Blues elèctric en el festival Polisònic de Gandia este divendres

 

Este divendres, en el jardí de la Casa de Cultura de Gandia, en la comarca de la Safor (València), se celebrarà una nova actuació del festival Polisònic, que organitza el Departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia. 

 

En esta  ocasió, visita l’escenari del Polisònic la banda liderada pel jove guitarrista argentí Iván Singh, un dels nous valors del blues internacional.

 

Amb només 26 anys, Iván Singh està considerat per la crítica musical com un dels intèrprets més renovadors del blues elèctric. Acompanyat de la seua peculiar guitarra, el seu talent li ha permés fer gires per tot el món, a on ha compartit escenari amb alguns dels millors bluesmen nordamericans, com ara Tony Coleman i Jimmy Burns, o amb els argentins Charly Garcia o Dan Vilanova. Ha actuat en llocs tan emblemàtics com la House of Blues, el Chicago Blues Festival o el Buddy Guy’s Legends i ha obtingut la consideració de millor guitarrista revelació en el Mississipi Delta Blues Fest de 2016.       

 

L’actuació està prevista per a les 22.30 hores i les entrades es poden comprar en la Casa de Cultura, pel preu de 10 euros, amb reducció per a les persones amb Carnet Jove o de Pensionista. 

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.