Bocairent ampliarà el seu Centre de Dia amb 214.00 euros de la Generalitat

 

Bocairent compta amb 214.437,49 euros per a l’ampliació del centre de dia per a augmentar la seua capacitat i els serveis disponibles. L’aportació de la Generalitat Valenciana prové del 0,7% de l’assignació per a fins d’interés social de l’impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF) i es completarà amb fons propis de l’Associació de familiars de persones amb Alzheimer (AFAB) que gestiona el centre i amb una aportació de 37.889,58 euros de l’Ajuntament tal i com va acordar la junta de govern el 6 de novembre passat ja que les instal•lacions són de titularitat municipal.

D’aquesta forma, AFAB rep la subvenció més alta de les atorgades per la Conselleria d’Igualtat en aquesta convocatòria amb 199.325,14 euros per a obres, 9.065,59 euros per a equipament i altres 6.046,76 euros per a la gestió del projecte. La proposta permetrà créixer en 411,86 m2 les instal•lacions actuals a partir de la construcció d’un nou volum de dos plantes en una àrea poc utilitzada del pati exterior.

En concret, la part baixa servirà com a recepció i com a atenció al pacient a més de disposar-hi de vestuaris, banys i una zona polivalent. Al seu torn, el pis superior acollirà una sala d’estimulació multisensorial, un espai de reunions, un despatx comú d’administració, un magatzem, uns serveis i un pati exterior acotat mitjançant un mur perimetral.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá es declara ansiosa perquè la Fiscalia Anticorrupció demane tota la documentació a l’Ajuntament

María José Catalá assegura que la Fiscalia Anticorrupció encara no ha sol·licitat documentació sobre la recol·locació de personal i es mostra disposada a col·laborar activament per a dissipar qualsevol dubte.

Feijóo acusa el Govern d’ocultar les xifres d’immigrants que es beneficiaran de la regularització

Alberto Núñez Feijóo critica que el Govern no concrete en el Congrés quants immigrants s'acolliran a la regularització extraordinària, mentres la ministra Elma Saiz parla d'unes 500.000 persones com a estimació no oficial.

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella a Alacant admet que l’ha cagada

El responsable de tramitar en exclusiva les sol·licituds de la promoció Els Naus va reconéixer davant el seu superior que havia comés un error en adjudicar una vivenda de protecció pública a la seua parella i que assumiria tota la responsabilitat.

Les víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen la inacció política

Tres associacions de víctimes de la DANA de València exigixen en el Congrés justícia, la fi de l'aforament de Carlos Mazón i mesures eficaces davant futurs episodis climàtics extrems.

Pérez Llorca i l’oposició s’enreden en Les Corts per la corrupció i les peticions de perdó

La sessió de control en Les Corts es convertix en un encreuament d'acusacions de corrupció entre Juanfran Pérez Llorca i l'oposició, que s'exigix mútuament dimissions i peticions de perdó.

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox a 150 euros en vivendes

La Guàrdia Civil desmantella tres clíniques estètiques il·legals en domicilis de Tarragona, València i Alacant que oferien bòtox i àcid hialurònic sense control sanitari a preus molt per davall del mercat.

La meteoròloga d’À Punt defén que la dana ja advertia d’un risc brutal per a la població

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que les previsions de la dana del 29 d'octubre ja anunciaven pluges històriques i un risc màxim per a la població, amb dades accessibles per a institucions i ciutadania.