Sanitat notifica 33 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dilluns, 1 de febrer, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 33 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 6 en la província de Castelló, 17 en la d’Alacant i 10 en la de València.

 

A continuació, els 33 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, la ciutat de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), és a on més focus s’han registrat, un total de 8 focus. Destaca un d’ells, el més numerós, amb 17 casos d’origen educatiu. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alacant: 11 casos. Àmbit educatiu
  • Alacant: 7 casos. Àmbit educatiu
  • Aiora: 6 casos. Origen social
  • Benidorm: 17 casos. Àmbit educatiu
  • Benidorm: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Benidorm: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Benidorm: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Benidorm: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Benidorm: 4 casos. Origen social
  • Benidorm: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Benidorm: 7 casos. Origen social
  • Benifato: 5 casos. Origen laboral
  • L’Alfàs del Pi: 3 casos. Àmbit educatiu
  • L’Alfàs del Pi: 7 casos. Origen social
  • Manises: 5 casos. Origen social
  • Orihuela: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Peníscola: 10 casos. Origen social
  • Peníscola: 4 casos. Origen social
  • Puçol: 6 casos. Origen social
  • Santa Pola: 4 casos. Origen social
  • Segorbe: 7 casos. Origen social
  • Utiel: 6 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • Venta del Moro: 7 casos. Origen social
  • Villajoiosa: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Villajoiosa: 3 casos. Origen social
  • Villargordo del Cabriel: 7 casos. Origen social
  • Vinaròs: 3 casos. Origen laboral
  • Vinaròs: 6 casos. Origen social
  • Vinaròs: 7 casos. Origen social

Últimes notícies

Valencia Basket busca colp al Palau per acostar-se al títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket visita dilluns el Barça al Palau Blaugrana en el tercer partit de la final de la Lliga Endesa amb l’objectiu de mantindre el ritme del segon xoc, sumar el primer triomf fora de casa i quedar-se a una sola victòria del títol.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Una investigació del Centre Crímina de la UMH revela que quasi una de cada cinc dones que juga a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un fort impacte emocional i canvis en els seus hàbits de joc.

Una de cada cinc jugadores de videojocs patix missatges sexuals no desitjats

Quasi el 20 % de les dones que juguen a videojocs en línia rep missatges sexuals no consentits, amb un impacte emocional alt i conseqüències en els seus hàbits de joc.

La plantilla de Ford Almussafes es juga el seu futur laboral en plena recta final de l’ERTE Red

Ford Almussafes negocia ja el nou marc laboral i salarial que regirà a partir de 2027, mentre afronta els últims sis mesos de l’ERTE Red i prepara la planta per al nou Bronco.

Exhibició històrica del València Basket: doble rècord de valoració en la final de la Lliga Endesa

El València Basket ha signat dos rècords de valoració en només 48 hores en la final de la Lliga Endesa davant el Barcelona, amb un tope de 131 crèdits en el segon partit i una victòria contundent per 102-75.

Pradilla alça la veu abans del tercer partit a Barcelona: “Serà una altra guerra”

Jaime Pradilla destaca la solidesa defensiva del Valencia Basket en el triomf davant el Barça i adverteix que el tercer partit de la final ACB a Barcelona serà “una altra guerra”. L’interior també agraïx el suport de l’afició taronja a la Fonteta.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de l’exhibició de València Basket davant el Barça

L’entrenador del València Basket subratlla que el 112-75 és anecdòtic, recorda que la sèrie està 1-1 i que el Barça ha complit l’objectiu de guanyar a la Fonteta.

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.