14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Blues elèctric en el festival Polisònic de Gandia este divendres

 

Este divendres, en el jardí de la Casa de Cultura de Gandia, en la comarca de la Safor (València), se celebrarà una nova actuació del festival Polisònic, que organitza el Departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia. 

 

En esta  ocasió, visita l’escenari del Polisònic la banda liderada pel jove guitarrista argentí Iván Singh, un dels nous valors del blues internacional.

 

Amb només 26 anys, Iván Singh està considerat per la crítica musical com un dels intèrprets més renovadors del blues elèctric. Acompanyat de la seua peculiar guitarra, el seu talent li ha permés fer gires per tot el món, a on ha compartit escenari amb alguns dels millors bluesmen nordamericans, com ara Tony Coleman i Jimmy Burns, o amb els argentins Charly Garcia o Dan Vilanova. Ha actuat en llocs tan emblemàtics com la House of Blues, el Chicago Blues Festival o el Buddy Guy’s Legends i ha obtingut la consideració de millor guitarrista revelació en el Mississipi Delta Blues Fest de 2016.       

 

L’actuació està prevista per a les 22.30 hores i les entrades es poden comprar en la Casa de Cultura, pel preu de 10 euros, amb reducció per a les persones amb Carnet Jove o de Pensionista. 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.