Sanitat notifica 27 brots nous de coronavirus en el territori valencià

 

Este dimecres, 7 d’octubre, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 27 nous brots de coronavirus durant les últimes hores en el territori valencià.

 

A continuació, els 27 nous brots, amb el número de nous contagis i els seus diferents orígens. De tots els brots, en la ciutat de València, hi ha 6 focus, un més des de l’última actualització. Cal destacar també la situació de Castelló, a on s’han registrat 4 brots, tots d’origen social.

 

A demés, segons l’última actualització de dades, els brots més intensos s’han produït en Ribesalbes, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), a on hi ha 8 infectats per la pandèmia. Consulta si en la teua població n’hi ha algun:

 

  • Albatera: 3 casos. Origen social
  • Aldaia: 6 casos. Origen social
  • Alacant: 3 casos. Origen centre educatiu
  • Alacant: 5 casos. Origen laboral
  • Burjassot: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 3 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 5 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 6 casos. Origen social
  • Castelló de La Plana: 7 casos. Origen social
  • Elx: 3 casos. Origen centre educatiu
  • L’Alcora: 3 casos. Origen laboral
  • Mislata: 9 casos. Origen social
  • Onda: 21 casos. Origen social
  • Ontinyent: 5 casos. Origen social
  • Orihuela: 3 casos. Origen laboral
  • Paterna: 3 casos. Origen social
  • Redován: 3 casos. Origen laboral
  • Ribesalbes: 8 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 3 casos. Origen social
  • València: 4 casos. Origen centre educatiu
  • València: 4 casos. Origen social
  • Vila-real: 4 casos. Origen social
  • Vinaròs: 3 casos. Origen social
  • Xixona: 4 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Les 156 esmenes del PP als pressupostos busquen més ajudes socials i previndre catàstrofes

El PP ha registrat 156 esmenes als Pressupostos de la Generalitat per a 2026 per reforçar la despesa social, ampliar ajudes a llogaters i propietaris en risc de desnonament i invertir en sistemes d’alerta en barrancs.

Sara Sorribes se planta en segona ronda de Wimbledon i iguala el seu millor resultat

La tennista de la Vall d'Uixó, número 252 del rànquing WTA, ha debutat a Wimbledon amb una victòria clara davant l'andorrana Victoria Jiménez Kasintseva i s'ha classificat per a segona ronda, on es veurà les cares amb la número 4 mundial, Jessica Pegula.

Més seguretat este estiu a Alacant amb 287 policies nacionals reforçant la província

La Policia Nacional ha activat el pla Operació Estiu 2026 a la província d'Alacant amb 287 agents més, molts d'ells destinats a zones turístiques, el port i l'aeroport Alicante-Elche Miguel Hernández.

Tallers, passejos guiats i jocs gratuïts: així és el programa d’estiu de l’IVAM

L’IVAM ha posat en marxa fins al 6 de setembre un programa d’estiu gratuït, amb tallers interactius, passejos guiats i espais de joc per a totes les edats.

Vox vol que la ‘prioritat nacional’ marque les ajudes socials i d’habitatge en els comptes del 2026

Vox ha registrat més de cent esmenes als pressupostos de la Generalitat per a 2026 per a introduir la ‘prioritat nacional’ en serveis socials i accés a l’habitatge, i per a redirigir fons a immigració, família i retallades en gasto polític que afecten l’AVL, sindicats i patronals.

200 milions per a climatitzar escoles: així es repartiran els fons a la Comunitat Valenciana

El Govern ha autoritzat 200 milions d’euros del Fons Nacional d’Eficiència Energètica per a climatitzar i fer més eficients els centres escolars, amb Andalusia, Catalunya, la Comunitat Valenciana i Madrid com a territoris principals beneficiats. Les actuacions hauran de garantir almenys un 10 % de millora en l’eficiència energètica.

València activa 100.000 euros d’ajuda urgent per a la catàstrofe de Veneçuela

L’Ajuntament de València ha autoritzat els primers 100.000 euros de la partida d’emergències humanitàries per a donar suport a Veneçuela després dels terratrémols de dimecres passat.

Quants menors migrants han d’acollir les comunitats: la Comunitat Valenciana arriba als 1.903

Un nou reial decret del Govern fixa en 1.903 els menors migrants no acompanyats que ha d’acollir la Comunitat Valenciana, el quart territori amb més places després d’Andalusia, Catalunya i Madrid.