Sanitat notifica 27 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, 7 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 27 nous brots de coronavirus durant les últimes hores en el territori valencià.

 

A continuació, els 27 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 6 focus, un més des de l’última actualització. Cal destacar també la situació de Castelló, a on s’han registrat 4 brots, tots d’origen social.

 

A demés, segons l’última actualització de dades, els brots més intensos s’han produït en Ribesalbes, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a on hi ha 8 infectats per la pandèmia. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albatera: 3 casos. Origen social
  • Aldaia: 6 casos. Origen social
  • Alacant: 3 casos. Origen centre educatiu
  • Alacant: 5 casos. Origen laboral
  • Burjassot: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 5 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 6 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 7 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen centre educatiu
  • L’Alcora: 3 casos. Origen laboral
  • Mislata: 9 casos. Origen social
  • Onda: 21 casos. Origen social
  • Ontinyent: 5 casos. Origen social
  • Orihuela: 3 casos. Origen laboral
  • Paterna: 3 casos. Origen social
  • Redován: 3 casos. Origen laboral
  • Ribesalbes: 8 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen centre educatiu
  • València: 4 casos. Origen social
  • Vila-real: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 3 casos. Origen social
  • Xixona: 4 casos. Origen social

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.