Blues elèctric en el festival Polisònic de Gandia este divendres

 

Este divendres, en el jardí de la Casa de Cultura de Gandia, en la comarca de la Safor (València), se celebrarà una nova actuació del festival Polisònic, que organitza el Departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia. 

 

En esta  ocasió, visita l’escenari del Polisònic la banda liderada pel jove guitarrista argentí Iván Singh, un dels nous valors del blues internacional.

 

Amb només 26 anys, Iván Singh està considerat per la crítica musical com un dels intèrprets més renovadors del blues elèctric. Acompanyat de la seua peculiar guitarra, el seu talent li ha permés fer gires per tot el món, a on ha compartit escenari amb alguns dels millors bluesmen nordamericans, com ara Tony Coleman i Jimmy Burns, o amb els argentins Charly Garcia o Dan Vilanova. Ha actuat en llocs tan emblemàtics com la House of Blues, el Chicago Blues Festival o el Buddy Guy’s Legends i ha obtingut la consideració de millor guitarrista revelació en el Mississipi Delta Blues Fest de 2016.       

 

L’actuació està prevista per a les 22.30 hores i les entrades es poden comprar en la Casa de Cultura, pel preu de 10 euros, amb reducció per a les persones amb Carnet Jove o de Pensionista. 

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.