Borriana impedirà l’accés a les platges la ‘Nit de Sant Joan’

L’Ajuntament de Borriana impedirà també enguany l’accés a les platges i l’encesa massiva de fogueres la nit de Sant Joan, del 23 al 24 de juny, de manera preventiva, per a evitar reunions multitudinàries i en conseqüència possibles contagis com a resultat de la situació epidemiològica provocada per la Covid-19.

Sobre este tema, l’alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, ha indicat que ha firmat avui mateix un decret de l’Alcaldia que desautoritzarà l’entrada a la platja, i s’està preparant un dispositiu policial per a “evitar conflictes i possibles aglomeracions, i així poder garantir les mesures de seguretat, per la qual cosa no es podrà fer foc ni banyar-se a la platja”.

En aqueixa línia, Safont ha incidit en la responsabilitat municipal d’evitar que es produïsquen “situacions no desitjades”, ja que podrien comportar “contagis” i un “retrocés” en el control del virus, i ha fet novament una crida a la “prudència” i al “respecte” de les normes.

Per això, ha assegurat, es prohibirà l’accés o la permanència en les platges, a partir de les 20 h del 23 de juny fins a les 9 h del dia 24 de juny d’este any. Així mateix, es prohibirà l’ocupació del Passeig Marítim amb taules, cadires o qualsevol classe de moble en el mateix horari.

A més, amb la finalitat d’acomplir el que estableix el decret d’alcaldia i a les recomanacions de les autoritats sanitàries respecte a evitar aglomeracions en determinades zones i prevenir el contacte, la Policia Local de Borriana, prepara un dispositiu especial que reforçarà el servei ordinari amb personal i establirà un operatiu que començarà a les 19 h del dia 23 de juny i s’estendrà fins a les 9 h del dia 24.

Entre les actuacions previstes, el cap de la Policia Local, Francisco Javier Catalán, ha avançat que seran similars a les de l’any passat, i entre les quals ha apuntat la possibilitat del tancament dels accessos de vehicles a la zona de platges en el passeig Marítim, a través del primer i segon entrador, el de la Roca i el de l’Aloha, des de les 20 h i també del recinte del Mercat de la Mar i del seu pàrquing contigu.

Igualment, ha indicat que es tancaran els accessos a les platges a través de les passarel·les i les zones de bany situades a la Serratella i Santa Bàrbara. A més, s’instal·larà cartelleria en el passeig Marítim recordant estes mesures, i la zona de platja serà constantment vigilada mitjançant la policia de platja.

Així mateix, per al compliment d’estes mesures es desplegaran els serveis operatius d’agents motoristes de la Unitat de Prevenció (Prevenpol), del Grup de Seguretat i Resposta a les Emergències, de la Unitat de Policia de Platges, i de la Unitat de Vigilància i Prevenció Aèria (UVIPA), que donarà suport amb drons policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.