Els bombers de la Diputació de Castelló desinfectaran cada setmana tots els municipis de la província

Els bombers de la Diputació de Castelló desinfectaran cada setmana tots els pobles de la província

Desinfecció en les localitats de Castelló | Diputació de Castelló

 

La Diputació de Castelló mobilitzarà la totalitat dels recursos humans i tècnics del Consorci Provincial de Bombers per a desinfectar cada setmana cada un dels municipis de la província.

 

D’eixa manera ho ha anunciat el president José Martí, qui ha explicat que els ajuntaments hauran de formalitzar les seues sol·licituds per correu electrònic. En estes faenes de neteja participaran les plantilles dels 9 parcs de bombers professionals i voluntaris, les brigades de bombers forestals i les helitransportades.

 

És important destacar que segons ha explicat el diputat provincial de Bombers, Abel Ibáñez, amb l’objectiu de conseguir la màxima efectivitat en la prestació d’estos servicis a causa de la declaració de l’Estat d’Alarma, la Diputació de Castelló ha invertit 18.500 euros en l’adquisició de 9 autobombes de desinfecció de 100 litres d’autonomia i 10 generadors d’ozó per a desinfectar vehicles i cases».

 

S’han fet ja 80 desinfeccions en tota la província

Des de què es va iniciar la crisi generada per la COVID-19, els operaris del Consorci Provincial de Bombers han fet 80 accions de desinfecció en la província i per a les pròximes hores estan programades 18 operacions més.

 

El president Martí ha recordat que durant les primeres setmanes de l’Estat d’Alarma s’ha seguit un protocol en el que la prioritat era actuar en els municipis que presentaven riscos especials per haver registrat defuncions o casos positius. Les altres sol·licituds s’han anat atenent segons l’ordre d’arribada.

 

Els treballs de desinfecció s’han fet seguint les indicacions del Ministeri de Sanitat, amb personal qualificat i amb la prèvia adopció de les necessàries mesures de seguretat. S’ha actuat en les zones que presenten majors riscos com els centres de salut i consultoris mèdics, farmàcies, ajuntaments, centres oficials, centres de majors, oficines bancàries, parades d’autobusos, xicotets comerços, contenidors i baranes en la via pública.

Últimes notícies

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.

A presó un home per onze robatoris amb força a vaixells de la Marina de València

La Policia Nacional ha detingut un home de 31 anys acusat d’onze robatoris amb força en iats i velers de la Marina de València, alguns ocupats mentre els propietaris dormien. El jutge ha decretat el seu ingrés a la presó preventiva.

Morant reclama un Botànic 3 en un curs polític que veu decisiu per a la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha obert el nou curs polític reclamant una aliança PSPV-Compromís per a un Botànic 3 i anunciant que estudiaran recórrer al Constitucional la nova inspecció educativa. També ha carregat contra el Consell per les seues polítiques en sanitat, educació, emergències i vivenda.

Reobrin la CV-500 i la CV-401 i València inicia la neteja de la Devesa després de l’incendi

Les carreteres CV-500 i CV-401 han reobert amb normalitat després de l’incendi intencionat d’El Saler, ja controlat, i l’Ajuntament de València ha posat en marxa els treballs de neteja de la Devesa.

Elx licita la rehabilitació integral de les Clarisas per 10,1 milions d’euros

L’Ajuntament d’Elx ha tret a licitació per 10,1 milions la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, conegut com les Clarisas, amb un termini d’execució de 36 mesos i nous usos culturals i ciutadans.

Setembre d’alta exigència per al Levante amb Barcelona, Athletic i Villarreal

El Levante afronta en setembre quatre partits de LaLiga EA Sports en quinze dies, amb duels destacats davant Barcelona, Athletic Club i Villarreal.