Els bombers de la Diputació de Castelló desinfectaran cada setmana tots els municipis de la província

Els bombers de la Diputació de Castelló desinfectaran cada setmana tots els pobles de la província

Desinfecció en les localitats de Castelló | Diputació de Castelló

 

La Diputació de Castelló mobilitzarà la totalitat dels recursos humans i tècnics del Consorci Provincial de Bombers per a desinfectar cada setmana cada un dels municipis de la província.

 

D’eixa manera ho ha anunciat el president José Martí, qui ha explicat que els ajuntaments hauran de formalitzar les seues sol·licituds per correu electrònic. En estes faenes de neteja participaran les plantilles dels 9 parcs de bombers professionals i voluntaris, les brigades de bombers forestals i les helitransportades.

 

És important destacar que segons ha explicat el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez, amb l’objectiu de conseguir la màxima efectivitat en la prestació d’estos servicis a causa de la declaració de l’Estat d’Alarma, la Diputació de Castelló ha invertit 18.500 euros en l’adquisició de 9 autobombes de desinfecció de 100 litres d’autonomia i 10 generadors d’ozó per a desinfectar vehicles i cases».

 

S’han fet ja 80 desinfeccions en tota la província

Des de què es va iniciar la crisi generada per la COVID-19, els operaris del Consorci Provincial de Bombers han fet 80 accions de desinfecció en la província i per a les pròximes hores estan programades 18 operacions més.

 

El president Martí ha recordat que durant les primeres setmanes de l’Estat d’Alarma s’ha seguit un protocol en el que la prioritat era actuar en els municipis que presentaven riscos especials per haver registrat defuncions o casos positius. Les altres sol·licituds s’han anat atenent segons l’ordre d’arribada.

 

Els treballs de desinfecció s’han fet seguint les indicacions del Ministeri de Sanitat, amb personal qualificat i amb la prèvia adopció de les necessàries mesures de seguretat. S’ha actuat en les zones que presenten majors riscos com els centres de salut i consultoris mèdics, farmàcies, ajuntaments, centres oficials, centres de majors, oficines bancàries, parades d’autobusos, xicotets comerços, contenidors i baranes en la via pública.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.