Anuncios

Bocairent ampliarà el seu Centre de Dia amb 214.00 euros de la Generalitat

 

Bocairent compta amb 214.437,49 euros per a l’ampliació del centre de dia per a augmentar la seua capacitat i els serveis disponibles. L’aportació de la Generalitat Valenciana prové del 0,7% de l’assignació per a fins d’interés social de l’impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF) i es completarà amb fons propis de l’Associació de familiars de persones amb Alzheimer (AFAB) que gestiona el centre i amb una aportació de 37.889,58 euros de l’Ajuntament tal i com va acordar la junta de govern el 6 de novembre passat ja que les instal•lacions són de titularitat municipal.

D’aquesta forma, AFAB rep la subvenció més alta de les atorgades per la Conselleria d’Igualtat en aquesta convocatòria amb 199.325,14 euros per a obres, 9.065,59 euros per a equipament i altres 6.046,76 euros per a la gestió del projecte. La proposta permetrà créixer en 411,86 m2 les instal•lacions actuals a partir de la construcció d’un nou volum de dos plantes en una àrea poc utilitzada del pati exterior.

En concret, la part baixa servirà com a recepció i com a atenció al pacient a més de disposar-hi de vestuaris, banys i una zona polivalent. Al seu torn, el pis superior acollirà una sala d’estimulació multisensorial, un espai de reunions, un despatx comú d’administració, un magatzem, uns serveis i un pati exterior acotat mitjançant un mur perimetral.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.