlags davant de les destinacions peninsulars». 

 

Cancel·lar la restricció que suposa la quarantena en el retorn i configurar un corredor aeri segur cap a l’aeroport de la Costa Blanca és l’objectiu de les pròximes hores en un Benidorm que continua treballant per generar confiança i oferir una destinació segura.

Últimes notícies

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.

Controlat l’incendi forestal a Cheste que ha mobilitzat mitjans aeris

Els bombers han controlat a les 14.51 hores un incendi forestal declarat este divendres a una zona de munt de Cheste, que ha obligat a mobilitzar dos mitjans aeris i diversos equips terrestres.

La Vila Joiosa dona nom al nou projecte mundialista de ciclocròs de Felipe Orts i la Fundació Euskadi

La Vila Joiosa s’ha convertit en patrocinador principal del nou equip de ciclocròs de la Fundació Euskadi, liderat per Felipe Orts, amb la Copa del Món 2026-2027 i el Mundial com a grans objectius.

Setembre exigent per al Villarreal: torna a La Ceràmica i debuta en la Champions

El Villarreal afronta un setembre intens amb quatre partits de Lliga, tres a La Ceràmica, i el debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund en només quinze dies.

La Vuelta impulsa economia, turisme i imatge de la Comunitat Valenciana

La Vuelta Ciclista a España ha tornat a recórrer municipis de la Comunitat Valenciana, un fet que, segons el president de la Generalitat, genera un important impacte econòmic, turístic i de promoció del territori. Juanfran Pérez Llorca ha destacat també la col·laboració institucional i la presència de l’únic ciclista valencià en esta edició, Pau Martí, de Moixent.

El Llevant fa història al Ciutat amb sis triomfs seguits a Primera

El Llevant ha encadenat per primera vegada sis victòries consecutives al Ciutat de València en Primera Divisió, després de golejar el Betis per 5-2 en l’estrena de la temporada 26-27 com a local.

Intervinguts més de 3.000 productes falsificats al port d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha intervingut més de 3.000 productes falsificats, valorats en 120.000 euros, en un operatiu contra el top manta al port. L’actuació, coordinada amb la Policia Portuària, ha acabat amb diligències penals contra tres persones per delicte contra la propietat industrial.

L’alerta d’Europol sobre robatoris a museus va arribar al MUVI un dia després del saqueig del Tresor de Villena

L’informe d’Europol sobre l’augment de robatoris violents a museus europeus va entrar al correu del Museu de Villena un dia després del robatori del Tresor de Villena, segons el registre de correus i la Conselleria de Cultura.