Bocairent ampliarà el seu Centre de Dia amb 214.00 euros de la Generalitat

 

Bocairent compta amb 214.437,49 euros per a l’ampliació del centre de dia per a augmentar la seua capacitat i els serveis disponibles. L’aportació de la Generalitat Valenciana prové del 0,7% de l’assignació per a fins d’interés social de l’impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF) i es completarà amb fons propis de l’Associació de familiars de persones amb Alzheimer (AFAB) que gestiona el centre i amb una aportació de 37.889,58 euros de l’Ajuntament tal i com va acordar la junta de govern el 6 de novembre passat ja que les instal•lacions són de titularitat municipal.

D’aquesta forma, AFAB rep la subvenció més alta de les atorgades per la Conselleria d’Igualtat en aquesta convocatòria amb 199.325,14 euros per a obres, 9.065,59 euros per a equipament i altres 6.046,76 euros per a la gestió del projecte. La proposta permetrà créixer en 411,86 m2 les instal•lacions actuals a partir de la construcció d’un nou volum de dos plantes en una àrea poc utilitzada del pati exterior.

En concret, la part baixa servirà com a recepció i com a atenció al pacient a més de disposar-hi de vestuaris, banys i una zona polivalent. Al seu torn, el pis superior acollirà una sala d’estimulació multisensorial, un espai de reunions, un despatx comú d’administració, un magatzem, uns serveis i un pati exterior acotat mitjançant un mur perimetral.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.