Benidorm demana quedar exclosa de la quarantena obligatòria del Regne Unit

 

L’Ajuntament de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), ha demanat al Govern d’Espanya una actuació ràpida i diligent en favor de la indústria turística, de Benidorm i la Costa Blanca en particular, davant la molt negativa repercussió de la mesura de la quarantena obligatòria, implantada des de la mitjanit d’ahir, per als turistes que tornen d’Espanya al Regne Unit.

 

L’alcalde, Toni Pérez, ha destacat que «Benidorm ha treballat molt dur des del minut u d’esta situació per a establir protocols i mesures de seguretat, per a residents i turistes, que estan donant uns excel·lents resultats i afermant la component de seguretat que des de sempre ha vingut oferint la destinació», ara reforçada en el sanitari a través dels programes Patti Recovery, els protocols Covid-19 ON i el desenvolupament i ordenació Benidorm Beach Safety, culminant el full de ruta a DTI+Segur.

 

El turista britànic, ha destacat Pérez, «ens és fonamental per a la recuperació i el manteniment d’una activitat turística que s’està desenvolupant conforme al planificat des de Benidorm, ja que el ritme de reserves, per la projecció de la destinació i la confiança generada en el mercat britànic, anava en augment».

 

Tenint en compte que la incidència del Covid-19 és molt zonal i que en estos moments Benidorm i la Costa Blanca es troben en una situació molt controlada, des de l’alcaldia de Benidorm es demana que «l’Executiu defenga l’encertada gestió desenvolupada en Benidorm», al mateix temps que li exigix «que no discrimine unes zones turístiques sobre unes altres» i evite pronunciaments d’intencions que «afavorixen als arxipèlags davant de les destinacions peninsulars». 

 

Cancel·lar la restricció que suposa la quarantena en el retorn i configurar un corredor aeri segur cap a l’aeroport de la Costa Blanca és l’objectiu de les pròximes hores en un Benidorm que continua treballant per generar confiança i oferir una destinació segura.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.