Blues elèctric en el festival Polisònic de Gandia este divendres

 

Este divendres, en el jardí de la Casa de Cultura de Gandia, en la comarca de la Safor (València), se celebrarà una nova actuació del festival Polisònic, que organitza el Departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia. 

 

En esta  ocasió, visita l’escenari del Polisònic la banda liderada pel jove guitarrista argentí Iván Singh, un dels nous valors del blues internacional.

 

Amb només 26 anys, Iván Singh està considerat per la crítica musical com un dels intèrprets més renovadors del blues elèctric. Acompanyat de la seua peculiar guitarra, el seu talent li ha permés fer gires per tot el món, a on ha compartit escenari amb alguns dels millors bluesmen nordamericans, com ara Tony Coleman i Jimmy Burns, o amb els argentins Charly Garcia o Dan Vilanova. Ha actuat en llocs tan emblemàtics com la House of Blues, el Chicago Blues Festival o el Buddy Guy’s Legends i ha obtingut la consideració de millor guitarrista revelació en el Mississipi Delta Blues Fest de 2016.       

 

L’actuació està prevista per a les 22.30 hores i les entrades es poden comprar en la Casa de Cultura, pel preu de 10 euros, amb reducció per a les persones amb Carnet Jove o de Pensionista. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.