16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Blues elèctric en el festival Polisònic de Gandia este divendres

 

Este divendres, en el jardí de la Casa de Cultura de Gandia, en la comarca de la Safor (València), se celebrarà una nova actuació del festival Polisònic, que organitza el Departament de Cultura de l’Ajuntament de Gandia. 

 

En esta  ocasió, visita l’escenari del Polisònic la banda liderada pel jove guitarrista argentí Iván Singh, un dels nous valors del blues internacional.

 

Amb només 26 anys, Iván Singh està considerat per la crítica musical com un dels intèrprets més renovadors del blues elèctric. Acompanyat de la seua peculiar guitarra, el seu talent li ha permés fer gires per tot el món, a on ha compartit escenari amb alguns dels millors bluesmen nordamericans, com ara Tony Coleman i Jimmy Burns, o amb els argentins Charly Garcia o Dan Vilanova. Ha actuat en llocs tan emblemàtics com la House of Blues, el Chicago Blues Festival o el Buddy Guy’s Legends i ha obtingut la consideració de millor guitarrista revelació en el Mississipi Delta Blues Fest de 2016.       

 

L’actuació està prevista per a les 22.30 hores i les entrades es poden comprar en la Casa de Cultura, pel preu de 10 euros, amb reducció per a les persones amb Carnet Jove o de Pensionista. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.