Els bombers de la Diputació de Castelló desinfectaran cada setmana tots els municipis de la província

Els bombers de la Diputació de Castelló desinfectaran cada setmana tots els pobles de la província

Desinfecció en les localitats de Castelló | Diputació de Castelló

 

La Diputació de Castelló mobilitzarà la totalitat dels recursos humans i tècnics del Consorci Provincial de Bombers per a desinfectar cada setmana cada un dels municipis de la província.

 

D’eixa manera ho ha anunciat el president José Martí, qui ha explicat que els ajuntaments hauran de formalitzar les seues sol·licituds per correu electrònic. En estes faenes de neteja participaran les plantilles dels 9 parcs de bombers professionals i voluntaris, les brigades de bombers forestals i les helitransportades.

 

És important destacar que segons ha explicat el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez, amb l’objectiu de conseguir la màxima efectivitat en la prestació d’estos servicis a causa de la declaració de l’Estat d’Alarma, la Diputació de Castelló ha invertit 18.500 euros en l’adquisició de 9 autobombes de desinfecció de 100 litres d’autonomia i 10 generadors d’ozó per a desinfectar vehicles i cases».

 

S’han fet ja 80 desinfeccions en tota la província

Des de què es va iniciar la crisi generada per la COVID-19, els operaris del Consorci Provincial de Bombers han fet 80 accions de desinfecció en la província i per a les pròximes hores estan programades 18 operacions més.

 

El president Martí ha recordat que durant les primeres setmanes de l’Estat d’Alarma s’ha seguit un protocol en el que la prioritat era actuar en els municipis que presentaven riscos especials per haver registrat defuncions o casos positius. Les altres sol·licituds s’han anat atenent segons l’ordre d’arribada.

 

Els treballs de desinfecció s’han fet seguint les indicacions del Ministeri de Sanitat, amb personal qualificat i amb la prèvia adopció de les necessàries mesures de seguretat. S’ha actuat en les zones que presenten majors riscos com els centres de salut i consultoris mèdics, farmàcies, ajuntaments, centres oficials, centres de majors, oficines bancàries, parades d’autobusos, xicotets comerços, contenidors i baranes en la via pública.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.