Els bombers de la Diputació de Castelló desinfectaran cada setmana tots els municipis de la província

Els bombers de la Diputació de Castelló desinfectaran cada setmana tots els pobles de la província

Desinfecció en les localitats de Castelló | Diputació de Castelló

 

La Diputació de Castelló mobilitzarà la totalitat dels recursos humans i tècnics del Consorci Provincial de Bombers per a desinfectar cada setmana cada un dels municipis de la província.

 

D’eixa manera ho ha anunciat el president José Martí, qui ha explicat que els ajuntaments hauran de formalitzar les seues sol·licituds per correu electrònic. En estes faenes de neteja participaran les plantilles dels 9 parcs de bombers professionals i voluntaris, les brigades de bombers forestals i les helitransportades.

 

És important destacar que segons ha explicat el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez, amb l’objectiu de conseguir la màxima efectivitat en la prestació d’estos servicis a causa de la declaració de l’Estat d’Alarma, la Diputació de Castelló ha invertit 18.500 euros en l’adquisició de 9 autobombes de desinfecció de 100 litres d’autonomia i 10 generadors d’ozó per a desinfectar vehicles i cases».

 

S’han fet ja 80 desinfeccions en tota la província

Des de què es va iniciar la crisi generada per la COVID-19, els operaris del Consorci Provincial de Bombers han fet 80 accions de desinfecció en la província i per a les pròximes hores estan programades 18 operacions més.

 

El president Martí ha recordat que durant les primeres setmanes de l’Estat d’Alarma s’ha seguit un protocol en el que la prioritat era actuar en els municipis que presentaven riscos especials per haver registrat defuncions o casos positius. Les altres sol·licituds s’han anat atenent segons l’ordre d’arribada.

 

Els treballs de desinfecció s’han fet seguint les indicacions del Ministeri de Sanitat, amb personal qualificat i amb la prèvia adopció de les necessàries mesures de seguretat. S’ha actuat en les zones que presenten majors riscos com els centres de salut i consultoris mèdics, farmàcies, ajuntaments, centres oficials, centres de majors, oficines bancàries, parades d’autobusos, xicotets comerços, contenidors i baranes en la via pública.

Últimes notícies

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.