Borriana impedirà l’accés a les platges la ‘Nit de Sant Joan’

L’Ajuntament de Borriana impedirà també enguany l’accés a les platges i l’encesa massiva de fogueres la nit de Sant Joan, del 23 al 24 de juny, de manera preventiva, per a evitar reunions multitudinàries i en conseqüència possibles contagis com a resultat de la situació epidemiològica provocada per la Covid-19.

Sobre este tema, l’alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, ha indicat que ha firmat avui mateix un decret de l’Alcaldia que desautoritzarà l’entrada a la platja, i s’està preparant un dispositiu policial per a “evitar conflictes i possibles aglomeracions, i així poder garantir les mesures de seguretat, per la qual cosa no es podrà fer foc ni banyar-se a la platja”.

En aqueixa línia, Safont ha incidit en la responsabilitat municipal d’evitar que es produïsquen “situacions no desitjades”, ja que podrien comportar “contagis” i un “retrocés” en el control del virus, i ha fet novament una crida a la “prudència” i al “respecte” de les normes.

Per això, ha assegurat, es prohibirà l’accés o la permanència en les platges, a partir de les 20 h del 23 de juny fins a les 9 h del dia 24 de juny d’este any. Així mateix, es prohibirà l’ocupació del Passeig Marítim amb taules, cadires o qualsevol classe de moble en el mateix horari.

A més, amb la finalitat d’acomplir el que estableix el decret d’alcaldia i a les recomanacions de les autoritats sanitàries respecte a evitar aglomeracions en determinades zones i prevenir el contacte, la Policia Local de Borriana, prepara un dispositiu especial que reforçarà el servei ordinari amb personal i establirà un operatiu que començarà a les 19 h del dia 23 de juny i s’estendrà fins a les 9 h del dia 24.

Entre les actuacions previstes, el cap de la Policia Local, Francisco Javier Catalán, ha avançat que seran similars a les de l’any passat, i entre les quals ha apuntat la possibilitat del tancament dels accessos de vehicles a la zona de platges en el passeig Marítim, a través del primer i segon entrador, el de la Roca i el de l’Aloha, des de les 20 h i també del recinte del Mercat de la Mar i del seu pàrquing contigu.

Igualment, ha indicat que es tancaran els accessos a les platges a través de les passarel·les i les zones de bany situades a la Serratella i Santa Bàrbara. A més, s’instal·larà cartelleria en el passeig Marítim recordant estes mesures, i la zona de platja serà constantment vigilada mitjançant la policia de platja.

Així mateix, per al compliment d’estes mesures es desplegaran els serveis operatius d’agents motoristes de la Unitat de Prevenció (Prevenpol), del Grup de Seguretat i Resposta a les Emergències, de la Unitat de Policia de Platges, i de la Unitat de Vigilància i Prevenció Aèria (UVIPA), que donarà suport amb drons policials.

Últimes notícies

Onze arrestats a València per una estafa piramidal amb falses inversions

La Policia Nacional ha detingut 11 persones a València per integrar suposadament un grup criminal que ha comés una estafa piramidal amb falses inversions, amb un perjuí estimat de més de 50.000 euros i almenys 16 víctimes identificades.

La inflació puja al 3,5% en juliol a la Comunitat, per davall de la mitjana estatal

La inflació s’ha situat en el 3,5% en juliol a la Comunitat Valenciana, una dècima per davall de la mitjana estatal del 3,6%. El transport, les activitats recreatives i la vivenda han liderat les pujades, mentres que el vestit, el calçat i alguns aliments han abaratit.

Investiguen la mort d’un home major trobat en una casa abandonada de Vilamarxant

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home de molta edat localitzat en una casa de camp abandonada de Vilamarxant, amb el cadàver momificat i sense signes aparents de violència. El jutjat de guàrdia de Llíria porta la instrucció i el fill ha sigut detingut, segons diversos mitjans, per presumptament ocultar el decés per a continuar cobrant la pensió.

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.