Borriana impedirà l’accés a les platges la ‘Nit de Sant Joan’

L’Ajuntament de Borriana impedirà també enguany l’accés a les platges i l’encesa massiva de fogueres la nit de Sant Joan, del 23 al 24 de juny, de manera preventiva, per a evitar reunions multitudinàries i en conseqüència possibles contagis com a resultat de la situació epidemiològica provocada per la Covid-19.

Sobre este tema, l’alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, ha indicat que ha firmat avui mateix un decret de l’Alcaldia que desautoritzarà l’entrada a la platja, i s’està preparant un dispositiu policial per a “evitar conflictes i possibles aglomeracions, i així poder garantir les mesures de seguretat, per la qual cosa no es podrà fer foc ni banyar-se a la platja”.

En aqueixa línia, Safont ha incidit en la responsabilitat municipal d’evitar que es produïsquen “situacions no desitjades”, ja que podrien comportar “contagis” i un “retrocés” en el control del virus, i ha fet novament una crida a la “prudència” i al “respecte” de les normes.

Per això, ha assegurat, es prohibirà l’accés o la permanència en les platges, a partir de les 20 h del 23 de juny fins a les 9 h del dia 24 de juny d’este any. Així mateix, es prohibirà l’ocupació del Passeig Marítim amb taules, cadires o qualsevol classe de moble en el mateix horari.

A més, amb la finalitat d’acomplir el que estableix el decret d’alcaldia i a les recomanacions de les autoritats sanitàries respecte a evitar aglomeracions en determinades zones i prevenir el contacte, la Policia Local de Borriana, prepara un dispositiu especial que reforçarà el servei ordinari amb personal i establirà un operatiu que començarà a les 19 h del dia 23 de juny i s’estendrà fins a les 9 h del dia 24.

Entre les actuacions previstes, el cap de la Policia Local, Francisco Javier Catalán, ha avançat que seran similars a les de l’any passat, i entre les quals ha apuntat la possibilitat del tancament dels accessos de vehicles a la zona de platges en el passeig Marítim, a través del primer i segon entrador, el de la Roca i el de l’Aloha, des de les 20 h i també del recinte del Mercat de la Mar i del seu pàrquing contigu.

Igualment, ha indicat que es tancaran els accessos a les platges a través de les passarel·les i les zones de bany situades a la Serratella i Santa Bàrbara. A més, s’instal·larà cartelleria en el passeig Marítim recordant estes mesures, i la zona de platja serà constantment vigilada mitjançant la policia de platja.

Així mateix, per al compliment d’estes mesures es desplegaran els serveis operatius d’agents motoristes de la Unitat de Prevenció (Prevenpol), del Grup de Seguretat i Resposta a les Emergències, de la Unitat de Policia de Platges, i de la Unitat de Vigilància i Prevenció Aèria (UVIPA), que donarà suport amb drons policials.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.