Sanitat notifica 33 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dilluns, 1 de febrer, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat l’aparició de 33 nous brots de coronavirus en el territori valencià durant les últimes hores: 6 en la província de Castelló, 17 en la d’Alacant i 10 en la de València.

 

A continuació, els 33 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, la ciutat de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), és a on més focus s’han registrat, un total de 8 focus. Destaca un d’ells, el més numerós, amb 17 casos d’origen educatiu. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Alacant: 11 casos. Àmbit educatiu
  • Alacant: 7 casos. Àmbit educatiu
  • Aiora: 6 casos. Origen social
  • Benidorm: 17 casos. Àmbit educatiu
  • Benidorm: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Benidorm: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Benidorm: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Benidorm: 4 casos. Àmbit educatiu
  • Benidorm: 4 casos. Origen social
  • Benidorm: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Benidorm: 7 casos. Origen social
  • Benifato: 5 casos. Origen laboral
  • L’Alfàs del Pi: 3 casos. Àmbit educatiu
  • L’Alfàs del Pi: 7 casos. Origen social
  • Manises: 5 casos. Origen social
  • Orihuela: 5 casos. Àmbit educatiu
  • Peníscola: 10 casos. Origen social
  • Peníscola: 4 casos. Origen social
  • Puçol: 6 casos. Origen social
  • Santa Pola: 4 casos. Origen social
  • Segorbe: 7 casos. Origen social
  • Utiel: 6 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen social
  • València: 6 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • València: 7 casos. Origen social
  • Venta del Moro: 7 casos. Origen social
  • Villajoiosa: 3 casos. Àmbit educatiu
  • Villajoiosa: 3 casos. Origen social
  • Villargordo del Cabriel: 7 casos. Origen social
  • Vinaròs: 3 casos. Origen laboral
  • Vinaròs: 6 casos. Origen social
  • Vinaròs: 7 casos. Origen social

Últimes notícies

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.

Rubén Burgos demana centrar-se en el present davant el Saragossa en la Copa de la Reina

Rubén Burgos reclama màxima concentració en el present per a afrontar la semifinal de la Copa de la Reina davant el Casademont Zaragoza, rival que ha dominat al València Basket esta temporada, mentres el vestuari confia en la seua experiència i en el suport de l'afició.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència Provincial de Castelló ha imposat penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una secta de Vistabella del Maestrat per abusos sexuals continuats a menors.

La comissió de les VPP d’Alacant arrancarà amb tècnics de Contractació, Patrimoni i Urbanisme

La comissió municipal sobre possibles irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan a Alacant començarà a l'abril amb les declaracions de funcionaris i alts càrrecs de Patrimoni, Contractació i Urbanisme, abans de citar als responsables polítics.