Anuncios

Borriana impedirà l’accés a les platges la ‘Nit de Sant Joan’

L’Ajuntament de Borriana impedirà també enguany l’accés a les platges i l’encesa massiva de fogueres la nit de Sant Joan, del 23 al 24 de juny, de manera preventiva, per a evitar reunions multitudinàries i en conseqüència possibles contagis com a resultat de la situació epidemiològica provocada per la Covid-19.

Sobre este tema, l’alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, ha indicat que ha firmat avui mateix un decret de l’Alcaldia que desautoritzarà l’entrada a la platja, i s’està preparant un dispositiu policial per a “evitar conflictes i possibles aglomeracions, i així poder garantir les mesures de seguretat, per la qual cosa no es podrà fer foc ni banyar-se a la platja”.

En aqueixa línia, Safont ha incidit en la responsabilitat municipal d’evitar que es produïsquen “situacions no desitjades”, ja que podrien comportar “contagis” i un “retrocés” en el control del virus, i ha fet novament una crida a la “prudència” i al “respecte” de les normes.

Per això, ha assegurat, es prohibirà l’accés o la permanència en les platges, a partir de les 20 h del 23 de juny fins a les 9 h del dia 24 de juny d’este any. Així mateix, es prohibirà l’ocupació del Passeig Marítim amb taules, cadires o qualsevol classe de moble en el mateix horari.

A més, amb la finalitat d’acomplir el que estableix el decret d’alcaldia i a les recomanacions de les autoritats sanitàries respecte a evitar aglomeracions en determinades zones i prevenir el contacte, la Policia Local de Borriana, prepara un dispositiu especial que reforçarà el servei ordinari amb personal i establirà un operatiu que començarà a les 19 h del dia 23 de juny i s’estendrà fins a les 9 h del dia 24.

Entre les actuacions previstes, el cap de la Policia Local, Francisco Javier Catalán, ha avançat que seran similars a les de l’any passat, i entre les quals ha apuntat la possibilitat del tancament dels accessos de vehicles a la zona de platges en el passeig Marítim, a través del primer i segon entrador, el de la Roca i el de l’Aloha, des de les 20 h i també del recinte del Mercat de la Mar i del seu pàrquing contigu.

Igualment, ha indicat que es tancaran els accessos a les platges a través de les passarel·les i les zones de bany situades a la Serratella i Santa Bàrbara. A més, s’instal·larà cartelleria en el passeig Marítim recordant estes mesures, i la zona de platja serà constantment vigilada mitjançant la policia de platja.

Així mateix, per al compliment d’estes mesures es desplegaran els serveis operatius d’agents motoristes de la Unitat de Prevenció (Prevenpol), del Grup de Seguretat i Resposta a les Emergències, de la Unitat de Policia de Platges, i de la Unitat de Vigilància i Prevenció Aèria (UVIPA), que donarà suport amb drons policials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.