Borriana impedirà l’accés a les platges la ‘Nit de Sant Joan’

L’Ajuntament de Borriana impedirà també enguany l’accés a les platges i l’encesa massiva de fogueres la nit de Sant Joan, del 23 al 24 de juny, de manera preventiva, per a evitar reunions multitudinàries i en conseqüència possibles contagis com a resultat de la situació epidemiològica provocada per la Covid-19.

Sobre este tema, l’alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, ha indicat que ha firmat avui mateix un decret de l’Alcaldia que desautoritzarà l’entrada a la platja, i s’està preparant un dispositiu policial per a “evitar conflictes i possibles aglomeracions, i així poder garantir les mesures de seguretat, per la qual cosa no es podrà fer foc ni banyar-se a la platja”.

En aqueixa línia, Safont ha incidit en la responsabilitat municipal d’evitar que es produïsquen “situacions no desitjades”, ja que podrien comportar “contagis” i un “retrocés” en el control del virus, i ha fet novament una crida a la “prudència” i al “respecte” de les normes.

Per això, ha assegurat, es prohibirà l’accés o la permanència en les platges, a partir de les 20 h del 23 de juny fins a les 9 h del dia 24 de juny d’este any. Així mateix, es prohibirà l’ocupació del Passeig Marítim amb taules, cadires o qualsevol classe de moble en el mateix horari.

A més, amb la finalitat d’acomplir el que estableix el decret d’alcaldia i a les recomanacions de les autoritats sanitàries respecte a evitar aglomeracions en determinades zones i prevenir el contacte, la Policia Local de Borriana, prepara un dispositiu especial que reforçarà el servei ordinari amb personal i establirà un operatiu que començarà a les 19 h del dia 23 de juny i s’estendrà fins a les 9 h del dia 24.

Entre les actuacions previstes, el cap de la Policia Local, Francisco Javier Catalán, ha avançat que seran similars a les de l’any passat, i entre les quals ha apuntat la possibilitat del tancament dels accessos de vehicles a la zona de platges en el passeig Marítim, a través del primer i segon entrador, el de la Roca i el de l’Aloha, des de les 20 h i també del recinte del Mercat de la Mar i del seu pàrquing contigu.

Igualment, ha indicat que es tancaran els accessos a les platges a través de les passarel·les i les zones de bany situades a la Serratella i Santa Bàrbara. A més, s’instal·larà cartelleria en el passeig Marítim recordant estes mesures, i la zona de platja serà constantment vigilada mitjançant la policia de platja.

Així mateix, per al compliment d’estes mesures es desplegaran els serveis operatius d’agents motoristes de la Unitat de Prevenció (Prevenpol), del Grup de Seguretat i Resposta a les Emergències, de la Unitat de Policia de Platges, i de la Unitat de Vigilància i Prevenció Aèria (UVIPA), que donarà suport amb drons policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.